تغییر لوگوی تخفیفان در آستانه ورود به ۱۰ سالگی

تخفیفان سال‌هاست که در زمینه خرید با تخفیف خدمات و کالاهای مختلف فعالیت می‌کند.

 

پیشتر تخفیفان خدمات جدیدی همچون “پول تو” را معرفی کرد که در واقع یک نوع سرویس کش بک است که به هنگام خرید کردن مبلغی از بهای کالا را به حساب مشتری به عنوان تخفیف برای خریدهای بعد بازمی‌گرداند. در همین راستا چندی پیش تخفیفان با برخی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای از جمله رفاه قرارداد همکاری برای سرویس پول تو امضا کرد.

 

اکنون تخفیفان در آستانه ورود به ۱۰ سالگی فعالیت خود ری‌برندینگ کرده و از لوگوی جدید خود و همچنین سرویس پول تو رونمایی کرد.

 

تغییر لوگوی تخفیفان پس از ۹ سال
تغییر لوگوی سرویس پول تو تخفیفان که یک خدمت کش بک است

پادکست زوم: گفت و گو با مدیرعامل تخفیفان

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

اسنپ

مدیرعامل سوپرمارکت اسنپ: به ساخت و مدیریت یک زنجیره کامل تامین نزدیک شده‌ایم

رامین لایقی، مدیرعامل اسنپ گروسری، در رویداد نوآوران لجستیک ایران در نشستی با عنوان «گفت‌وگو درباره ایران»، به گفت‌وگو درباره وضعیت لجستیک در ایران و ضرورت رشد و توسعه راهکارهای…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم