تغییر استراتژی اسنپ کیو

امروز دیجیاتو نوشت اسنپ کیو با یک شروع طوفانی و رشد جالب توجه توانست به جایگاه خوبی بین مردم دست پیدا کند، اما حالا به نظر می‌رسد با یک تغییر نگرش کلی جهت خود را کاملا عوض کرده است.

اسنپ کیو قصد دارد با حذف بخش اطلاعات عمومی، یکی از مهم‌ترین و عنصر اصلی این مجموعه به کار خود ادامه دهد.

طبق بیانیه اسنپ کیو از اول بهمن ماه مسابقه‌های اطلاعات عمومی اسنپ کیو جای خود را به بازی‌های رکوردی و مسابقه‌های ”تک به تک” می‌دهد.

اسنپ کیو بیش از ۶ میلیون نصب فعال داشته و حالا قصد دارد مسیر کاری خود را به محوریت بازی‌های ویدیویی و رکوردزنی گیمرهای ایرانی ادامه دهد.

به نظر می‌رسد اسنپ کیو نوید محتواهای متفاوت و خلاقانه به این مجموعه را در آینده می‌دهد.

link

مطالب مرتبط

آچاره

یک مغازه برای همه

این روزها تعمیرکاران دیگر حجره و مغازه و دکان ندارند، آچاره نصب کرده‌اند. قبل‌ترها وقتی یک وسیله‌ای در خانه خراب می‌شد ما همیشه یک تعمیرکاری از محله خودمان سراغ داشتیم…
فلای‌تودی

eSIM به اپلیکیشن فلای‌تودی اضافه شد؛ ارتباط آسان در بیش از ۲۰۰ کشور و منطقه جهان

دغدغه مسافران ایرانی در سفرهای خارجی تنها به خرید بلیط هواپیما یا رزرو هتل محدود نمی‌شود. پس از ورود به کشور مقصد، چالش‌هایی مانند خرید سیم‌کارت، فعال‌سازی بسته‌های اینترنت یا…
دیجی‌پی

برگزاری رویداد Growth Battle با حمایت دیجی‌پی

دیجی‌نکست، مرکز نوآوری و سرمایه‌گذاری گروه دیجی‌کالا، با هدف حمایت از استارتاپ‌های حوزه فین‌تک و فراهم کردن فرصت‌های سرمایه‌گذاری و همکاری‌های تجاری، رویداد «Growth Battle – رقابت برای آینده فین‌تک»…
خبرهاگزارش و تحلیل

غول‌های سیلیکون‌ولی در بحران میانسالی هوش مصنوعی؛ معمای نوآور در کمین اپل، گوگل، متا و تسلا

بحران میانسالی ضربه‌ی سختی می‌زند؛ حتی برای پادشاهان سیلیکون‌ولی. یک لحظه شما به عنوان یک نوآور جوان، صنایع تثبیت شده را دگرگون می‌کنید. لحظه بعد، به پرتگاه خیره شده‌اید و…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم