حمایت دیجی‌فای از کسب و کارهای آسیب دیده؛ راه‌اندازی فروشگاه رایگان آنلاین

کسب‌وکارهای خرد و مستقل بیشترین آسیب را از اختلالات اینترنتی پیش آمده در این روزها دیده‌اند. با قطع دسترسی به شبکه‌های اجتماعی از پایان شهریور ماه، معیشت بیش از ۹ میلیون نفر که به صورت مستقیم یا غیر مستقیم از روش های آنلاین کسب درآمد می‌کنند، مخدوش شده است. در این میان، یکی از گزینه‌های محبوب برای خرید که شاید پیش‌تر کمتر مورد توجه بود، یعنی ساخت وب‌سایت اختصاصی، می‌تواند یکی از راهکارهای ادامه‌ی فروش و حفظ حیات چنین کسب‌وکارهایی باشد.

 

دیجی‌فای که پلتفرمی برای ساختن سایت خرید آنلاین است، در حمایت از کسب‌وکارهای خرد و خانگی اعلام می‌کند راه‌اندازی سایت برای کسب‌وکارهای آسیب‌دیده را به صورت رایگان انجام خواهد داد.

 

بر این اساس اگر شما هم صاحب کسب و کار کوچکی هستید که در شرایط پیش آمده دچار اختلال و مشکل شده است، با پرکردن این فرم، وضعیت خود را برای کارشناسان دیجی‌فای ثبت کرده و میزان آسیب خود را در آن شرح دهید. کارشناسان این پلتفرم از میان درخواست‌کنندگان واجدان شرایط را انتخاب می‌کنند و  خدمات رایگان تاسیس فروشگاه آنلاین را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند.

 

دیجی‌فای به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های دیجی‌کالا، پلتفرمی است که امکان ساخت ‌وب‌سایت فروشگاهی را برای کسب‌وکاهای خرد و خانگی ایجاد می‌کند. ساختن سایت فروشگاهی با دیجی‌فای ساده است و در زمان کوتاهی می‌توان محصولات را در بستر آن تعریف و روش‌های پرداخت و ارسال را نیز به کمک این پلتفرم تعیین کرد.

صاحبان کسب‌وکار بدون نیاز به دانش فنی و نگرانی‌های موجود برای ساختن وب‌سایت، می‌توانند با دیجی‌فای یک کانال فروش جدید و رسمی با هزینه‌های ساخت و نگه‌داری اقتصادی برای محصولات و خدمات خود راه‌اندازی کنند.

link

مطالب مرتبط

ایرانسل

آمادگی ایرانسل برای همکاری با استارتاپ‌ها در حوزه هوش مصنوعی

میزگرد «هوش مصنوعی و کاربرد آن در صنعت» در جریان برگزاری سی و دومین کنفرانس بین‌المللی  مهندسی برق، برگزار شد و ایرانسل به بهره‌وری بیشتر از هوش مصنوعی در صنعت و
میزگرد «هوش مصنوعی و کاربرد آن در صنعت» در جریان برگزاری سی و دومین کنفرانس بین‌المللی …
دیجی‌کالاگزارش و تحلیلویدیو

نخستین فروشگاه فیزیکی دیجی‌کالا در تهران افتتاح شد

غروبِ امروز بیست‌وهشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، دیجی‌کالا اولین فروشگاه حضوری یا «فروشگاه تجربه محور» خود را افتتاح کرد. مدیران دیجی‌کالا در مراسم معرفی این فروشگاه که
غروبِ امروز بیست‌وهشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، دیجی‌کالا اولین فروشگاه حضوری یا «فروشگاه تجربه محور» خود را…
خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از افتتاح فروشگاه فیزیکی دیجی‌کالا تا سرویس بین‌المللی گروه اسنپ

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۴۳ این پادکست، از
پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته…
فیدیلیو

فیدیلیو، رقیب تازه نفس اسنپ فود از راه رسید

«فیدیلیو» که یک پلتفرم پرسابقه‌ی راهنما و نقد و بررسی رستوران‌ها و کافه‌هاست، اعلام کرد که به طور رسمی وارد حوزه سفارش آنلاین غذا شده است. پیشتر گزارش‌هایی مبنی
«فیدیلیو» که یک پلتفرم پرسابقه‌ی راهنما و نقد و بررسی رستوران‌ها و کافه‌هاست، اعلام کرد که…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱ دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم