با گذشت ۷ ماه از شیوع کرونا در ایران، حالا دیگر بسیاری از مردم میدانند که برای انجام کارهای ضروری چطور باید از خودشان محافظت کنند و رعایت پروتکلهای بهداشتی تا چه حد در عدم ابتلا به ویروس کرونا موثر است. با این حال همچنان به نظر میرسد که شاهد تغییراتی در رویکرد مردم نسبت به انجام سفر هستیم، طبق تازهترین بررسیهای تیم بازاریابی اسنپتریپ، بیشترین دغدغه افراد برای انجام سفر در دوران کرونا مشکلات اقتصادی بوده است و نگرانی از رعایت نشدن پروتکلهای بهداشتی پس از دغدغه اقتصادی در جایگاه بعدی قرار دارد. تحقیقات بازار اسنپتریپ نشان میدهد که کاربران در شرایط شیوع کرونا از یک سو برای سفرهای خود اقامت در هتلها را بیش از اقامتگاه و ویلا ترجیح میدهند و از سوی دیگر نتایج این پژوهش نشان از استقبال مردم از سفر با هواپیما نسبت به قطار و اتوبوس دارد.
این روزها بسیاری از افراد به منظور کار، درمان، تحصیل و یا سایر موارد ضروری ناچار به انجام سفر هستند. اسنپ تلاش میکند، با اقدامات جدید خود بر پایه نتایج تحقیقاتش در بازار گردشگری، خدماتی را مطابق با نیاز و اولویتهای مردم برای سفر در دوران کرونا ارائه دهد و به افراد در انجام سفرهای مقرون به صرفه کمک کند.
اسنپ شرایط ویژهای را برای خرید بلیت هواپیما با بهترین قیمت مهیا کرده است. در حالی که دغدغههای اقتصادی انجام سفرهای ضروری را برای بسیاری از مردم به چالشی جدی تبدیل کرده است، اسنپ شرایطی به وجود آورده که از این پس کاربرانش بتوانند بلیت هواپیما را از طریق این سوپراپلیکیشن ارزانتر از سایر تامینکنندهها تهیه کنند.
۱ دیدگاه. Leave new
شما الان دغدغه هزینه سفرمردم دارید یا تبلیغ اسنپ تریپ؟ که میاد هزینه مارکتینگشو در نرخگذاری و فروش هتل قرارمیده و طرحی که مال چندسال پیش خودش بوده حالا آورده روی سایت
راستی میدونید که علی بابا واسنپ چند هزار نفر آدم رو در سراسر ایران بیکار کردن ؟؟ این اسمش تکنولوژی و آینده نیست این اسمش کثیف کار کردنه امیدوارم روزی برسه که هتلها بفهمند که چه اشتباهی کردن