دیجی‌کالا هفتمین نمایشگاه آنلاین کتاب را برگزار می‌کند

دیجی‌کالا برای هفتمین بار، نمایشگاه آنلاین کتاب را از ۲۵ اردیبهشت تا ۱۴ خرداد برگزار می‌کند. این نمایشگاه، قدیمی‌ترین و بزرگترین نمایشگاه آنلاین کتاب است که دیجی‌کالا مجری و برگزار کننده آن است.

 

کرونا شیوه‌ی زندگی خیلی از افراد را دستخوش تغییر کرده است. آمار و ارقام افزایش فروش تعداد کتاب‌ها نشان می‌دهد دست کم نسبت به گذشته افراد بیشتری کتاب‌خوان شده‌اند. استقبال کاربران دیجی‌کالا از خرید آنلاین کتاب به فروردین ۱۴۰۰ باز می‌گردد. رکورد فروش کتاب در یک روز دیجی‌کالا با خرید بیش از ۵۰۰ هزار جلد کتاب در ۱۵ فروردین سال جاری شکسته شد.

 

دیجی‌کالا با تجربه بیشتر و بهتر خود در برگزاری جشنواره‌های فروش آنلاین، این بار نیز برای هفتمین دوره بزرگترین نمایشگاه آنلاین کتاب را در روزهای کرونایی به مدت دو هفته از ۲۵ اردیبهشت تا ۱۴ خرداد برای علاقه مندان و خریداران کتاب برگزار می‌کند.

پیشنهادهای ویژه در هفتمین نمایشگاه آنلاین کتاب دیجی‌کالا

این نمایشگاه با شعار «یک دریا کتاب» بزرگترین رویداد فرهنگی دیجی‌کالا و بزرگترین پویش دیجی‌کالا در سه ماهه اول سال ۱۴۰۰ محسوب می‌شود.

تنوع بی نظیر

در هفتمین دوره نمایشگاه آنلاین کتاب دیجی‌کالا بیش از ۸۰ هزار عنوان کتاب قابل مشاهده و خریداری است. این فرصتی بی‌نظیر برای تمام علاقه‌مندان و خوره‌های کتاب است که بتوانند از میان ناشران مختلف و متنوع دست به انتخاب بزنند. مقیاس بزرگ این نمایشگاه، یک رکورد در فروش کتاب به صورت آنلاین محسوب می‌شود که دیجی‌کالا از آن خود کرده است.

موضوعات متنوع

مانند نمایشگاه‌های فیزیکی کتاب که در دسته‌های موضوعی مختلف و متنوع، تقسیم بندی می‌شوند در هفتمین نمایشگاه آنلاین کتاب دیجی‌کالا نیز بیش از ۸۶ هزار عنوان کتاب در موضوعات مختلف قابل نمایش است. کاربران می‌توانند از میان دسته‌های عمومی، فلسفه و روان شناسی، تاریخ و جغرافیا، کودک و نوجوان، تکنولوژی و علم، زبان، شعر و ادبیات، هنر و سرگرمی و موضوعات دیگر دست به انتخاب بزنند.

حضور ناشران برگزیده

همکاری بسیار مناسب انتشارات برگزیده، شناخته شده و خوشنام ایران با دیجی‌کالا یکی از نقاط قوت و مثبت هفتمین دوره نمایشگاه آنلاین کتاب دیجی‌کالاست. در این نمایشگاه، ناشران تراز اول مانند نشر چشمه، نشر مرکز، نشر کوله پشتی، نشر نیلوفر، نشر روزبهان حضور دارند. بدون شک همواره خرید از ناشران برگزیده و مترجمان حرفه‌ای، تضمین کننده کیفیت بالای کتاب خریداری شده است.

تخفیف‌های شگفت‌انگیز

نمایشگاه آنلاین کتاب دیجی‌کالا فرصت مناسبی برای سفارش و خرید کتاب های مورد علاقه با تخفیف‌های قابل توجه است. در هفتمین دوره از این نمایشگاه، کتاب‌های وارد شده به جشنواره تا ۸۰ درصد تخفیف به فروش می‌رسند.

ارسال رایگان برای اولین سفارش

با شروع موج چهارم کرونا، دیجی کالا برای تمامی خرید اولی‌ها امکان استفاده از دریافت رایگان سفارش‌ها به هر نقطه از ایران را فراهم کرد. با توجه به اینکه شرایط کرونایی همچنان در کشور برقرار است، هفتمین دوره نمایشگاه آنلاین کتاب دیجی‌کالا نیز شامل این شرایط می‌شود. بنابراین در صورتی که هر کاربر، بخواهد با خرید کتاب اولین سفارش خود را در دیجی‌کالا ثبت کند می‌تواند به صورت رایگان، کتاب‌های خود را دریافت کند.

راهنمای خرید کتاب

در صفحه اختصاصی نمایشگاه آنلاین کتاب دیجی‌کالا راهنمای مفیدی برای خرید حرفه‌ای کتاب نیز وجود دارد. مخاطبان در این قسمت می‌توانند با مطالعه مطالب مفید در مورد خرید کتاب، تجربه‌ای خوشایند در مسیر خرید حرفه ای کتاب به دست آورند.

ایجاد تجربه خوشایند در خرید، اولویت دیجی‌کالا در برگزاری جشنواره‌های فروش است. دیجی‌کالا در تلاش است تا در تمامی شرایط به ویژه در دوران قرنطینه و کرونا که کمترین میزان خرید فیزیکی توصیه می‌شود، با کنار هم آوردن همه ناشران و فروشندگان کتاب و نیز فراهم کردن شرایط مناسب برای خرید کتاب، سهم خود را در کمک به افزایش سرانه مطالعه در کشور ایفا کند.

link

مطالب مرتبط

خبرها

کمپین محیطی متفاوت دکتردکتر؛ مروری بر اولین قدم‌های بلند یک برند فعال در حوزه سلامت

از جاده قدیم نرو! احتمالا شما هم بنرهای جدید دکتردکتر را که با روبان از آیینه بغل خودرویتان وصل شده را به‌تازگی دیده‌اید؛ پیامی از یکی برندهای فعال در صنعت پزشکی که
از جاده قدیم نرو! احتمالا شما هم بنرهای جدید دکتردکتر را که با روبان از آیینه…
دیجی‌کالا

دیجی‌کالا از امکان خرید چکی خبر داد

امکان خرید از طریق چک در دیجی‌کالا فراهم شد. کاربران دیجی‌کالا از سراسر ایران در این کمپین جدید، از طریق دیجی‌پی اعتبار کسب کرده و با استفاده از آن خرید می‌کنند.
امکان خرید از طریق چک در دیجی‌کالا فراهم شد. کاربران دیجی‌کالا از سراسر ایران در این…
ایرانسل

تندیس زرین ۶ ستاره روابط عمومی سرآمد به ایرانسل رسید

دهمین دوره «آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی» را به دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل اعطا کرد. ایرانسل در این
دهمین دوره «آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی» را به…
تپسی

معطل کردن راننده‌ها توسط مسافر، پرتکرارترین شکایت ثبت‌شده در مرکز تماس تپسی

با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده‌ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی پرده برداشت. شرکت تپسی با انتشار گزارشی به نام «رفتار سفر کاربران در
با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده‌ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم