علی‌بابا بیش از ۵۰ درصد سهمیه‌اش از تورهای رسمی جام جهانی قطر را فروخته است

شرکت سفرهای علی‌بابا، تنها نماینده رسمی فیفا برای فروش پکیج‌های جام جهانی در ایران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد تاکنون بیش از نیمی از ظرفیت تورهای مربوط به بازی‌های تیم ملی در این مسابقات که به کشورمان اختصاص پیدا کرده فروش رفته است. دراین‌بین با توجه به استقبال چشمگیر علاقه‌مندان از هتل‌های ۴ و ۵ ستاره (همچون اینترکنتیننتال، ماریوت و شرایتون)، ظرفیت این بخش از خدمات نیز رو به پایان است.

 

این در حالی است که با توجه به کاهش موجودی هتل‌ها و ادامه‌دار بودن چالش اقامتگاه در کشور قطر، هزینه هتل‌های باقی‌مانده از سمت فیفا در این مدت تا ۵۰ درصد افزایش داشته است. به همین خاطر علی‌بابا اعلام کرده از این هفته اقدام به باندل کردن بلیط‌های میزبانی (مچ هاسپیتالیتی) با هتل‌آپارتمان‌های تک و دو خوابه می‌کند تا هزینه‌ها در عین حفظ کیفیت کنترل شوند.

 

به گفته مجید حسینی نژاد، بنیان‌گذار و مدیرعامل علی‌بابا: «تصمیم گرفتیم با ظرفیت‌سنجی در قطر و اضافه کردن هتل‌آپارتمان‌های مجهز به سبد محصولاتمان، هزینه‌ها را تا حد امکان کاهش دهیم. از این رو در پکیج‌ها، گزینه‌هایی مثل اقامت ۳ شبه یک نفر برای تماشای یک بازی تعریف شده که از مبلغ ۹۸ میلیون تومان شروع می‌شود. این پکیج‌ها هم‌اکنون در دسترس قرار گرفته است و ظرفیت محدودی دارند. البته برای افزایش ظرفیت همچنان در تلاش هستیم.»

 

مدیرعامل علی‌بابا همچنین با توجه به پررنگ شدن دغدغه اقامت برای برندگان قرعه‌کشی فدراسیون فوتبال، از راه‌حل‌های جدید این شرکت گفت. وی تأکید کرد: «از ابتدای همکاری با فدراسیون جهانی فوتبال و اعلام عمومی نمایندگی علی‌بابا، مکرراً تمایل خود را برای تعامل با فدراسیون فوتبال اعلام کردیم اما تاکنون این مهم به نتیجه‌ای نرسیده است. اما با توجه به افزایش نگرانی برندگان قرعه‌کشی نمی‌توانستیم بی‌تفاوت بمانیم و در نهایت به راه‌حل مناسبی برای این عزیزان رسیدیم.»

 

وی ادامه داد: «در این راستا بخش قابل‌توجهی از ظرفیت اضافه‌شده در وب‌سایت فروش که مربوط به اقامت است به این علاقه‌مندان تخصیص داده خواهد شد. خوشحالیم که اعلام کنید آنها از امروز می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت فروش علی‌بابا، بدون نیاز به خرید بلیط بازی‌ها، ظرفیت باقی‌مانده هتل‌ها و آپارتمان‌ها را به‌صورت تک خدمت رزرو کنند.»

 

علی‌بابا اعلام کرده پکیج‌های جام جهانی تاکنون به سه روش ۱- فروش به شرکت‌ها ۲- فروش از طریق آژانس‌های گردشگری معتبر و ۳- فروش مستقیم از طریق وب‌سایتش عرضه شده است. در این بین پکیج مسابقه افتتاحیه، در کنار بازی‌های ایران – آمریکا و آلمان -اسپانیا بیشترین تقاضا را در بین ۴۸ بازی دور گروهی به خود اختصاص داده است.

link

مطالب مرتبط

خبرها

مصاحبه عمیق در تبلیغات چیست؟ برند شب چگونه از این تکنیک در کمپین اخیر استفاده کرد؟

مصاحبه عمیق در تبلیغات، روشی پژوهشی است که با استفاده از سوالات باز و کاوشی، به درک عمیق‌تری از نگرش‌ها، احساسات و رفتارهای مخاطبان می‌پردازد. این مصاحبه‌ها به صورت فردی…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم