گزارش فعالیت‌های تریبون در سال ۹۹ منتشر شد

تریبون، پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی که از زیرمجموعه‌های یکتانت است، بتازگی گزارش سال ۹۹ خود را منتشر کرد.

 

این گزارش، حاصل بررسی عملکرد تریبون در سال گذشته و نیز تحلیل رفتار کاربران آن است.

 

طبق این گزارش، تقاضای رپورتاژ آگهی در تریبون طی سال گذشته، ۴۳۶ درصد رشد داشته است.

 

این گزارش به سوالات زیر پاسخ می‌دهد:

 

– در سال گذشته کدام حوزه‌ها فعال‌تر بوده‌اند؟

– حوزه‌های مختلف رپورتاژهای خود را با چه برنامه زمانی منتشر می‌کنند؟

– موضوعات و ساختار انکرتکست‌های رپورتاژها چگونه بوده‌است؟

– انکرتکست‌های پرتکرار هر حوزه چه بوده است؟

– فاکتورهایی سئویی و دسته‌بندی موضوعی یک رسانه در تقاضا و درآمد آن رسانه چه تاثیری دارد؟

 

گزارش تریبون را از اینجا دانلود کنید.

link

مطالب مرتبط

خبرها

خلاصه اخبار: این هفته در اکوسیستم استارتاپی چه گذشت؟ (۱۳ تا ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴)

این هفته از ۱۳ تا ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴، اکوسیستم استارتاپی ایران با اخبار و اتفاق‌های گوناگونی همراه بود. در ادامه چکیده‌ای از مهمترین اخبار هفته‌ای که گذشت آمده است. این…
خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از کمپین جدید علی‌بابا تا تغییر اخیر دیوار

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۹۰ این پادکست، از کمپین جدید علی‌بابا…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم