نماوا تی‌وی معرفی شد

نماوا، باکس اختصاصی پخش‌کننده ویدیو خود را با نام «نماوا تی‌وی» همراه با اشتراک یکساله رایگان نماوا، وارد بازار کرد

 

پلتفرم نماوا در کنار اکران آنلاین فیلم‌ها و سریال‌های روز، اندروید باکس اختصاصی خود را با نام تجاری «نماوا تی‌وی» معرفی کرد. خریداران این دستگاه هدیه ویژه یک سال اشتراک رایگان نماوا همراه با یک سال اینترنت رایگان شاتل را دریافت می‌کنند. حجم اینترنت مصرفی نماوا برای مشترکین اینترنت شاتل رایگان است و برای افرادی که از دیگر سرویس‌های اینترنتی استفاده می‌کنند به صورت نیم‌بها محاسبه می‌شود. 

 

مشخصات فنی

 

نماوا تی‌وی وزنی حدود ۱۷۰ گرم و ابعادی کوچک دارد و با قابلیت پخش تصویر با کیفیت ۴K و همچنین خروجی اپتیکال صدا، قابلیت پخش صدای سینمایی را دارد که این موضوع یکی از مزیت‌های رقابتی ویژه نماوا تی‌وی با نمونه‌های مشابه در بازار عنوان شده است. در طراحی این دستگاه از پردازنده‌ چهارهسته‌ای و ۶۴ بیتی Rockchip rk3328 با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی ARM MALI-450 و ۲ گیگابایت حافظه‌ RAM از نوع DDR4 و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی EMMC استفاده شده که منجر به عملکرد سریع و باثبات دستگاه می‌شود.

 

پخش‌کننده نماوا دارای پورت‌های ورودی USB و Micro SD و همچنین پورت‌های خروجی HDMI و AV یک‌ است که به آسانی به تمامی تلویزیون‌ها متصل می‌شود.

 

سیستم وایرلس این دستگاه با پشتیبانی از تکنولوژی ac به همراه دو باند ۲.۴ و ۵ گیگاهرتزی در نمایش بدون وقفه تصاویر تاثیر بسیاری دارد.

 

درون جعبه نماوا تی‌وی، ریموت هوشمند وایرلس دارای میکروفون داخلی، دانگل وایرلس، آداپتور، کابل HDMI و کارت هدیه ویژه یک سال اشتراک رایگان نماوا + یک سال اینترنت رایگان شاتل وجود دارد.

 

ریموت هوشمند امکان جستجوی صوتی از طریق کنترل بلوتوث، از راه دور و با سرعت بالا را فراهم کرده تا مخاطبان با هر گروه سنی بدون نیاز به تایپ، به ساده‌ترین و راحت‌ترین روش ممکن بتوانند محتوای مورد نیازشان را جستجو کنند.

 

روی این اندروید باکس، علاوه بر نسخه اختصاصی پلتفرم نماوا، سرویس گوگل‌پلی و اپلیکیشن‌های کاربردی مخصوص تلویزیون هم در دسترس است. همچنین کاربران نماوا تی‌وی می‌توانند بسته به نیاز و علاقه خود اپلیکیشن‌های کاربردی دیگر را هم روی آن نصب کنند و برنامه‌های اندروید باکس اختصاصی خودشان را آن‌طور که دوست دارند بچینند.

 

«نماوا تی‌وی» هم‌اکنون از طریق دیجی‌کالا فروخته می‌شود.

link

مطالب مرتبط

دیوار

پاسخ دیوار به وزارت راه و شهرسازی: به جای تهدید به تعهدات‌تان عمل کنید

مدیرعامل دیوار در واکنش به انتشار خبری با عنوان «هشدار وزارت راه و شهرسازی مبنی بر مسدود شدن بخش املاک دیوار و شیپور»،‌ با اشاره به سابقه این ماجرا گفت: دیوار از ۱۸
مدیرعامل دیوار در واکنش به انتشار خبری با عنوان «هشدار وزارت راه و شهرسازی مبنی بر…
دیوار

هشدار مسدودیت برای بخش املاک «دیوار» و «شیپور» توسط وزارت راه

ابوالفضل نوروزی، مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: «بخش املاک سکوهای دیوار و شیپور تا هفته آینده در صورت عدم فراهم آوردن احراز هویت مالک و
ابوالفضل نوروزی، مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: «بخش املاک سکوهای…
مایکت

گزارشی از آمار پخش استریم بازی‌ها در بستر مایکت

از سال گذشته (۱۴۰۲) در مایکت بستری برای پخش استریم بازی‌های ویدئویی با همکاری استریمرهای ایرانی فراهم شده است. در این مدت، استریم‌های منتشر شده توسط گیم استریمرها
از سال گذشته (۱۴۰۲) در مایکت بستری برای پخش استریم بازی‌های ویدئویی با همکاری استریمرهای ایرانی…
خبرها

الناز سخائیان به عنوان اولین مدیر ایرانی شرکت نستله ایران منصوب شد

الناز سخائیان، همزمان با روزهای ابتدایی سال ۱۴۰۳ به عنوان اولین مدیر ایرانی به سمت مدیر عاملی شرکت نستله ایران منصوب شد.    مدیر عامل جدید نستله ایران فارغ‌التحصیل
الناز سخائیان، همزمان با روزهای ابتدایی سال ۱۴۰۳ به عنوان اولین مدیر ایرانی به سمت مدیر…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم