طرح «پرداخت آنلاین» به زودی در ناوگان تاکسیرانی تربت حیدریه اجرایی می‌شود

مدیر سازمان حمل و نقل شهرداری تربت حیدریه گفت: به زودی طرح هوشمند سازی پرداخت الکترونیکی کرایه یا پرداخت آنلاین در ناوگان تاکسیرانی این شهر اجرا می‌شود.

 

محسن قندهاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تربت حیدریه اظهار کرد: به زودی طرح هوشمند سازی پرداخت الکترونیکی کرایه یا پرداخت آنلاین در ناوگان تاکسیرانی این شهر اجرا می‌شود.

 

مدیر سازمان حمل و نقل شهرداری تربت حیدریه افزود: پیش از این خبری مبنی بر اجرای طرح پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی‌ها عنوان شد که پس از پیگیری انجام شده و فراخوان از شرکت‌های واجدالشرایط، متاسفانه به علت راضی نبودن از نحوه اجرای آن در شهر‌های پایلوت و از طرفی همزمان شدن با تحریم‌ها و افزایش بیش از حد قیمت دستگاه موضوع مذکور منتفی شد.

 

وی ادامه داد: با توجه به پیگیری‌های انجام شده از سازمان ارتباطات و فناوری شهرداری مشهد در خصوص پروژه در دست اقدام استفاده از «طرح QR برای پرداخت کرایه به صورت آنلاین» (مانند سیستم پرداخت آنلاین اسنپ) و رضایت نسبی تاکسیرانان و مسافرین از این طرح پس از عبور از وضعیت خط قرمز بیماری کرونا ویروس زمینه حضور از شرکت‌های مدنظر پیگیری و اقدام می‌شود.

 

مدیر سازمان حمل و نقل شهرداری تربت حیدریه اضافه کرد: در فاز اول اجرای این طرح، ۱۰۰ دستگاه تاکسی بی‌سیم (۱۳۳) به پرداخت الکترونیکی مجهز می‌شوند.

link

مطالب مرتبط

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم