گزارش فعالیت‌های تریبون در سال ۹۹ منتشر شد

تریبون، پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی که از زیرمجموعه‌های یکتانت است، بتازگی گزارش سال ۹۹ خود را منتشر کرد.

 

این گزارش، حاصل بررسی عملکرد تریبون در سال گذشته و نیز تحلیل رفتار کاربران آن است.

 

طبق این گزارش، تقاضای رپورتاژ آگهی در تریبون طی سال گذشته، ۴۳۶ درصد رشد داشته است.

 

این گزارش به سوالات زیر پاسخ می‌دهد:

 

– در سال گذشته کدام حوزه‌ها فعال‌تر بوده‌اند؟

– حوزه‌های مختلف رپورتاژهای خود را با چه برنامه زمانی منتشر می‌کنند؟

– موضوعات و ساختار انکرتکست‌های رپورتاژها چگونه بوده‌است؟

– انکرتکست‌های پرتکرار هر حوزه چه بوده است؟

– فاکتورهایی سئویی و دسته‌بندی موضوعی یک رسانه در تقاضا و درآمد آن رسانه چه تاثیری دارد؟

 

گزارش تریبون را از اینجا دانلود کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

فناپ

اسمایلینو گزارش «هوش مصنوعی زاینده برای مدیران عامل» را با حمایت فناپ منتشر کرد

اسمایلینو آموزش و ترویج علم را مأموریت اصلی مسئولیت اجتماعی خود قرار داده و در این راستا فعالیت‌های گسترده‌ای را انجام می‌دهد. ازجمله این فعالیت‌ها تدوین و تهیه گزارش “هوش…

رونمایی دیجی‌پی از سرویس‌های جدید مالی در همایش بانکداری نوین

دیجی‌پی، بزرگترین بستر هوشمند خدمات پرداخت و اعتبار در ایران، با حضور در همایش بانکداری نوین و نظام‌های پرداخت، از سرویس‌های جدید این سوپراپلیکیشن مالی رونمایی می‌کند. 

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم