سرویس بازگشت پول بلوبانک برای مشتریان فعال شد

بلوبانک سرویس برگشت پول را برای کاربران این نئوبانک ایجاد کرده است. برگشت پول یکی از دو ویژگی سرویس «پاداش» بلوبانک است و دارندگان حساب بلوبانک با فعال کردن این سرویس، از دو ویژگی برگشت پول و تخفیف در خرید، بهره‌مند می‌شوند.

 

سرویس پاداش که از ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ به منوی اپلیکیشن بلوبانک اضافه شده است به کاربران بلو این امکان را می‌دهد تا از تخفیف یا برگشت پول بهره‌مند شوند. هنگام خرید از لیست فروشگاه‌های ارائه شده توسط بلوبانک، اگر هزینه خرید توسط کارت بانکی بلو پرداخت شود، هزینه نهایی شامل درصد مشخصی تخفیف شده یا درصدی از هزینه پرداخت شده به حساب مشتری برمی‌گردد. بلوبانک اولین بانک ایرانی است که چنین سرویسی را بر روی کارت بانکی در اختیار مشتریان خود قرار داده است. برای گرفتن پاداش کافی است از به‌روز بودن اپلیکیشن خود اطمینان حاصل کنید و گزینه «سرویس پاداش» را در قسمت منوی اپلیکیشن بلوبانک فعال کنید.

 

در حال حاضر برای استفاده از سرویس پاداش بلوبانک می‌توانید در بیش از ۱۰ هزار فروشگاه در سراسر کشور، به صورت حضوری با بلوکارت خرید کنید. خدمات این سرویس که با همکاری شرکت بامن توسعه یافته است، تنها به کاربرانی تعلق می‌گیرد که آن را فعال کرده و هنگام پرداخت با بلوکارت از کارت‌خوان‌های سامان کیش (سپ) استفاده کنند. بلوبانک به دنبال گسترش تعداد فروشگاه‌ها بر اساس علایق کاربران خود است و تعداد این فروشگاه‌ها هر روز افزایش خواهد یافت. برای اطلاع از لیست فروشگاه‌ها و جزییات بیشتر به منوی پاداش در اپلیکیشن بلوبانک مراجعه کنید.

 

بلوبانک نئوبانکی ایرانی است که اواخر سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را به عنوان شعبه دیجیتال بانک سامان و با هدف پاسخگویی به نیازهای بانکی هموطنان، به ویژه قشر جوان، شروع کرد. این نئوبانک ایرانی با ارائه خدماتی تماما آنلاین و از طریق اپلیکیشن، توانسته با نوآوری‌های گسترده سطح جدیدی از خدمات بانکی را به ایرانیان ارائه دهد. بلوبانک که از ابتدا با استقبال خوبی رو به رو شده بود، حالا با بیش از یک میلیون کاربر از سراسر ایران، در تلاش است تا با خدمات تازه خود، پاسخگوی نیازهای بیشتری از مشتریانش باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۴]
link

مطالب مرتبط

اسنپ

مدیرعامل سوپرمارکت اسنپ: به ساخت و مدیریت یک زنجیره کامل تامین نزدیک شده‌ایم

رامین لایقی، مدیرعامل اسنپ گروسری، در رویداد نوآوران لجستیک ایران در نشستی با عنوان «گفت‌وگو درباره ایران»، به گفت‌وگو درباره وضعیت لجستیک در ایران و ضرورت رشد و توسعه راهکارهای…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱۱ دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم