کمپین برندهای ایرانی در دیجی‌کالا؛ بزرگترین تبلیغات محیطی در تهران

دیجی‌کالا بزرگترین کمپین محیطی شهر تهران را در دی ماه ۹۹ با همراهی برندهای برتر ایرانی برگزار می‌کند.

 

به گزارش روابط عمومی دیجی‌کالا این شرکت توانمندسازی کسب‌و‌کارهای ایرانی را مهمترین مسؤولیت اجتماعی خود می‌داند. علاوه بر فراهم‌سازی بستر مارکت‌پلیس برای ورود فروشندگان مختلف به بازار بزرگتر آنلاین در سال‌های گذشته، دیجی‌کالا در آخرین اقدام خود این کمپین محیطی را با نام جشنوراه «بهترین‌ها در کنار هم» با هدف بیشتر دیده شدن برندهای ایرانی، تشویق دیگر کسب‌وکارهای فعال در حوزه خرده‌فروشی و هم‌ افزایی تبلیغات در فضاهای آفلاین و آنلاین اجرا می‌کند.

 

این نوع همکاری میان پلتفرم‌های مارکت‌پلیس و برندهای فعال ایرانی می‌تواند نوعی بازی بُرد-بُرد برای هر دو طرف باشد؛ هم دیجی‌کالا به‌عنوان یک پلتفرم مارکت‌پلیس و هم برندها به عنوان کسب‌وکارهای فعال ایرانی از قابلیت‌های یکدیگر برای برندسازی، فروش و آشنایی گستره وسیع‌تری از مخاطبان برخوردار می‌شوند.

 

 

این کمپین تبلیغات محیطی فرصت مناسبی برای تمامی برندهای ایرانی است؛ چرا که در آن بیش از ۲۴ برند ایرانی شرکت دارند و تبلیغ آن‌ها روی بیش از ۱۶۰ بیلبورد، استرابورد، CLB و عرشه پل به صورت ثابت، فعال است. این یک رکورد برای دیجی‌کالا و تمام کسب‌و‌کارها در برگزاری کمپین محیطی هم‌زمان در سطح شهر است.

 

به گفته مدیر پروژه این کمپین، شهر تهران به مدت یک ماه از ۲ تا ۳۰ دی‌ماه، میزبان جشنواره «بهترین‌ها در کنار هم» است و کاربران می‌توانند با خرید از محصولات هریک از برندهای همراه دیجی‌کالا، شانس شرکت در قرعه‌کشی جوایز مربوط به آن برند را کسب کنند.

 

دیجی کالا امیدوار است که این جشنواره، موفقیت بزرگی برای بیشتر دیده شدن کسب‌وکارهای شرکت کننده باشد و در تلاش است تا میزبان برندهای بیشتر و بزرگتری در فضای شهری باشد.

 

از جمله برندهای شرکت کننده در این کمپین محیطی می‌توان به پرسیل، بن مانو، یونیلور، درماکلین و چشمه نور اشاره کرد.

 

از طریق این لینک وارد صفحه کمپین بهترین‌ها در کنار هم شوید

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

فناپ

اسمایلینو گزارش «هوش مصنوعی زاینده برای مدیران عامل» را با حمایت فناپ منتشر کرد

اسمایلینو آموزش و ترویج علم را مأموریت اصلی مسئولیت اجتماعی خود قرار داده و در این راستا فعالیت‌های گسترده‌ای را انجام می‌دهد. ازجمله این فعالیت‌ها تدوین و تهیه گزارش “هوش…

رونمایی دیجی‌پی از سرویس‌های جدید مالی در همایش بانکداری نوین

دیجی‌پی، بزرگترین بستر هوشمند خدمات پرداخت و اعتبار در ایران، با حضور در همایش بانکداری نوین و نظام‌های پرداخت، از سرویس‌های جدید این سوپراپلیکیشن مالی رونمایی می‌کند. 

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم