گفت‌وگو با مسوول سرویس “بینش بازار”

بتازگی کافه‌بازار از پلتفرم جدیدی بنام «بینش بازار» رونمایی کرد. با استفاده از این سرویس می‌توان در لحظه با شاخص‌ها و پارامترهای گوناگون اطلاعات کافه‌بازار را که از اپلیکیشن‌های روی این استور حاصل شده، در بازه‌های مختلف زمانی مشاهده کرد.

در همین رابطه به سراغ مهدی ناصری، تحلیل‌گر داده‌های کسب‌وکار و مسوول این سرویس در بازار رفتیم و با او در مورد بینش بازار، کاربرد و مخاطبان آن گفت‌وگو کردیم.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از اضافه شدن قابلیت استوری به اسنپ تا انتخابات اتحادیه

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۶۹ این پادکست، از برخورد تامین اجتماعی…
خبرها

نتایج نظرسنجی «چندین»: نسل جدید کارجویان از چه زاویه‌ای به چالش‌های کاری نگاه می‌کنند؟

چطور می‌توان نسل جدید کارجویان را شناخت و انتظارات آن‌ها از محیط کار را درک کرد؟ «چندین» با برگزاری یک نظرسنجی از بازدیدکنندگان غرفه توسن در چهاردهمین نمایشگاه کار دانشگاه…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم