چهارمین گردهمایی سالیانه کسب‌وکارهای فعال در دیجی‌کالا آنلاین برگزار می‌شود

چهارمین گردهمایی سالیانه کسب‌وکارهای فعال در دیجی‌کالا به صورت آنلاین در تاریخ ۶ آبان ۱۳۹۹ برگزار می‌شود. کارگاه‌های پیش از رویداد اصلی هم از پایان مهر آغاز می‌شود.

 

به رسم سال‌های گذشته این گردهمایی با حضور علاقه‌مندان به کسب‌وکار و دست‌اندرکاران مارکت‌پلیس ایرانی برگزار می‌شود اما با توجه به شیوع ویروس همه‌گیر کرونا برخلاف گذشته، این اولین بار است که برگزاری چنین رویدادی توسط دیجی‌کالا به صورت کاملا آنلاین خواهد بود.

 

حمایت از کسب‌وکارهای ایرانی یکی از بزرگترین مسؤولیت‌های اجتماعی دیجی‌کالا ست و این گردهمایی می‌کوشد تا فرایند جذب فروشندگان جدید در پلتفرم مارکت‌پلیس دیجی‌کالا و همچنین آموزش به صنعتگران و تولیدکنندگان ایرانی را تسهیل و تسریع کند.

 

بر اساس گزارش سال ۹۸ دیجی‌کالا تا پایان این سال، ۶۱ هزار کسب‌وکار ایرانی فعالیت خود را در بازارگاه کسب‌وکارهای دیجی‌کالا آغاز کرده‌اند و هر فروشنده فعال مارکت‌پلیس به طور متوسط ماهانه ۳۹ میلیون تومان فروش داشته است. همچنین در سال ۹۸ در مجموع ۱۰۵ هزار و ۷۱۲ کسب‌وکار برای فروشندگی در مارکت‌پلیس درخواست داده‌اند که ۵۷ درصد این کسب‌وکارها شرایط فروشنده شدن در دیجی‌کالا را احراز کردند و به فروشندگان اضافه شدند. گفتنی‌ست تا پایان نیمه نخست سال ۹۹ تعداد فروشندگان فعال در پلتفرم مارکت‌پلیس دیجی‌کالا به بیش از ۸۰ هزار کسب‌وکار افزایش یافت.

 

چهارمین رویداد گردهمایی سالیانه کسب‌وکارهای دیجی‌کالا علاوه بر رویداد اصلی می‌کوشد فعالیت‌های جانبی برای معرفی بیشتر این سرویس و همچنین آموزش به فروشندگان بالقوه را در دستور کار خود داشته باشد. بر این اساس چند کارگاه پیش از شروع رویداد برگزار می‌شود. در تصویر زیر جزئیات برگزاری این ورکشاپ‌ها را ببینید؛

 

 

مرکز فروشندگان دیجی‌کالا فعالیتش را از سال ۹۵ با هدف گسترش و توسعه کسب‌وکار آغاز کرد و پس از سه سال متوالی، چهارمین گردهمایی سالیانه کسب‌وکارهای دیجی‌کالا را با هدف معرفی فضای فروش آنلاین به علاقه‌مندان، آشنایی با ارزش‌های دیجی‌کالا و آموزش در جهت کمک به پیشرفت فروش برگزار می‌کند.

اطلاعات تکمیلی درباره‌ی این رویداد را از طریق اتاق خبر دیجی‌کالا، سلر آکادمی و صفحه اینستاگرام مارکت‌پلیس دیجی‌کالا دنبال کنید.

link

مطالب مرتبط

خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از داده‌های دیوار در مورد قهوه و چای تا آمار بلک‌فرایدی دیجی‌کالا

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۲۴ این پادکست، از
پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته…
دیجی‌کالاخبرها

نگاهی به آمار و ارقام بلک‌فرایدی دیجی‌کالا

احتمالا شما هم در چند روز گذشته پیامک‌های زیادی با محتوای بلک‌فرایدی دریافت کرده‌اید. حتی قالیشویی محله ما هم پیامک تخفیف بلک‌فرایدی برای من فرستاد! بلک‌فرایدی
احتمالا شما هم در چند روز گذشته پیامک‌های زیادی با محتوای بلک‌فرایدی دریافت کرده‌اید. حتی قالیشویی محله ما…
دیجی‌کالاخبرها

بزرگ‌ترین حراج سال دیجی‌کالا به روایت تیم‌های مختلف این فروشگاه اینترنتی

برنامه‌ریزی برای برگزار کردن کمپینی به وسعت بلک‌فرایدی چطور انجام می‌شود؟ از تیم‌های عملیات تا زیرساخت بزرگ‌ترین حراج دیجی‌کالا چهار روزی می‌شود که آغاز شده
برنامه‌ریزی برای برگزار کردن کمپینی به وسعت بلک‌فرایدی چطور انجام می‌شود؟ از تیم‌های عملیات تا زیرساخت…
خبرها

آیا رقابت‌های استارتاپی داغ می‌شود؟

دنیای‌اقتصاد: اکوسیستم استارت‌آپی کشور این روزها خود را برای نبرد جدی رقابتی آماده می‌کند؛ نبردی که احتمالا دو بازیگر بزرگ آن در یک‌طرف قرار دارند و یک بازیگر
دنیای‌اقتصاد: اکوسیستم استارت‌آپی کشور این روزها خود را برای نبرد جدی رقابتی آماده می‌کند؛ نبردی که…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم