آژانسهای تبلیغاتی یکتانت و دارتادز به فهرست ارائهدهندگان تبلیغات در جستجو، تبلیغات در گشتوگذار بازار و سایر ظرفیتهای تبلیغاتی بازار اضافه شدند.
مهدی خانی، مدیر فروش تبلیغات در بازار، با اعلام این خبر میگوید: « برای تسهیل ارتباط بین توسعهدهندگان و تبلیغدهندگان با بازار، در تعامل با آژانسهای یکتانت و دارتادز، این دو آژانس به مجموعه همکاران بازار در زمینه تبلیغات اضافه شدهاند. امیدواریم این همکاری سبب شود تا ظرفیتهای موجود در سیستم تبلیغات در بازار نیازهای گروههای بیشتری از توسعهدهندگان و تبلیغدهندگان را پوشش دهد.»
در سالهای گذشته، آژانسهای تپسل و دیما در زمینه تبلیغات با کافه بازار همکاری می کردند و به این ترتیب، با اضافه شدن دو آژانس جدید، شمار همکاران رسمی بازار در زمینه تبلیغات به ۴ آژانس رسیده است.
بازار همواره در جهت افزایش راههای تعامل با شرکای تجاری و توسعهدهندگان و بالا بردن سطح خدمات بازار گام برداشته و با همین رویکرد، گزینههای متفاوتی را برای استفاده از امکانات تبلیغاتی در بازار فراهم کرده است.