تغییر لوگوی تخفیفان در آستانه ورود به ۱۰ سالگی

تخفیفان سال‌هاست که در زمینه خرید با تخفیف خدمات و کالاهای مختلف فعالیت می‌کند.

 

پیشتر تخفیفان خدمات جدیدی همچون “پول تو” را معرفی کرد که در واقع یک نوع سرویس کش بک است که به هنگام خرید کردن مبلغی از بهای کالا را به حساب مشتری به عنوان تخفیف برای خریدهای بعد بازمی‌گرداند. در همین راستا چندی پیش تخفیفان با برخی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای از جمله رفاه قرارداد همکاری برای سرویس پول تو امضا کرد.

 

اکنون تخفیفان در آستانه ورود به ۱۰ سالگی فعالیت خود ری‌برندینگ کرده و از لوگوی جدید خود و همچنین سرویس پول تو رونمایی کرد.

 

تغییر لوگوی تخفیفان پس از ۹ سال
تغییر لوگوی سرویس پول تو تخفیفان که یک خدمت کش بک است

پادکست زوم: گفت و گو با مدیرعامل تخفیفان

link

مطالب مرتبط

سرآواخبرها

به بهانه روز کتاب و کتابخوانی؛ کتاب‌هایی که موسسان پورتفوی سرآوا پیشنهاد می‌دهند

بیست و چهارم آبان ماه روز کتاب و کتابخوانی بود. به بهانه این روز شرکت سرآوا با انتشار مطلبی کتاب‌هایی که موسسان پورتفوی آن برای مطالعه پیشنهاد می‌دهند را اعلام کرد.
بیست و چهارم آبان ماه روز کتاب و کتابخوانی بود. به بهانه این روز شرکت سرآوا…
خبرها

نازنین دانشور موسس تخفیفان مدیریت این شرکت را واگذار و مهاجرت کرد

به گزارش آی‌تی‌ایران، نازنین دانشور، یکی از معدود زنان مدیر شرکت‌های استارتاپی در ایران به دلایل شخصی و همچنین مشکلات کشور تصمیم به مهاجرت از ایران گرفت. او که
به گزارش آی‌تی‌ایران، نازنین دانشور، یکی از معدود زنان مدیر شرکت‌های استارتاپی در ایران به دلایل…
خبرها

تخفیفان و نت‌برگ به رویه ضدرقابتی محکوم شدند

شورای رقابت مالک نام‌های تجاری «تخفیفان و نت‌برگ» را به ارتکاب رویه ضدرقابتی محکوم کرد.   در پی شکایت شرکت پارسی مهر نامی ایرانیان با نام تجاری”تخفیش” از شرکت
شورای رقابت مالک نام‌های تجاری «تخفیفان و نت‌برگ» را به ارتکاب رویه ضدرقابتی محکوم کرد.  …
خبرها

تخفیفان شعار خود را تغییر داد

تخفیفان در ادامه تغییرات برندینگ خود و در جهت یکپارچه کردن ارتباط با مخاطبان، شعار خود را به «بهترم می‌شه» تغییر داد. انتهای سال گذشته بود که تخفیفان در آستانه ۱۰
تخفیفان در ادامه تغییرات برندینگ خود و در جهت یکپارچه کردن ارتباط با مخاطبان، شعار خود…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم