کرونا و خرید آنلاین

در یکی از جلسات جنجالی ستاد ملی مبارزه با کرونا قرار بر این شد که وزارت صمت و ارتباطات فهرستی از فروشگاه‌های آنلاین ارائه دهنده کالاهای ضروری معرفی کنند که این کسب‌وکارها بتوانند به صورت رایگان در صداوسیما تبلیغ داشته باشند تا مردم آن‌ها را بیشتر بشناسند و از خدمات‌شان استفاده کنند. این «پیشنهاد خوب» اما همچنان روی هوا ماند و علی عسگری، رئیس صداوسیما گفت که به دلیل قراردادی که با یک شرکت دارند، اگر بخواهند برای فروشگاه‌های آنلاین رایگان تبلیغ کنند، جریمه خواهند شد.

 

خرید آنلاین؛ یک قدم بزرگ در برابر شیوع ویروس کرونا

 

واقعیت اما این است که خرید آنلاین محصولات مورد نیاز از خانه امروز بزرگ‌ترین مرهم در برابر جلوگیری از شیوع ویروس کروناست. هر چقدر هم صداوسیما بخواهد بهانه‌تراشی کند و به معرفی هر چه بهتر و بیشتر کسب‌وکارهای آنلاین تن ندهد، همه می‌دانند که اگر امکان خرید آنلاین وجود نداشت، چقدر ابعاد بحرانی که امروز گرفتارش شده‌ایم، گسترده‌تر می‌شد. تصور کنید همه آدم‌هایی که این روزها خود را قرنطینه خانگی کرده‌اند و به سهم خود تلاش می‌کنند با کاهش تردد از انتشار ویروس جلوگیری کنند، بخواهند برای خرید مایحتاج‌شان هر روز شال و کلاه کنند و راهی سوپرمارکت‌های محل شوند. یک حساب سرانگشتی ساده نشان می‌دهد که این اتفاق چه قیامتی می‌تواند به پا کند و سرعت و نرخ انتشار ویروس را تا چه اندازه افزایش دهد. خرید آنلاین اما این امکان را فراهم کرده که مردم بتوانند بدون نیاز به خروج از خانه و تنها با چند کلیک ساده، تمام محصولات مورد نیاز خود را دم در تحویل بگیرند. طبعا این کسب‌وکارهایی که در روزهای اوج بحران کنار مردم ایستاده‌اند و سعی می‌کنند باری از دوش اتفاقات تلخ بردارند، نیاز به حمایت دارند. بین کسب‌وکارهای مختلفی که این روزها بار خرید آنلاین از سوپرمارکت‌ها را به دوش می‌کشند، یکی‌شان همین اسنپ معروف است؛ اپلیکیشن اسنپ که از زمان راه‌اندازی در قالب حمل‌ونقل هوشمند در حال خدمت‌رسانی به مردم بوده، با تبدیل شدن به سوپراپ امکانات دیگری از جمله خرید آنلاین از سوپرمارکت‌ها را هم اضافه کرده است. به این ترتیب کاربران اسنپ می‌توانند بدون نیاز به خارج شدن از خانه،‌ از طریق سوپراپ اسنپ تمامی محصولات مورد نیاز خودشان را از نزدیک‌ترین سوپرمارکت محل کمتر از یک‌ساعت دم در تحویل بگیرند.

 

سفارش آنلاین از سوپرمارکت در شهرهای مختلف فعال می‌شود

 

حالا دیگر پای حرف هر کسی بنشینید و از او درباره کرونا بپرسید، حتما به این نکته اشاره می‌کند که سر نخ شروع این بیماری در ایران از قم بود. اولین بار خبر ابتلا به ویروس کرونا از شهر قم به گوش رسید و نگرانی‌ها از آن‌جا پا گرفت. همین بهانه‌ای شد تا تیم عملیات شرکت اسنپ از اول فروردین ماه تمام تلاش خود به کار بگیرد تا امکان خرید آنلاین از سوپرمارکت‌‌ها را در شهر قم فعال کند و به این ترتیب کمک‌حال ساکنان این شهر در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا باشد. داستان اما تنها به شهر قم ختم نشد و اسنپ اقدامات لازم برای فعال کردن امکان خرید آنلاین از سوپرمارکت‌ را در شهرهای دیگر هم انجام داده است. همچنین این شرکت در نظر دارد با افزایش تعداد سوپرمارکت‌های طرف‌ قرارداد در شهرهایی که هم‌اکنون امکان خرید آنلاین در آن‌ها فعال است، پوشش‌ صددرصدی اعمال کند تا ساکنان مناطق مختلف بتوانند بدون نیاز به خروج از خانه، در کمترین زمان ممکن، تمامی محصولات مورد نظرشان را در آدرس انتخابی‌شان تحویل بگیرند. با اضافه شدن امکان خرید آنلاین از سوپرمارکت‌ها در شهر قم، حالا خرید آنلاین از سوپرمارکت در سوپراپلیکیشن اسنپ، برای ساکنان شهرهای تهران، مشهد، شیراز، اصفهان، کرج و قم فعال است و به زودی در شهرهای دیگری مانند تبریز، کرمان و اهواز هم فعال خواهد شد.

 

چطور سفارش دهیم؟

 

خرید آنلاین از سوپرمارکت‌ها در سوپراپ اسنپ به ۲روش وجود دارد؛ یکی ورود به بخش «غذا» و دیگری «سوپرمارکت». با وارد شدن به بخش «غذا»، در قسمت دسته‌بندی‌ها می‌توانید گزینه سوپرمارکت را انتخاب کنید و سپس با ورود به هر کدام از سوپرمارکت‌های پیشنهادی، می‌توانید تمامی کالاهای مورد نظرتان را از بخش‌های گوناگون مانند لبنیات و بستنی، تنقلات، نوشیدنی، خواروبار و نان و غیره تا حتی انواع پروتئین، میوه‌ها و سبزیجات تازه به سبد خرید خود اضافه کنید. در مورد گزینه «اسنپ‌مارکت» هم روال کار دقیقا به همین صورت است؛ با ورود به بخش «اسنپ‌مارکت» می‌توانید گزینه «سوپرمارکت، ارسال فوری» را انتخاب کنید و کالاهای مورد نظرتان را سفارش دهید. تنوع محصولات موجود در سوپرمارکت‌های طرف قرارداد اسنپ آنقدر زیاد است که شما را از مراجعه حضوری به هر فروشگاهی عملا بی‌نیاز می‌کند. همچنین از زمان ثبت سفارش، ‌ کالاهای مورد نظر شما کمتر از یک ساعت توسط پیک‌های اسنپ‌فود با رعایت اصول بهداشتی دم در تحویل‌ داده می‌شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

فناپ

اسمایلینو گزارش «هوش مصنوعی زاینده برای مدیران عامل» را با حمایت فناپ منتشر کرد

اسمایلینو آموزش و ترویج علم را مأموریت اصلی مسئولیت اجتماعی خود قرار داده و در این راستا فعالیت‌های گسترده‌ای را انجام می‌دهد. ازجمله این فعالیت‌ها تدوین و تهیه گزارش “هوش…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم