تعیین ضوابط خاص داخلی اتحادیه کسب وکارهای مجازی

سرپرست مرکز اصناف و بازرگانان ایران طی نامه ای به ریاست اتحادیه کسب‌وکار های مجازی ضوابط خاص داخلی این اتحادیه  را در رسته های شغلی سامانه های ارایه انواع خدمات و کالا بر بستر فضای مجازی ابلاغ کرد.

 

کامبیز معتمد وزیری سرپرست مرکز اصناف و بازرگانان ایران اعلام کرد از تاریخ ابلاغ این نامه ، اتحادیه کسب وکار های مجازی جهت صدور و یا تمدید پروانه کسب ملزم به رعایت مفاد ضوابط خاص رسته های شغلی است.

 

پیش از این ضوابط، اتحادیه کسب وکار های مجازی در برخی از حوزه ها، اعم از طلا و همچنین سلامت اقدام به صدور پروانه کسب نمیکرده است که از این پس کسب و کار های میتوانند مطابق ضوابط اعلام شده اقدام به دریافت پروانه کسب در این حوزه ها نمایند.

 

متن این نامه به شرح زیر است:

 

در راستای اجرای تبصره ماده ۱۱ آیین نامه اجرایی موضوع ماده ۱۲ قانون نظام صنفی، ضوابط خاص رسته های شغلی سامانه های ارائه انواع خدمات و کالا بر بستر فضای مجازی در حوزه های:

 

 سلامت،
سامانه آنلاین ارائه خدمات در محل،
بستر آنلاین کاربر محور نیازمندی ها،
سامانه خدمات بر خط پیام دهی،
ارایه خدمات مجازی جابجایی هوشمند

 

اتحادیه کشوری صنف کسب وکار های مجازی برای صدور و یا تمدید پروانه کسب، که بر اساس پیشنهاد آن اتحادیه توسط دبیرخانه هیات عالی نظارت با همکاری اتاق اصناف ایران تعیین گردیده، به پیوست جهت اجرا ابلاغ میگردد. از تاریخ ابلاغ، اتحادیه کسب وکار های مجازی جهت صدور و یا تمدید پروانه کسب ملزم به رعایت مفاد ضوابط خاص رسته های شغلی صدرالاشاره است.

link

مطالب مرتبط

فیلیمو

بیش از ۹۷ هزار نفر در جشنواره ولاگ فیلیمومدرسه رای دادند

دومین دوره «جشنواره ولاگ» فیلیمومدرسه، ویژه دانش‌آموزان پایه اول تا نهم با بیشتر از ۵۰۰ ولاگ ارسالی، به پایان رسید. جشنواره ولاگ این مدرسه کمک آموزشی با هدف ترویج و
دومین دوره «جشنواره ولاگ» فیلیمومدرسه، ویژه دانش‌آموزان پایه اول تا نهم با بیشتر از ۵۰۰ ولاگ…
اسنپ

تعرفه اسنپ و تپسی گران می‌شود؟

نماینده مردم تبریز از مخالفت مجلس با افزایش ۱۰ درصدی تعرفه تاکسی‌های اینترنتی در ازای دریافت غیرقانونی مالیات بر ارزش افزوده با امضای بیش از ۳۰ نماینده و ارجاع آن
نماینده مردم تبریز از مخالفت مجلس با افزایش ۱۰ درصدی تعرفه تاکسی‌های اینترنتی در ازای دریافت…
دیوار

۳۹۵ میلیون بار جستجو برای کار در دیوار

کاربران دیوار طی سال گذشته در دسته‌های «خدمات» و «استخدام و کاریابی» بیش از ۷۱۰ میلیون بار به جستجوی نیازمندی‌هایشان پرداخته‌اند. دسته‌های «خدمات» و «استخدام و
کاربران دیوار طی سال گذشته در دسته‌های «خدمات» و «استخدام و کاریابی» بیش از ۷۱۰ میلیون…
دیوار

بحث داغ کارشناسان و مردم درباره آگهی‌های آنلاین املاک

بحث مسدودسازی آگهی‌های بخش املاک دیوار و شیپور، اخیرا بسیار خبرساز شده است. در برنامه «هشت صبح» رادیو اقتصاد، کارشناسان و مخاطبان به بحث راجع به این موضوع پرداختند.
بحث مسدودسازی آگهی‌های بخش املاک دیوار و شیپور، اخیرا بسیار خبرساز شده است. در برنامه «هشت…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم