سرمایه‌گذاری اسمارت‌آپ در استارتاپ پاساژ

شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر اسمارت‌آپ ونچرز در شرکت «پاساژ» سرمایه‌گذاری کرده است.

 

پاساژ یک مارکت‌پلیس رایگان و بدون کارمزد برای عرضه و تقاضا میان فروشنده و خریدار است. در حال حاضر بیش از ۱۰ هزار فروشگاه با عرضه بیش از ۵۰۰ هزار محصول در دسته‌بندی‌های مختلف در پاساژ فعالیت می‌کنند. فروشندگان این پلتفرم مغازه‌داران یا فروشندگان فعال اینستاگرام و تلگرام هستند.

 

مدل درآمدی پاساژ بر حسب کمیسیون نیست، بلکه بر حسب تبلیغات است و اگر فروشنده‌ای بخواهد فروش بیشتری در پاساژ داشته باشد می‌تواند در آن تبلیغ کند. پاساژ مزایای خود را نبود پروسه‌ها و قوانین سخت برای قیمت‌‌گذاری محصولات و کوتاه بودن دوره‌های تسویه با فروشندگان اعلام می‌کند. همچنین خدمات لجستیک را خود فروشندگان انجام می‌دهند که به اعتقاد این شرکت باعث کاهش هزینه‌های تمام شده برای خریدار می‌شود.

 

پاساژ از سال ۹۴ کار خود را آغاز کرده و راند دوم سرمایه خود را از شرکت موناکو دریافت کرده و اکنون در راند سوم اسمارت‌آپ در جمع سهامداران آن است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از اضافه شدن قابلیت استوری به اسنپ تا انتخابات اتحادیه

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۶۹ این پادکست، از برخورد تامین اجتماعی…
خبرها

نتایج نظرسنجی «چندین»: نسل جدید کارجویان از چه زاویه‌ای به چالش‌های کاری نگاه می‌کنند؟

چطور می‌توان نسل جدید کارجویان را شناخت و انتظارات آن‌ها از محیط کار را درک کرد؟ «چندین» با برگزاری یک نظرسنجی از بازدیدکنندگان غرفه توسن در چهاردهمین نمایشگاه کار دانشگاه…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم