ارزوال، نخستین پلتفرم میکروسرویس معامله رمزارز

مهر ماه سال جاری از پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال ارزوال رونمایی شد. این سامانه معاملاتی با تأکید بر مزیت‌های سهولت کاربری، امنیت بالای کاربران و سرعت بالای معاملات بیش از هر چیز می‌کوشد برای کاربران خود، امنیت و سادگی را فراهم کند.

 

به منظور کسب اطلاعات بیشتر در مورد مزیت‌ها، تفاوت‌ها و اهداف مجموعه ارزوال، علیرضا رحیمی، مدیر اجرایی این مجموعه می‌گوید: «با توجه به تمرکز فعالیت‌های هلدینگ رایا در سرمایه‌گذاری و خلق کسب و کارهای نو در زمینه‌های مختلف فناوری‌های مالی و همچنین تجربه‌ها و بازخوردهای مثبت مجموعه در نوآوری‌هایی که در صنعت بیمه و بورس ایجاد کرده بود، بازار ارزهای دیجیتال را هم بستر مناسبی برای ادامه این مسیر یافتیم».

 

بنا بر گفته‌های مدیر اجرایی ارزوال، به نظر می‌رسد که پس از تجربه نوآوری‌های انجام‌شده در زمینه اینشورتک و الگوریتم‌های معاملاتی بازار سرمایه، این بار حوزه بازار ارزهای دیجیتال موضوع سرمایه‌گذاری و نوآوری مجموعه توسعه فناوران مالی رایا قرار گرفته است.

 

«در این راستا یکی از اهداف ما در ارزوال، بدل کردن تجربه فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، به تجربه‌ای امن و مطمئن است. به منظور جلب اعتماد و ایجاد حس آسایش خاطر برای کاربران، از مجموعه‌ای از مدرن‌ترین زیرساخت‌ها و ابزارهای فناوری برای فراهم آوردن یک پلتفرم به روز و مطمئن استفاده کرده‌ایم. ارزوال نخستین سامانه میکروسرویس معامله ارزهای دیجیتال در ایران است. این یعنی چه؟ یعنی اگر احیاناً زمانی مشکلی برای بخش معاملات بیت کوین در این سامانه پیش بیاید، هیچ ایراد و مسئله‌ای برای معاملات دیگر رمز ارزها ایجاد نمی‌شود و افراد به سرعت و سادگی به خرید و فروش تتر، اتریوم و بیت کوین کش ادامه می‌دهند».

 

بنابراین میکرو سرویس بودن پلتفرم خرید و فروش ارز دیجیتال ارزوال به نوعی ضامن پایداری و امنیت بیشتر بالای کاربران وب‌سایت است.

 

مدیر این پلتفرم در ادامه در پاسخ به این پرسش که هدف محوری مجموعه ارزوال چیست، گفت: «ما به دنبال این هستیم که کاربر برای فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، به جز تحلیل بازار و خرید و فروش هیچ دغدغه دیگری نداشته باشد. پروتکل‌های سطح بالای امنیتی ارزوال، دیوار مطمئنی برای نگهداری از اطلاعات شخصی و مالی شما هستند و امنیت و آرامش خاطر را برایتان به ارمغان می‌آورند تا به سرعت بدون هیچ مرز و محدودیتی ترید کنید. همچنین منبع غنی از آموزش های ارز دیجیتال را برای معامله گران ارزوال آماده کرده‌ایم».

 

چنانچه علاقه‌مند به کسب اطلاعات بیشتری راجع به ارزوال و یا ثبت نام در آن برای دریافت خدمات و انجام معامله و خرید ارز دیجیتال در سامانه معاملاتی آن هستید، به وب‌سایت ارزوال مراجعه کنید.

 

link

مطالب مرتبط

خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از حذف “عجله ندارم” تپسی تا غزال به جای یونیکورن

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۴۱ این پادکست، از حذف
پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته…
خبرها

دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی، غیرقانونی است

انجمن تجارت الکترونیک تهران، در بیانیه‌ای اعلام کرد: اخذ مالیات بر ارزش افزوده از خدمات حمل‌ونقل درون‌شهری نه تنها تصمیمی خلاف قانون است که آثار زیان‌بار فراوانی
انجمن تجارت الکترونیک تهران، در بیانیه‌ای اعلام کرد: اخذ مالیات بر ارزش افزوده از خدمات حمل‌ونقل…
خبرهارمزارزها و فین‌تک

لندتک‌ها؛ بستری برای ایجاد فراگیری مالی

با وجود موانع فراوان، فناوری‌های نوین مالی نظیر لندتک‌ها نقش مهمی در دسترس‌پذیر کردن خدمات مالی برای تمامی اقشار جامعه دارند و فرصت‌های جدیدی را برای توسعهٔ
با وجود موانع فراوان، فناوری‌های نوین مالی نظیر لندتک‌ها نقش مهمی در دسترس‌پذیر کردن خدمات مالی…
فیلیمو

بیش از ۹۷ هزار نفر در جشنواره ولاگ فیلیمومدرسه رای دادند

دومین دوره «جشنواره ولاگ» فیلیمومدرسه، ویژه دانش‌آموزان پایه اول تا نهم با بیشتر از ۵۰۰ ولاگ ارسالی، به پایان رسید. جشنواره ولاگ این مدرسه کمک آموزشی با هدف ترویج و
دومین دوره «جشنواره ولاگ» فیلیمومدرسه، ویژه دانش‌آموزان پایه اول تا نهم با بیشتر از ۵۰۰ ولاگ…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم