نتایج تحقیقاتی درباره بازار گردشگری در ایران می‌گوید: هزینه سفر به دغدغه اصلی گردشگران تبدیل شده

با گذشت ۷ ماه از شیوع کرونا در ایران، حالا دیگر بسیاری از مردم می‌دانند که برای انجام کارهای ضروری‌ چطور باید از خودشان محافظت کنند و رعایت پروتکل‌های بهداشتی تا چه حد در عدم ابتلا به ویروس کرونا موثر است. با این حال همچنان به نظر می‌رسد که شاهد تغییراتی در رویکرد مردم نسبت به انجام سفر هستیم، طبق تازه‌ترین بررسی‌های تیم بازاریابی اسنپ‌تریپ، بیشترین دغدغه افراد برای انجام سفر در دوران کرونا مشکلات اقتصادی بوده است و نگرانی از رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی پس از دغدغه اقتصادی در جایگاه‌ بعدی قرار دارد. تحقیقات بازار اسنپ‌تریپ نشان می‌دهد که کاربران در شرایط شیوع کرونا از یک سو برای سفرهای خود اقامت در هتل‌ها را بیش از اقامتگاه‌ و ویلا ترجیح می‌دهند و از سوی دیگر نتایج این پژوهش نشان از استقبال مردم از سفر با هواپیما نسبت به قطار و اتوبوس دارد.

 

این روزها بسیاری از افراد به منظور کار، درمان، تحصیل و یا سایر موارد ضروری ناچار به انجام سفر هستند. اسنپ‌ تلاش می‌کند، با اقدامات جدید خود بر پایه نتایج تحقیقاتش در بازار گردشگری، خدماتی را مطابق با نیاز و اولویت‌های مردم برای سفر در دوران کرونا ارائه دهد و به افراد در انجام سفرهای مقرون به صرفه کمک کند.

 

اسنپ شرایط ویژه‌ای را برای خرید بلیت هواپیما با بهترین قیمت مهیا کرده است. در حالی که دغدغه‌های اقتصادی انجام سفرهای ضروری را برای بسیاری از مردم به چالشی جدی تبدیل کرده است، اسنپ شرایطی به وجود آورده که از این پس کاربرانش بتوانند بلیت هواپیما را از طریق این سوپراپلیکیشن ارزان‌تر از سایر تامین‌کننده‌ها تهیه کنند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از اضافه شدن قابلیت استوری به اسنپ تا انتخابات اتحادیه

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۶۹ این پادکست، از برخورد تامین اجتماعی…
خبرها

نتایج نظرسنجی «چندین»: نسل جدید کارجویان از چه زاویه‌ای به چالش‌های کاری نگاه می‌کنند؟

چطور می‌توان نسل جدید کارجویان را شناخت و انتظارات آن‌ها از محیط کار را درک کرد؟ «چندین» با برگزاری یک نظرسنجی از بازدیدکنندگان غرفه توسن در چهاردهمین نمایشگاه کار دانشگاه…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱ دیدگاه. Leave new

  • شما الان دغدغه هزینه سفرمردم دارید یا تبلیغ اسنپ تریپ؟ که میاد هزینه مارکتینگشو در نرخگذاری و فروش هتل قرارمیده و طرحی که مال چندسال پیش خودش بوده حالا آورده روی سایت
    راستی میدونید که علی بابا واسنپ چند هزار نفر آدم رو در سراسر ایران بیکار کردن ؟؟ این اسمش تکنولوژی و آینده نیست این اسمش کثیف کار کردنه امیدوارم روزی برسه که هتلها بفهمند که چه اشتباهی کردن

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم