گزارش تستادی: بررسی و مقایسه چهار بازیگر بزرگ معاملات آنلاین خودرو از نظر کاربران

دیوار، شیپور، باما و همراه مکانیک که بازیگران اصلی بازار آگهی آنلاین خودرو به شمار می‌روند، در حال رقابت شدید برای گرفتن سهم بیشتری از بازار از یکدیگر هستند؛ هرکدام از این مجموعه‌ها امکانات متعددی را برای جذب و ارایه سرویس بهتر به کاربران خود عرضه کرده‌اند. اما آیا کاربران و مشتریان می‌توانند از این امکانات به راحتی استفاده کنند؟

 

گرچه این کسب‌وکارها طی چندماه گذشته، بر اثر فشارهای بیرونی، مجبور به حذف نمایش قیمت به عنوان اصلی‌ترین عامل تصمیم‌گیری برای انتخاب خودرو شده‌اند؛ اما همچنان می‌توانیم سایر عوامل تاثیرگذار بر روی تجربه‌ی کاربران را بسنجیم. 

 

«تستادی»، پلتفرم آنلاین تست و بررسی سهولت کاربری کسب‌وکارهای دیجیتال، به بررسی کامل تجربه جستجو و انتخاب خودرو توسط نرم‌افزار موبایل این کسب‌وکارها از دیدگاه کاربران عادی پرداخته است. نتایج بازخورد مشتریان در این تحقیق نشان می‌دهد که با وجود سرمایه‌گذاری‌های کلان در توسعه محصول و تلاش‌های فراوان جهت برنامه‌ریزی و ایجاد مسیر هموار انتخاب و خرید خودرو در این غول‌های تکنولوژی ملی، نرم‌افزارهای این کسب‌وکارها هنوز تا رسیدن به حالت ایده‌آل برای استفاده کاربران فاصله دارد.

 

برای دریافت و مطالعه گزارش PDF تستادی روی این لینک کلیک کنید

link

مطالب مرتبط

خبرها

فراخوان دو بسته حمایتی «ضامن» و «۱۰۰۰ فناور» توسط صندوق نوآوری و شکوفایی منتشر شد

به گزارش روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، دو بسته حمایتی «ضامن» و «۱۰۰۰ فناور» برنامه «جهش تولید دانش‌بنیان» صندوق نوآوری و شکوفایی در وبگاه صندوق به نشانی inif.ir
به گزارش روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، دو بسته حمایتی «ضامن» و «۱۰۰۰ فناور» برنامه…
سرآوا

سرآوا گزارش «نقشه راه هوش مصنوعی در سازمان‌ها» را منتشر کرد

شرکت سرآوا اعلام کرد در راستای ماموریت خود کوشش می‌کند تا با رصد کردن بازار شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر به‌صورت کلی و بازارهای شرکت‌های پورتفولیوی خود
شرکت سرآوا اعلام کرد در راستای ماموریت خود کوشش می‌کند تا با رصد کردن بازار شرکت‌های…
خبرها

مدیرعامل تاپین: به یک اکوسیستم لجستیکی نیاز داریم

مدیرعامل تاپین در آیین رونمایی از کتاب نوآوری در صنعت لجستیک ایران: باید یک اکوسیستم لجستیکی در کشور ایجاد شود! کتاب نوآوری در صنعت لجستیک ایران با حمایت مجموعه
مدیرعامل تاپین در آیین رونمایی از کتاب نوآوری در صنعت لجستیک ایران: باید یک اکوسیستم لجستیکی…
دیوار

استفاده دیوار از هوش‌‌مصنوعی برای شناسایی کلاهبرداران

تیم فنی دیوار برای تشخیص و رصد فعالیت افراد کلاهبردار مدل هوش مصنوعی ویژه خود را توسعه داده است. به گزارش روابط عمومی دیوار، این شرکت برای افزایش امنیت معامله‌های
تیم فنی دیوار برای تشخیص و رصد فعالیت افراد کلاهبردار مدل هوش مصنوعی ویژه خود را…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم