ایرانسل و دانشگاه تربیت‌مدرس قرارداد همکاری ۶G امضا کردند؛ آواتار رونمایی شد

ایرانسل و دانشگاه تربیت‌مدرس، در زمینۀ توسعۀ ۵G و مطالعۀ فناوری‌های نوین (از جمله زیرساخت‌های ۶G)، قرارداد همکاری امضا کردند. همچنین فاز اول «آواتار (Avatar)»، پلتفرم پاسخگویی هوشمند به مشترکان ایرانسل با استفاده از هوش مصنوعی، توسط وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات رونمایی شد.

 

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، مراسم عقد قرارداد «آزمایشگاه فناوری‌های نوین» بین شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل و دانشگاه تربیت‌مدرس، صبح امروز سه‌شنبه ۲۸ بهمن ماه ۱۳۹۹، در حاشیۀ نمایشگاه اینترنت اشیا (IoTEX)، با حضور دکتر حسن بولوردی معاون فنی و مهندسی ایرانسل و دکتر نادر مکاری، عضو هیأت‌علمی و مدیر گروه مخابرات دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تربیت‌مدرس برگزار شد.

 

این قرارداد با هدف استفادۀ مشترک از ظرفیت‌های ایرانسل و دانشگاه تربیت‌مدرس برای برگزاری دوره‌های آموزشی، هم‌افزایی در زمینۀ تحقیق و توسعه، طراحی و پیاده‌سازی راهکارهای نوآورانه، بومی‌سازی زیرسیستم‌های موجود برای شبکه‌های نسل آینده، توسعۀ خدمات ارزش افزوده و دیجیتال و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان نوپا در حوزه فناوری‌اطلاعات و ارتباطات منعقد شده است.

 

بر اساس این قرارداد، چندین همکاری مشترک در راستای توسعۀ نسل پنجم تلفن‌همراه (۵G) و ایجاد زیرساخت‌های نسل ششم (۶G) آغاز شده است که از میان آن‌ها می‌توان به تأسیس آزمایشگاه فناوری‌های نوین برای شبکه‌های نسل آینده در دانشگاه تربیت مدرس و امضای قرارداد «اشتراک طیفی» اشاره کرد.

 

ایرانسل و دانشگاه تربیت‌مدرس، پیش از این تفاهم‌نامه‌ای را در این زمینه امضا کرده بودند که امضا این قرارداد، در ادامۀ همین تفاهم‌نامه منعقد شده است.

 

 

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، با بهره‌برداری از «آواتار»، هوش مصنوعی (AI) به کمک پاسخگویی به مشترکان در مرکز ارتباط با مشتریان ایرانسل می‌آید.

 

بر این اساس، آواتار می‌تواند به عنوان پاسخگوی مشترک، ارائه خدمات بر بستر VOIP را فراهم کند. این ویژگی، مرکز ارتباط با مشتریان را به صورت مجازی گسترش داده و امکان مدیریت تماس‌های ورودی بیشتری را با همزمانی بالا فراهم می‌کند. آواتار همچنین علاوه بر ارتقای کیفیت خدمات و کاهش هزینه‌ها، سطح رضایت مشتریان را افزایش می‌دهد.

 

آواتار، صبح امروز سه‌شنبه ۲۸ بهمن ماه ۱۳۹۹، با حضور مهندس محمدجواد آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات و دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل، در غرفۀ ایرانسل در نمایشگاه اینترنت اشیا (IoTEX)، واقع در سالن ۲۷ محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، رونمایی شد.

 

ایرانسل همواره کوشیده است تا با پیاده‌سازی روش‌های نوین و دیجیتال، امکان دسترسی مشترکان به کارشناسان ایرانسل و پاسخگویی سریع و دقیق به مشترکان را هر چه بیشتر تسهیل کند. مشترکان ایرانسل می‌توانند به صورت شبانه‌روزی، در هفت روز هفته، از طریق گفت‌وگوی آنلاین در وب‌سایت ایرانسل و اپلیکیشن ایرانسل من، ارسال پیام در حساب‌های ویژۀ پاسخگویی به مشتریان ایرانسل در شبکه‌های اجتماعی با نام‌های کاربری irancellhelp و irancellsupport و در اپلیکیشن‌های پیام‌رسان با نام کاربری irancellCRMbot و نیز تماس تلفنی با شماره‌گیری شماره ۷۰۰ از خطوط ایرانسلی و ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ از سایر خطوط، پرسش‌ها یا مشکلات احتمالی خود را با کارشناسان مرکز ارتباط با مشترکان ایرانسل، مطرح و پاسخ لازم را دریافت کنند.

 

ایرانسل، اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری، آذر ماه امسال، برای هفتمین سال متوالی، موفق شد تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان را از معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و نیز لوح زرین دهمین دورۀ «همایش سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد جهش تولید» را به‌عنوان تنها اپراتور تلفن‌همراه دریافت‌کنندۀ این لوح کسب کند.

link

مطالب مرتبط

تپسی

تپسی در اسفند ۱۴۰۲ رکورد درآمد ماهانه خود را شکست

گزارش عملکرد منتشر شده‌ی تپسی در کدال بیانگر این است که این شرکت در اسفند ماه ۱۴۰۲ بیش از ۱۰۹ میلیارد تومان درآمد داشته و رکورد درآمد ماهانه خود را شکسته است. درآمد
گزارش عملکرد منتشر شده‌ی تپسی در کدال بیانگر این است که این شرکت در اسفند ماه…
آپارات

قطع همکاری سینما کوروش با سینماتیکت

پردیس سینمایی کوروش که در مجتمع تجاری کوروش قرار دارد و خود را پرفروش‌ترین و بزرگترین پردیس سینمایی ایران معرفی کرده است، اعلام کرد فروش بلیت خود از طریق پلتفرم
پردیس سینمایی کوروش که در مجتمع تجاری کوروش قرار دارد و خود را پرفروش‌ترین و بزرگترین…
دیجی‌پیرمزارزها و فین‌تک

گزارش ۲۰۲۳ دیجی‌پی منتشر شد

دیجی‌پی چهارمین گزارش سالانه خود را منتشر کرد. داده‌های این گزارش مربوط به بازه‌ی دی ۱۴۰۱ تا دی ۱۴۰۲ (سال ۲۰۲۳ میلادی) است. دیجی‌پی در این گزارش اعلام کرده در سال
دیجی‌پی چهارمین گزارش سالانه خود را منتشر کرد. داده‌های این گزارش مربوط به بازه‌ی دی ۱۴۰۱…
خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از برخورد با پلتفرم‌های سفر تا تغییر در هیات‌مدیره تپسی

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۳۷ این پادکست، از
پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم