لوگوی جدید ایرانسل رونمایی شد

مدیرعامل ایرانسل با انتشار یک پست در صفحۀ اینستاگرام خود، از هویت سازمانی و لوگوی جدید ایرانسل رونمایی کرد.

 

دکتر بیژن عباسی‌آرند، در این پست، یکپارچه‌سازی و ایجاد پلتفرم واحد ارائۀ محصولات و خدمات، تأکید بیش از پیش بر جوانان و اندیشۀ نوآورانه به عنوان مخاطب اصلی، ارتقای ارتباط کارکردی با مشترکان به یک پیوند مستحکم عاطفی و نیز زیبایی‌شناسی نوگرایانه در هویت سازمانی را از مهمترین اهداف ایرانسل در طراحی استراتژی نوسازی برند خود اعلام کرده است.

 

رنگ زرد و طرح بیضی، همچون گذشته، از مهمترین المان‌های بصری برند ایرانسل هستند و در طراحی جدید نیز، همچنان حضور دارند.

 

به گفتۀ عباسی‌آرند، تقویت رویکرد فعلی ایرانسل در ایفای نقش توانمندساز کسب‌وکارهای دیجیتال به جای نقش صرف اپراتور دیتا و تبدیل شدن از Telco به  Techco، از جمله مهمترین محرک‌های ایرانسل در فرایند نوسازی برند بوده است.

link

مطالب مرتبط

دیجی‌کالا

آیا دیجی‌کالا گران‌فروش است؟

دیجی‌کالا، به عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران، بارها مورد اتهام گران‌فروشی قرار گرفته است. برخی معتقدند که قیمت کالاهای این فروشگاه در مقایسه با دیگر فروشگاه‌های آنلاین یا حتی حضوری…
خبرها

تیک‌تاک در آمریکا فیلتر شد

برنامه TikTok در ایالات متحده به دلیل اجرای یک قانون فدرال که این اپلیکیشن محبوب ویدئوهای کوتاه را برای میلیون‌ها آمریکایی ممنوع کرده، از دسترس خارج شد. کاربران TikTok حدود…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم