مجمع عمومی همکاران سیستم برگزار شد؛ رشد چشمگیر سیستم گروپ

صبح امروز مراسم مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت همکاران سیستم منتهی به ۹۸ با حضور سهامداران و نمایندگان بورس به صورت آنلاین برگزار شد.

فرید فولادی، مدیرعامل همکاران سیستم در این مراسم گفت: حاشیه سود همکاران سیستم در سال گذشته ۴ درصد افزایش داشته است. شرکت‌های حاضر در بورس ۶۵ درصد مشتری همکاران سیستم هستند.

در سال گذشته همکاران سیستم با پتروشیمی بندر امام همکاری کرده است. فولادی می‌گوید همکاران سیستم درآمدهای پایدار ایجاد کرده است.

به گفته مدیرعامل همکاران سیستم ۳۸ درصد درآمد این شرکت از محل فروش نرم‌افزارهایش است.

فولادی می‌گوید نرم افزار «سپیدار» به برندی مطمئن در بازار تبدیل شده است. به گفته فولادی سپیدار به زودی وارد بازار بورس ایران خواهد شد. سال گذشته ۹ هزار مشتری جدید به سپیدار اضافه شده است.

فولادی می‌گوید پاییز سال گذشته شرکت «ابرآمد» را تاسیس کرده‌اند. ابرآمد زیرساخت‌های ابری مستقل و وابسته به سروس‌های همکاران سیستم ارایه می‌دهد.

به گفته فولادی سال گذشته همکاران سیستم سهام شرکت «سرو CRM» را خریداری کرده و هم‌اکنون سرویس CRM نیز علاوه بر ERP ارایه می‌دهد.

فولادی می‌گوید طی ۳ ماه گذشته به دلیل کرونا دورکاری کرده‌اند، اما راندمان کلی گروه همکاران سیستم بهتر شده است.

به گفته فولادی استراتژِی شان این است که امسال بسیاری از محصولات همکاران سیستم از جمله سیستم روی فضای ابری برود.

فولادی همچنین گفت سرمایه نقدی شرکت (Cash) طی سال گذشته افزایش چشمگیری داشته و همکاران سیستم به میزان کافی سخت افزار خریداری کرده است. سخت افزاری که به اعتقاد فولادی این روزها بسیار گران شده و به سختی در بازار یافت می‌شود. او از این نکته به عنوان راهکاری به منظور استقبال از سرویس‌های ابری همکاران یاد کرد.

در ادامه تصاویری از ارایه فرید فولادی، مدیرعامل همکاران سیستم آمده است:

مصاحبه با مدیرعامل همکاران سیستم را از اینجا گوش کنید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

مدیرعامل دیجی‌پی: توانسته‌ایم اعتماد بیشتری را در نظام بانکی نسبت به کنترل ریسک ایجاد کنیم

هومن امینی، مدیرعامل دیجی‌پی، یکی از چهره‌های برجسته حوزه فین‌تک، به عنوان سخنران در رویداد فیناپ حضور داشت. او در این سخنرانی به بررسی نقش فین‌تک‌ها در بهبود شمولیت مالی…
اسنپ

مشارکت اسنپ در تامین بخشی از هزینه‌های خرید دستگاه ماموگرافی سه‌بعدی به عنوان طرح نیکوکاری‌ اسنپ‌کلاب

آغاز کمپین گسترده اسنپ برای «آگاهی‌بخشی سرطان پستان» امروزه آگاهی‌بخشی، پیشگیری و تشخیص زودهنگام به مهم‌ترین راه‌های مقابله با سرطان تبدیل شده‌اند. به همین مناسبت، هر سال از ۱۰ مهر…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم