لوگوی جدید ایرانسل رونمایی شد

مدیرعامل ایرانسل با انتشار یک پست در صفحۀ اینستاگرام خود، از هویت سازمانی و لوگوی جدید ایرانسل رونمایی کرد.

 

دکتر بیژن عباسی‌آرند، در این پست، یکپارچه‌سازی و ایجاد پلتفرم واحد ارائۀ محصولات و خدمات، تأکید بیش از پیش بر جوانان و اندیشۀ نوآورانه به عنوان مخاطب اصلی، ارتقای ارتباط کارکردی با مشترکان به یک پیوند مستحکم عاطفی و نیز زیبایی‌شناسی نوگرایانه در هویت سازمانی را از مهمترین اهداف ایرانسل در طراحی استراتژی نوسازی برند خود اعلام کرده است.

 

رنگ زرد و طرح بیضی، همچون گذشته، از مهمترین المان‌های بصری برند ایرانسل هستند و در طراحی جدید نیز، همچنان حضور دارند.

 

به گفتۀ عباسی‌آرند، تقویت رویکرد فعلی ایرانسل در ایفای نقش توانمندساز کسب‌وکارهای دیجیتال به جای نقش صرف اپراتور دیتا و تبدیل شدن از Telco به  Techco، از جمله مهمترین محرک‌های ایرانسل در فرایند نوسازی برند بوده است.

link

مطالب مرتبط

اسنپ

اسنپ با همکاری محک در تامین ۱/۵ میلیاردی نمونه‌گیری سلول‌ بنیادی مشارکت کرد

به گزارش روابط عمومی اسنپ کاربران این اپلیکیشن در طرح نیکوکاری «مشارکت در تأمین هزینه‌های نمونه‌گیری از سلول‌های بنیادی» ۳۷۷ هزار و ۴۱۰ مرتبه با امتیازهای اسنپ‌کلاب خود مشارکت کردند…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم