مدیرعامل اسنپ از فعال شدن بخش «نیکوکاری» خبر می‌دهد

به منظور جمع‌آوری بهینه کمک‌های مردمی در زمینه مقابله با بیماری کووید۱۹ و سازمان‌دهی هر چه بهتر این کمک‌ها، در همکاری اسنپ با سازمان مردم نهاد «مجمع خیرین سلامت کشور»، سرویس «نیکوکاری» به سوپراپلیکیشن اسنپ اضافه شد. به این ترتیب، طی تفاهم‌نامه‌ای که اسنپ در راستای کمپین «کرونا را شکست می‌دهیم» با ستاد ملی مدیریت کرونا و مجمع خیرین سلامت امضا کرده است، تمامی کمک‌های نقدی کاربران از طریق سرویس «نیکوکاری» به طور مستقیم به حساب مجمع خیرین سلامت کشور واریز می‌شود.

 

ژوبین علاقبند، مدیرعامل اسنپ، درباره دلایل راه‌اندازی این سرویس می‌گوید: «همزمان با شیوع گسترده ویروس کرونا در سراسر ایران،  کمک‌های مردمی بسیاری جمع‌آوری شد. اما از آن‌جایی‌که ساز و کار مشخصی وجود نداشت، بسیاری از مردم نمی‌دانستند کمک‌های خود را به چه صورت و از طریق چه نهادی می‌توانند به مسئولان حوزه بهداشت و درمان کشور برسانند. به این ترتیب لازم بود سازمان یا نهاد مشخصی باشد که این کمک‌ها را به صورت متمرکز سازماندهی کند و کمک‌های مردمی بین خیریه‌های مختلف پراکنده نشوند و از دست نروند. با توجه به این‌که مجمع خیرین سلامت به عنوان یک سازمان مردم‌نهاد بازوی حوزه درمان و بهداشت کشور است، به عنوان مرجع رسمی کمک‌های خیریه معرفی شد تا تمامی کمک‌ها به صورت متمرکز یک‌جا جمع شوند. همچنین با توجه به این‌که نظام درمان در هر مقطعی از زمان ممکن است نیازمند تامین تجهیزات ویژه‌ای باشد که مردم از آن بی‌اطلاع هستند، جمع‌آوری کمک‌های نقدی این مزیت را دارد که می‌تواند دقیقا صرف مرتفع کردن همان نیاز خاص شود و کادر پزشکی دیگر با انبوهی از اقلام و کالاهای اهدایی مردم در بیمارستان‌های مختلف روبه‌رو نباشند.»

 

با راه‌اندازی سرویس «نیکوکاری» در سوپراپلیکیشن اسنپ در واقع راهی فراهم شده که مردم بتوانند به جای صرف هزینه و تهیه اقلامی که شاید در اولویت نیازهای نظام بهداشت و درمان نباشد، کمک‌های نقدی خود را به صورت متمرکز به یک سازمان مورد اعتماد اهدا کنند. لازم به ذکر است که کمک‌های نقدی واریزی به طور مستقیم به حساب مجمع خیرین سلامت واریز می‌شود و این سازمان مردم نهاد تمامی مبالغ جمع‌آوری شده را در مسیر نیازهای اصلی حوزه بهداشت و درمان (نظیر تامین دستگاه تنفس مصنوعی) برای کمک به مبتلایان به بیماری کووید۱۹ هزینه می‌کند.

 

مدیرعامل اسنپ رسما اعلام می‌کند که با راه‌اندازی این اپلیکیشن به کمپین «ایران همدل» پیوسته‌اند و امیدوار است همراه با سایر کسب‌وکارهای اینترنتی در گذر از این روزها موثر عمل کنند.

link

مطالب مرتبط

خبرها

پیروزی زودکس در برابر اسنپ‌فود؛ شورای رقابت رویه‌های انحصارطلبانه را محکوم کرد

شرکت زودکس موفق شد رای ضدرقابتی علیه اسنپ‌فود از شورای رقابت دریافت کند. این رای به دلیل رفتارهای انحصارطلبانه اسنپ‌فود صادر شده و نقطه عطفی در مسیر رقابت سالم در…
خبرها

امیدواری محتاطانه سرمایه‌گذاران به مذاکرات تجاری آمریکا و چین؛ جنگ تعرفه‌ها در هاله‌ای از ابهام

سرمایه‌گذاران امیدوارند که مذاکرات تجاری ایالات متحده و چین بتواند از شدت جنگ تجاری میان دو اقتصاد بزرگ جهان بکاهد و بخشی از عدم قطعیتی را که بازارهای مالی را…
خبرها

شهادت مدیرعامل اینستاگرام در دادگاه ضد انحصار متا؛ اختلافات با زاکربرگ و نبرد سخت با تیک‌تاک فاش شد

در جریان دادگاه رسیدگی به پرونده ضد انحصار کمیسیون تجارت فدرال آمریکا (FTC) علیه متا، آدام موسری، مدیرعامل اینستاگرام، شهادت داد و جزئیات مهمی از تنش‌ها با مارک زاکربرگ، رقابت…
خبرها

سروش پلاس با تاک‌بک فارسی، دسترسی نابینایان به دنیای دیجیتال را تسهیل کرد

پیام‌رسان بومی سروش پلاس با معرفی و ارتقای قابلیت تاک‌بک فارسی، گامی مهم در جهت افزایش دسترسی‌پذیری دیجیتال برای کاربران نابینا و کم‌بینا برداشته است. این اقدام، تجربه استفاده از…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم