سرمایه‌گذاری ادونچرز در استارتاپ «تیماپ»

تیماپ یک کسب‌وکار سوشال کامرس است که از زمستان سال ۱۳۹۷ شروع به فعالیت کرد. هدف از این کسب‌وکار ارایه تجربه لذت‌بخش خرید برای مشتریانی است که می‌خواهند کالاهای مورد نیاز خود را با کمترین قیمت تهیه کنند. تیماپ برای مشتریان شرایطی را فراهم می‌کند که بتوانند با دعوت از دوستان و آشنایان خود، دیگران را نیز در این تجربه خرید مقرون‌به‌صرفه شریک کنند.

 

تیماپ با الهام از نمونه‌های بسیار موفق جهانی و توسط عطااله افتخاری،‌ امین میرزاپور، کامیار نویدان و سجاد احمدی راه‌اندازی شده و بدلیل ماهیت مدل کسب‌وکار از زمان راه‌اندازی رسمی (اردیبهشت ۹۸) تاکنون، رشد چشمگیری را از لحاظ تعداد سفارش‌ها و میزان فروش تجربه کرده است.

 

با توجه به بازار هدف بسیار بزرگ و ارزش پیشنهادی ارایه شده توسط «تیماپ»، مذاکرات این استارتاپ با مجموعه ادونچرز در طول مدت زمان نسبتا کوتاهی به نتیجه رسید و نهایتا در اسفند ماه ۹۸ قرارداد سرمایه‌گذاری به امضای طرفین رسید.

link

مطالب مرتبط

خبرها

مرکز بانا: ادعای اسنپ فودکاملا مخالف قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ و مفاد رای شورای رقابت است

مرکز مطالعات توسعه و رقابت (بانا) در پاسخ به بیانیه شرکت اسنپ‌فود که مدعی شده «رای اولیه شورای رقابت تا طی کردن فرایند تجدیدنظر و قطعی شدن رای لازم الاجرا…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم