ویژگی مالتی‌پروفایل برای تمامی کاربران نماوا فعال شد

امکان دسترسی کاربران نماوا به ویژگی مالتی‌پروفایل (حساب چندکاربره) فعال شد. مالتی‌پروفایل این فرصت را فراهم می‌کند که بدون هزینه اضافه برای یک حساب کاربری چندین پروفایل داشته باشید و مخاطبان برای خود دسترسی متفاوتی به بر اساس رده‌بندی سنی (شامل کودکان و بزرگسالان) به پروفایل خود داشته باشند. هر حساب کاربری امکان ایجاد پنج پروفایل را دارد. هر کاربر به محض ایجاد حساب کاربری نماوا با ورود به سایت، به صورت پیش‌ فرض به دو پروفایل از هم تفکیک شده کودک و بزرگسال دسترسی خواهد داشت و می‌تواند پروفایل‌های دیگری هم بر اساس نیاز خود ایجاد کند؛ مثلا اگر دو فرد بزرگسال همزمان از یک اکانت کاربری استفاده کنند، می‌توانند پروفایل ویژه خودشان را داشته باشند. همچنین کاربران می‌توانند برای هر پروفایل با توجه به رده‌بندی اختصاصی فیلم یا سریال، محدودیت سنی ایجاد کنند. هر پروفایل یک قفل مخصوص به خود خواهد داشت که به این ترتیب کاربر می‌توان دسترسی به پروفایل ویژه خودش را برای دیگران محدود کند.

 

یکی از مهم‌ترین کاربردهای این ویژگی برای والدین است که می‌توانند یک پروفایل ویژه کودک خود بسازند و همچنین با استفاده از قفل کردن سایر پروفایل‌ها امکان تماشای فیلم‌ها و سریال‌های پروفایل‌های دیگر را برای کودک‌شان محدود کنند. از دیگر امکانات ویژه و کاربردی این سیستم برای والدین، محدود کردن زمان تماشای روزانه برای کودکان یا امکان تعیین ساعت مشخص تماشا است. اگر والدین به هر دلیلی تماشای محتوای خاصی را به صلاح کودک ندانستند می‌توانند با اضافه کردن محتوای مورد نظر در لیست عناوین محدود شده از تماشای آن جلوگیری کنند.

 

ویژگی‌ دیگر مالتی‌پروفایل انتخاب آواتار به عنوان عکس پروفایل بر اساس شخصیت‌های فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا و نماواست. امکانات تازه نماوا شامل تعیین رده‌بندی سنی، امکان تعیین قفل پروفایل، محدود کردن زمان تماشای روزانه، تعیین بازه زمانی تماشا و محدود کردن عناوین و انتخاب آواتار برای تمامی پروفایل‌ها قابل اجراست.

 

ویژگی مالتی‌پروفایل از چندین ماه پیش در پلتفرم وب در نماوا فعال شده و هم اکنون در تمامی نسخه های اپلیکیشن نماوا قابل استفاده است.

link

مطالب مرتبط

گزارش سالانه کافه بازار
کافه بازارگزارش و تحلیل

گزارش عملکرد سال ۱۴۰۲ «کافه بازار» منتشر شد؛ تمایل توسعه‌دهنده‌ها به بازی‌سازی

به گزارش استارتاپ۳۶۰، «بازار» به عنوان بزرگ‌ترین اپ استور ایرانی فعالیت خود را از بهمن ۱۳۸۹ آغاز کرد‎ تا بتواند بستری جامع از خدمات، محتوا و محصولات دیجیتال برای کاربران…
خبرها

میکرو وی‌سی، مدل جدید سرمایه‌گذاری شتاب‌دهنده تریگ‌آپ

در نشست خبری معرفی مدل جدید سرمایه‌گذاری شتاب‌دهندۀ تریگ‌آپ، هوش مصنوعی، امنیت غدایی، فناوری‌های مالی و سلامت از جمله اولویت‌های سرمایه‌گذاری این شتاب‌دهنده در مدل جدید میکرو وی‌سی اعلام شد.

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم