ظرفیت‌های ارتباطی و تبلیغی ایرانسل برای کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری اعلام شد

ایرانسل در فاصلۀ باقی‌مانده تا انتخابات ریاست جمهوری، ظرفیت‌های تبلیغی و حمایتی، از جمله بستر تلویزیون اینترنتی لنز و بستر تبلیغات پیامکی را در اختیار کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری قرار می‌دهد.

 

به گزارش روابط‌عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در راستای عمل به مسؤولیت اجتماعی و با هدف ایجاد دسترسی همگانی به برنامه‌های تبلیغی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، ظرفیت‌های ارتباطی و تبلیغی خود را در اختیار فضای انتخاباتی کشور قرار می‌دهد.

 

از مهم‌ترین پلتفرم‌های قابل استفادۀ ایرانسل برای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، «تلویزیون اینترنتی لنز» است که با بیش از ۶ میلیون کاربر ثبت‌نام شده و قابلیت پخش زندۀ رویدادها، می‌تواند میزبان پخش زندۀ سخنرانی‌ها و مراسم باشد. همچنین پخش‌های ویژۀ استانی، ایجاد شبکه‌های اختصاصی تبلیغاتی، ساخت و پخش برنامه‌های تخصصی مجری‌محور و مناظره‌محور، از جمله قابلیت‌های دیگر تلویزیون اینترنتی لنز در ایام انتخابات است.

 

ایرانسل همچنین با پلتفرم تبلیغاتی «یلوادوایز (Y’ello Adwise)» که به شبکۀ گستردۀ مشترکان دسترسی دارد، قادر است از طریق روش‌های اختصاصی این اپراتور مانند ارسال پیامک انبوه و یا استفاده از اَبَراپلیکیشن «ایرانسل‌من»، پیام کاندیداهای محترم را به کاربران ارسال کرده و نیز لینک مربوط به صفحات اجتماعی و یا وب‌سایت‌های ستادهای انتخاباتی را برای کاربران ارسال کند.

 

همچنین پلفترم آهنگ‌پیشواز اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، این امکان را در اختیار ستادهای انتخاباتی کاندیدهای محترم قرار می‌دهد تا پیام‌ها و صحبت‌های‌شان را به عنوان آهنگ‌پیشواز خط تلفن‌همراه خود قرار دهند.

 

جزئیات دقیق این ظرفیت‌های ارتباطی و تبلیغی، به اطلاع ستادهای انتخاباتی کاندیداهای محترم رسیده و اولین اپراتور ارائه دهندۀ نسل پنج تلفن‌همراه در ایران، آمادۀ همکاری با ستادها در ایام مجاز تبلیغات انتخاباتی است.

link

مطالب مرتبط

خبرها

مشتریان منحصر بفرد سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید

سامانه فروش بلیت آنلاین «سینماتیکت» اعلام کرد در فروردین ۱۴۰۳ به بیش از ۵ میلیون مخاطب منحصر به فرد رسیده است. این پلتفرم از ابتدای فروردین ۱۴۰۳، ۸۷۰ هزار بلیت به
سامانه فروش بلیت آنلاین «سینماتیکت» اعلام کرد در فروردین ۱۴۰۳ به بیش از ۵ میلیون مخاطب…
تخفیفان

احتمال سرمایه‌گذاری گلرنگ در تخفیفان

نازنین دانشور اعلام کرد که پس از همکاری تخفیفان با تپسی، احتمال دارد گلرنگ در تخفیفان نیز سرمایه‌گذاری کند. نازنین دانشور، هم‌موسس و مدیرعامل اسبق تخفیفان در
نازنین دانشور اعلام کرد که پس از همکاری تخفیفان با تپسی، احتمال دارد گلرنگ در تخفیفان…
ایرانسل

آغاز فاز دوم عملیات توسعه فیبر نوری ایرانسل در قائم‌شهر

با امضای قرارداد پروژه توسعه زیرساخت شهر هوشمند بین اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و فرمانداری و شهرداری شهرستان قائمشهر، فاز دوم عملیات اجرایی شبکه
با امضای قرارداد پروژه توسعه زیرساخت شهر هوشمند بین اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و…
کافه بازار

سرویس پرداخت مستقیم «بازارپی» به تپسی اضافه شد

سرویس پرداخت بازارپی به تازگی روی تپسی پیاده‌سازی شده و از این پس، کاربران با به‌روز‌رسانی نسخۀ جدید تپسی، می‌توانند از این سرویس استفاده نمایند. با پیاده‌سازی
سرویس پرداخت بازارپی به تازگی روی تپسی پیاده‌سازی شده و از این پس، کاربران با به‌روز‌رسانی…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم