تغییر لوگوی تخفیفان در آستانه ورود به ۱۰ سالگی

تخفیفان سال‌هاست که در زمینه خرید با تخفیف خدمات و کالاهای مختلف فعالیت می‌کند.

 

پیشتر تخفیفان خدمات جدیدی همچون “پول تو” را معرفی کرد که در واقع یک نوع سرویس کش بک است که به هنگام خرید کردن مبلغی از بهای کالا را به حساب مشتری به عنوان تخفیف برای خریدهای بعد بازمی‌گرداند. در همین راستا چندی پیش تخفیفان با برخی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای از جمله رفاه قرارداد همکاری برای سرویس پول تو امضا کرد.

 

اکنون تخفیفان در آستانه ورود به ۱۰ سالگی فعالیت خود ری‌برندینگ کرده و از لوگوی جدید خود و همچنین سرویس پول تو رونمایی کرد.

 

تغییر لوگوی تخفیفان پس از ۹ سال
تغییر لوگوی سرویس پول تو تخفیفان که یک خدمت کش بک است

پادکست زوم: گفت و گو با مدیرعامل تخفیفان

link

مطالب مرتبط

خبرها

فراخوان دو بسته حمایتی «ضامن» و «۱۰۰۰ فناور» توسط صندوق نوآوری و شکوفایی منتشر شد

به گزارش روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، دو بسته حمایتی «ضامن» و «۱۰۰۰ فناور» برنامه «جهش تولید دانش‌بنیان» صندوق نوآوری و شکوفایی در وبگاه صندوق به نشانی inif.ir
به گزارش روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، دو بسته حمایتی «ضامن» و «۱۰۰۰ فناور» برنامه…
سرآوا

سرآوا گزارش «نقشه راه هوش مصنوعی در سازمان‌ها» را منتشر کرد

شرکت سرآوا اعلام کرد در راستای ماموریت خود کوشش می‌کند تا با رصد کردن بازار شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر به‌صورت کلی و بازارهای شرکت‌های پورتفولیوی خود
شرکت سرآوا اعلام کرد در راستای ماموریت خود کوشش می‌کند تا با رصد کردن بازار شرکت‌های…
خبرها

مدیرعامل تاپین: به یک اکوسیستم لجستیکی نیاز داریم

مدیرعامل تاپین در آیین رونمایی از کتاب نوآوری در صنعت لجستیک ایران: باید یک اکوسیستم لجستیکی در کشور ایجاد شود! کتاب نوآوری در صنعت لجستیک ایران با حمایت مجموعه
مدیرعامل تاپین در آیین رونمایی از کتاب نوآوری در صنعت لجستیک ایران: باید یک اکوسیستم لجستیکی…
دیوار

استفاده دیوار از هوش‌‌مصنوعی برای شناسایی کلاهبرداران

تیم فنی دیوار برای تشخیص و رصد فعالیت افراد کلاهبردار مدل هوش مصنوعی ویژه خود را توسعه داده است. به گزارش روابط عمومی دیوار، این شرکت برای افزایش امنیت معامله‌های
تیم فنی دیوار برای تشخیص و رصد فعالیت افراد کلاهبردار مدل هوش مصنوعی ویژه خود را…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم