یکتانت و دارت‌ادز، همکاران جدید کافه‌بازار در تبلیغات شدند

آژانس‌های تبلیغاتی یکتانت و دارت‌ادز به فهرست ارائه‌دهندگان تبلیغات در جستجو، تبلیغات در گشت‌وگذار بازار و سایر ظرفیت‌های تبلیغاتی بازار اضافه شدند.

 

مهدی خانی، مدیر فروش تبلیغات در بازار، با اعلام این خبر می‌گوید: « برای تسهیل ارتباط بین توسعه‌دهندگان و تبلیغ‌دهندگان با بازار، در تعامل با آژانس‌های یکتانت و دارت‌ادز، این دو آژانس به مجموعه همکاران بازار در زمینه تبلیغات اضافه شده‌اند. امیدواریم این همکاری سبب شود تا ظرفیت‌های موجود در سیستم تبلیغات در بازار نیازهای گروه‌های بیشتری از توسعه‌دهندگان و تبلیغ‌دهندگان را پوشش دهد.»

 

در سال‌های گذشته، آژانس‌های تپسل و دیما در زمینه تبلیغات با کافه بازار همکاری می کردند و به این ترتیب، با اضافه شدن دو آژانس جدید، شمار همکاران رسمی بازار در زمینه تبلیغات به ۴ آژانس رسیده است.

 

بازار همواره در جهت افزایش راه‌های تعامل با شرکای تجاری و توسعه‌دهندگان و بالا بردن سطح خدمات بازار گام برداشته و با همین رویکرد، گزینه‌های متفاوتی را برای استفاده از امکانات تبلیغاتی در بازار فراهم کرده است.

link

مطالب مرتبط

بلوبانکرمزارزها و فین‌تک

بلوبانک سامان: از کسب جایزه نهال فین‌تک تا ارائه ابزارهای نوین مدیریت مالی

تلاش‌های بلوبانک سامان برای ارائه بهترین و کارآمدترین ابزارهای مدیریت مالی به کاربرانش، به تازگی با کسب جایزه‌ای ارزشمند مورد تحسین قرار گرفت. در جریان پنجمین جشنواره نهال فین‌تک و…
اسنپ

تحول خرده‌فروشی با مدل‌های اشتراکی؛ رونمایی از کتاب جدید با حمایت اسنپ‌مارکت

دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴ مراسم رونمایی از کتاب «سرویس اشتراکی کالاهای مصرفی» با حضور جمعی از مترجمان، فعالان صنعت خرده‌فروشی و FMCG، و اصحاب رسانه در سالن اجتماعات اسنپ‌مارکت برگزار…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم