گزارش سال ۹۸ «نجوا» منتشر شد

این روزها انتشار گزارش عملکرد سالانه در میان کسب‌وکارها به خصوص استارتاپ‌ها رواج پیدا کرده است. از همین رو گزارش سال ۹۸ «نجوا» با هدف کمک به کسب‌وکارها و دید دادن به فعالان دیجیتال مارکتینگ منتشر شده است. نجوا یک سرویس ارایه‌دهنده سرویس‌های پوش نوتیفیکیشن و ایمیل مارکتینگ از زیرمجموعه‌های یکتانت است.

 

بر اساس این گزارش پلتفرم ارسال پوش نوتیفیکیشن نجوا در پایان سال ۹۸، ۸۵ میلیون عضو و ۳۷ میلیون کاربر یکتا داشته است. در سال ۹۸ بیش از ۵ هزار وبسایت و اپلیکیشن از نجوا برای تعامل با کاربران خود استفاده کرده و در مجموع بیش از ۹ میلیارد نوتیفیکیشن برای کاربران ارسال کرده‌اند.

 

بر اساس این گزارش نجوا ۸۵ میلیون کاربر فعال ماهانه، ۳۷ میلیون کاربر یکتا (unique user) و بیش از ۵۰۰۰ وب‌سایت و اپلیکیشن را دارد.

 

گزارش نجوا را از اینجا دانلود کنید.

link

مطالب مرتبط

خبرها

مرکز بانا: ادعای اسنپ فودکاملا مخالف قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ و مفاد رای شورای رقابت است

مرکز مطالعات توسعه و رقابت (بانا) در پاسخ به بیانیه شرکت اسنپ‌فود که مدعی شده «رای اولیه شورای رقابت تا طی کردن فرایند تجدیدنظر و قطعی شدن رای لازم الاجرا…
دیجی‌پیرمزارزها و فین‌تک

همکاری دیجی‌پی و دیجی‌فای برای فعالسازی درگاه پرداخت اقساطی فروشگاه‌ها

با همکاری دیجی‌پی و دیجی‌فای، کسب‌و‌کارهایی که برای دریافت خدمات در دیجی‌فای ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند در کمتر از ۲۴ ساعت، درگاه پرداخت اقساطی دیجی‌پی را روی سایت خود فعال کنند.

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم