تریبون از ابزار رصد جایگاه های کلمات کلیدی خود با نام نردبون رونمایی کرد

پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی «تریبون» از جدیدترین محصول خود در حوزه سئو با نام نردبون که ابزاری برای رصد جایگاه های کلمات کلیدی است رونمایی کرد.

 

آگاهی از جایگاه خود و رقبا در نتایج جست و جوی گوگل برای کلمات کلیدی مختلف، یکی از دغدغه های امروزی وب سایت های گوناگون در دنیای پر از خبر و مطلب اینترنت به شمار می رود.

امروزه این جمله که تولید محتوا پادشاهی است از زبان کارشناسان و متخصصان مختلف به گوش می رسد اما سوال مهمی که درباره این جمله و در بازاری پر از رقبای مختلف در این زمینه وجود  دارد این است که در میان پادشاهان مختلف، کدام یک سرزمین پهناورتری را در اختیار دارد؟

برای پاسخ به این سوال، ابزارهای مختلفی در گستره جهانی وجود دارد که به کمک آنها می توان دریافت که محصولات کدام پادشاهی، در جایگاه بالاتری نزد مخاطب قرار دارند. با وجود این ابزارها اما کسب و کارهای فعال در ایران با یک مشکل بزرگ مواجه هستند و  آن، ضعف عمده‌ی ابزارهای موجود در نمایش نتایج جستجو برای موقعیت ایران است. ضعفی که تریبون به عنوان بزرگترین پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی در ایران با محصول جدید خود با نام نردبون در پی رفع آن برآمده است.

به عبارتی دیگر، نردبون، ابزاری برای اطلاع از جایگاه وب‌سایت‌ها در نتایج جستجوی گوگل برای کلمات کلیدی مختلف بوده که برای هر کلمه کلیدی، گزارش دقیقی از جایگاه دامنه‌ی مورد نظر در نتایج جستجوی گوگل، در طول زمان  ارائه می‌دهد.

نردبون علاوه بر این خدمات برای وب سایت استفاده کننده از آن، امکان رصد دائمی جایگاه وبسایت‌‎های دیگر برای کلمات کلیدی مختلف را فراهم کرده تا کسب و کارها بتوانند رقبای خود را شناسایی کرده و  کلمات کلیدی مختلف جایگاه های خود و رقبایشان را به کمک آن رصد کنند.

 

مزایای استفاده از نردبون در مقایسه با ابزارهای مشابه داخلی و خارجی

 

نردبون توانسته این امکان را ایجاد کند تا کسب‌وکارهای داخلی بتوانند به نتایج دقیق‌تری بر اساس موقعیت ایران و به تفکیک موبایل و دسکتاپ با حفظ همیشگی تاریخچه آنها دسترسی داشته و در نهایت گزارش‌ها و خروجی‌های جامعی را دریافت کنند.

 

آشنایی با نحوه ی بالا رفتن از نردبون

 

نردبون از دو قسمت اصلی یعنی پیشنهاد رقبا و مقایسه دامنه‌های مشابه تشکیل شده است که بر اساس دامنه مورد نظر و کلمات کلیدی انتخابی، کاربر می‌تواند رقبای خود را از لیست پیشنهادی نردبون انتخاب کرده و یا به‌صورت دستی آنها را وارد کند و گزارش‌های مورد نیاز خود را در رابطه با وضعیت دامنه‌های انتخاب شده و نتایج کلمات کلیدی مورد نظر، دریافت کند. استفاده از این ابزار تا ۶ کلمه کلیدی برای یک دامنه اصلی و یک دامنه مقایسه‌ای بدون محدودیت و رایگان است. برای آشنایی بیشتر با این ابزار جدید می توانید به پنل تریبون خود مراجعه کرده و در قسمت نردبون از امکانات این ابزار به رایگان استفاده کنید و جایگاه کلمات کلیدی خود و کسب‌وکارهای مشابه‌تان را رصد کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

مدیران میلی: اپلیکیشن ما امکان «خالی‌فروشی» ندارد

در ماه‌های اخیر و با ظهور کسب‌و‌کارهای حول محور معامله آنلاین طلا، امکان نوینی پیش روی مخاطبان قرار گرفته است که می‌توانند بدون مراجعه حضوری، روی طلای آب‌شده سرمایه‌گذاری کرده…
دیجی‌کالا

ارزش استارتاپ‌های دیجی‌نکست به هزار میلیارد تومان رسید؛ دیجی‌کالا وارد حوزه توزیع دارو می‌شود

نشست خبری «دیجی‌نکست» صبح امروز نوزدهم آذر ماه 1403 در کارخانه نوآوری آزادی برگزار شد. در این نشست «حمید محمدی»، هم‌بنیان‌گذار دیجی‌کالا و «کیوان محیط‌ مافی»، مدیرعامل دیجی‌نکست، به تشریح…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم