تیمچه، رقیبی جدید برای مارکت‌پلیس‌های ایرانی

فروشگاه اینترنتی «تیمچه» با ارسال کاملا رایگان به سراسر کشور، شروع به فعالیت کرد.

 

تیمچه، فروشگاهی اینترنتی با مدل بازارگاه یا «MarketPlace» است که با تنوع ده‌ها هزار کالا در دسته‌های متفاوت، خرید آنلاین همه‌چیز را برای همه در سراسر کشور امکان‌پذیر کرده است. لندو، استارتاپ حوزه خرید اقساطی، فروشگاه اینترنتی تیمچه را راه‌اندازی کرده است. ارسال رایگان به سراسر کشور، ضمانت اصل بودن کالا، ضمانت ده‌روزه بازگشت کالا، پشتیبانی در هفت روز هفته و امکان خرید اقساطی کالاها، مزایایی است که تیمچه فراهم کرده است. گفتنی است شرکت «تجارت الکترونیکی ارتباط فردا» سهام‌دار و سرمایه‌گذار هر دو مجموعه لندو و تیمچه است. 

 

تیمچه برای خرید اول مشتریان کد تخفیف چهل هزار تومانی در نظر گرفته و همچنین برای هر کالا مبلغی به عنوان «پاداش نقدی» تعیین کرده که پس از خرید به‌صورت Cashback به حساب مشتریان بازمی‌گردد.

 

از آنجا که لندو به‌عنوان یکی از سرمایه‌گذاران تیمچه، مجموعه‌ای‌ است که از شش سال پیش در حوزه لندتک و خرید اقساطی فعالیت می‌کند، از همان ابتدا انتظار می‌رود که در تیمچه هم امکان خرید اقساطی فراهم باشد. این امتیازی است که تیمچه در آغاز کار وعده‌اش را داده و خرید اقساطی بدون نیاز به چک و ضامن را به‌عنوان یکی از مزایای خرید از تیمچه مطرح کرده است.

 

علاوه‌بر این، سازوکاری برای جذب وفاداری مشتریان طراحی شده است؛ به‌این ترتیب که برای هر یک از کالاهای عرضه‌شده در تیمچه مبلغی با عنوان «پاداش نقدی» مشخص می‌شود و مشتریانی که مشمول عضویت در گروهی به نام «شاه‌نشین» شوند، مجموع این مبالغ را به‌صورت Cash Back در حساب خود خواهند داشت.

 

برای رقابت در این بازار، شاید برگ برنده تیمچه، مزیت ارسال رایگان کالاها به همه نقاط کشور باشد. در شرح این مزیت روی وب‌سایت فروشگاه نوشته شده که هیچ محدودیتی در مبلغ سفارش‌ها وجود ندارد و حتی سبدهای خرید با مبلغ کمتر از ۲۰ هزار تومان هم رایگان به دست مشتریان می‌رسد. 

 

تیمچه، فعلا اپلیکیشن مخصوص موبایل ندارد اما نمایش صفحات این فروشگاه روی مرورگرهای تلفن همراه شکیل است و برای خرید دست کاربران را باز می‌گذارد.

link

مطالب مرتبط

دیجی‌پیرمزارزها و فین‌تک

همکاری دیجی‌پی و دیجی‌فای برای فعالسازی درگاه پرداخت اقساطی فروشگاه‌ها

با همکاری دیجی‌پی و دیجی‌فای، کسب‌و‌کارهایی که برای دریافت خدمات در دیجی‌فای ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند در کمتر از ۲۴ ساعت، درگاه پرداخت اقساطی دیجی‌پی را روی سایت خود فعال کنند.
خبرها

پیروزی زودکس در برابر اسنپ‌فود؛ شورای رقابت رویه‌های انحصارطلبانه را محکوم کرد

شرکت زودکس موفق شد رای ضدرقابتی علیه اسنپ‌فود از شورای رقابت دریافت کند. این رای به دلیل رفتارهای انحصارطلبانه اسنپ‌فود صادر شده و نقطه عطفی در مسیر رقابت سالم در…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم