تیمچه، رقیبی جدید برای مارکت‌پلیس‌های ایرانی

فروشگاه اینترنتی «تیمچه» با ارسال کاملا رایگان به سراسر کشور، شروع به فعالیت کرد.

 

تیمچه، فروشگاهی اینترنتی با مدل بازارگاه یا «MarketPlace» است که با تنوع ده‌ها هزار کالا در دسته‌های متفاوت، خرید آنلاین همه‌چیز را برای همه در سراسر کشور امکان‌پذیر کرده است. لندو، استارتاپ حوزه خرید اقساطی، فروشگاه اینترنتی تیمچه را راه‌اندازی کرده است. ارسال رایگان به سراسر کشور، ضمانت اصل بودن کالا، ضمانت ده‌روزه بازگشت کالا، پشتیبانی در هفت روز هفته و امکان خرید اقساطی کالاها، مزایایی است که تیمچه فراهم کرده است. گفتنی است شرکت «تجارت الکترونیکی ارتباط فردا» سهام‌دار و سرمایه‌گذار هر دو مجموعه لندو و تیمچه است. 

 

تیمچه برای خرید اول مشتریان کد تخفیف چهل هزار تومانی در نظر گرفته و همچنین برای هر کالا مبلغی به عنوان «پاداش نقدی» تعیین کرده که پس از خرید به‌صورت Cashback به حساب مشتریان بازمی‌گردد.

 

از آنجا که لندو به‌عنوان یکی از سرمایه‌گذاران تیمچه، مجموعه‌ای‌ است که از شش سال پیش در حوزه لندتک و خرید اقساطی فعالیت می‌کند، از همان ابتدا انتظار می‌رود که در تیمچه هم امکان خرید اقساطی فراهم باشد. این امتیازی است که تیمچه در آغاز کار وعده‌اش را داده و خرید اقساطی بدون نیاز به چک و ضامن را به‌عنوان یکی از مزایای خرید از تیمچه مطرح کرده است.

 

علاوه‌بر این، سازوکاری برای جذب وفاداری مشتریان طراحی شده است؛ به‌این ترتیب که برای هر یک از کالاهای عرضه‌شده در تیمچه مبلغی با عنوان «پاداش نقدی» مشخص می‌شود و مشتریانی که مشمول عضویت در گروهی به نام «شاه‌نشین» شوند، مجموع این مبالغ را به‌صورت Cash Back در حساب خود خواهند داشت.

 

برای رقابت در این بازار، شاید برگ برنده تیمچه، مزیت ارسال رایگان کالاها به همه نقاط کشور باشد. در شرح این مزیت روی وب‌سایت فروشگاه نوشته شده که هیچ محدودیتی در مبلغ سفارش‌ها وجود ندارد و حتی سبدهای خرید با مبلغ کمتر از ۲۰ هزار تومان هم رایگان به دست مشتریان می‌رسد. 

 

تیمچه، فعلا اپلیکیشن مخصوص موبایل ندارد اما نمایش صفحات این فروشگاه روی مرورگرهای تلفن همراه شکیل است و برای خرید دست کاربران را باز می‌گذارد.

link

مطالب مرتبط

دیوار

پاسخ دیوار به وزارت راه و شهرسازی: به جای تهدید به تعهدات‌تان عمل کنید

مدیرعامل دیوار در واکنش به انتشار خبری با عنوان «هشدار وزارت راه و شهرسازی مبنی بر مسدود شدن بخش املاک دیوار و شیپور»،‌ با اشاره به سابقه این ماجرا گفت: دیوار از ۱۸
مدیرعامل دیوار در واکنش به انتشار خبری با عنوان «هشدار وزارت راه و شهرسازی مبنی بر…
دیوار

هشدار مسدودیت برای بخش املاک «دیوار» و «شیپور» توسط وزارت راه

ابوالفضل نوروزی، مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: «بخش املاک سکوهای دیوار و شیپور تا هفته آینده در صورت عدم فراهم آوردن احراز هویت مالک و
ابوالفضل نوروزی، مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: «بخش املاک سکوهای…
مایکت

گزارشی از آمار پخش استریم بازی‌ها در بستر مایکت

از سال گذشته (۱۴۰۲) در مایکت بستری برای پخش استریم بازی‌های ویدئویی با همکاری استریمرهای ایرانی فراهم شده است. در این مدت، استریم‌های منتشر شده توسط گیم استریمرها
از سال گذشته (۱۴۰۲) در مایکت بستری برای پخش استریم بازی‌های ویدئویی با همکاری استریمرهای ایرانی…
خبرها

الناز سخائیان به عنوان اولین مدیر ایرانی شرکت نستله ایران منصوب شد

الناز سخائیان، همزمان با روزهای ابتدایی سال ۱۴۰۳ به عنوان اولین مدیر ایرانی به سمت مدیر عاملی شرکت نستله ایران منصوب شد.    مدیر عامل جدید نستله ایران فارغ‌التحصیل
الناز سخائیان، همزمان با روزهای ابتدایی سال ۱۴۰۳ به عنوان اولین مدیر ایرانی به سمت مدیر…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم