یکتانت و دارت‌ادز، همکاران جدید کافه‌بازار در تبلیغات شدند

آژانس‌های تبلیغاتی یکتانت و دارت‌ادز به فهرست ارائه‌دهندگان تبلیغات در جستجو، تبلیغات در گشت‌وگذار بازار و سایر ظرفیت‌های تبلیغاتی بازار اضافه شدند.

 

مهدی خانی، مدیر فروش تبلیغات در بازار، با اعلام این خبر می‌گوید: « برای تسهیل ارتباط بین توسعه‌دهندگان و تبلیغ‌دهندگان با بازار، در تعامل با آژانس‌های یکتانت و دارت‌ادز، این دو آژانس به مجموعه همکاران بازار در زمینه تبلیغات اضافه شده‌اند. امیدواریم این همکاری سبب شود تا ظرفیت‌های موجود در سیستم تبلیغات در بازار نیازهای گروه‌های بیشتری از توسعه‌دهندگان و تبلیغ‌دهندگان را پوشش دهد.»

 

در سال‌های گذشته، آژانس‌های تپسل و دیما در زمینه تبلیغات با کافه بازار همکاری می کردند و به این ترتیب، با اضافه شدن دو آژانس جدید، شمار همکاران رسمی بازار در زمینه تبلیغات به ۴ آژانس رسیده است.

 

بازار همواره در جهت افزایش راه‌های تعامل با شرکای تجاری و توسعه‌دهندگان و بالا بردن سطح خدمات بازار گام برداشته و با همین رویکرد، گزینه‌های متفاوتی را برای استفاده از امکانات تبلیغاتی در بازار فراهم کرده است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

سرآوا

هزاردستان سهامش را از سرآوا خرید

سرآوا با رای اکثریت سهام‌داران، از هلدینگ هزاردستان خارج خواهد شد تا پایان فعالیت این مجموعه سرمایه‌گذاری رقم بخورد. خریدار این سهام خود هزاردستان است که برای این معامله، سه…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم