گزارش تستادی: بررسی و مقایسه چهار بازیگر بزرگ معاملات آنلاین خودرو از نظر کاربران

دیوار، شیپور، باما و همراه مکانیک که بازیگران اصلی بازار آگهی آنلاین خودرو به شمار می‌روند، در حال رقابت شدید برای گرفتن سهم بیشتری از بازار از یکدیگر هستند؛ هرکدام از این مجموعه‌ها امکانات متعددی را برای جذب و ارایه سرویس بهتر به کاربران خود عرضه کرده‌اند. اما آیا کاربران و مشتریان می‌توانند از این امکانات به راحتی استفاده کنند؟

 

گرچه این کسب‌وکارها طی چندماه گذشته، بر اثر فشارهای بیرونی، مجبور به حذف نمایش قیمت به عنوان اصلی‌ترین عامل تصمیم‌گیری برای انتخاب خودرو شده‌اند؛ اما همچنان می‌توانیم سایر عوامل تاثیرگذار بر روی تجربه‌ی کاربران را بسنجیم. 

 

«تستادی»، پلتفرم آنلاین تست و بررسی سهولت کاربری کسب‌وکارهای دیجیتال، به بررسی کامل تجربه جستجو و انتخاب خودرو توسط نرم‌افزار موبایل این کسب‌وکارها از دیدگاه کاربران عادی پرداخته است. نتایج بازخورد مشتریان در این تحقیق نشان می‌دهد که با وجود سرمایه‌گذاری‌های کلان در توسعه محصول و تلاش‌های فراوان جهت برنامه‌ریزی و ایجاد مسیر هموار انتخاب و خرید خودرو در این غول‌های تکنولوژی ملی، نرم‌افزارهای این کسب‌وکارها هنوز تا رسیدن به حالت ایده‌آل برای استفاده کاربران فاصله دارد.

 

برای دریافت و مطالعه گزارش PDF تستادی روی این لینک کلیک کنید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

فناپ

توسط فناپ‌کمپس؛ ‌‌آخرین فرصت برای ثبت‌نام در مسیرهای آموزشی فناوری بیمه اعلام شد

فناپ‌کمپس، آخرین فرصت برای ثبت‌نام در «کمپین توانمندسازی شغلی کشتی‌بان» را ۱۷ آبان جاری اعلام کرد. این کمپین با هدف آموزش افراد در حوزه فناوری بیمه برگزار می‌شود  و به…
سرآوا

هزاردستان سهامش را از سرآوا خرید

سرآوا با رای اکثریت سهام‌داران، از هلدینگ هزاردستان خارج خواهد شد تا پایان فعالیت این مجموعه سرمایه‌گذاری رقم بخورد. خریدار این سهام خود هزاردستان است که برای این معامله، سه…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم