برای مشاهده نتایج کلید Enter را بزنید

اسنپ‌دکتر یک ساله شد

اسنپ‎ دکتر که به تازگی تولد یک سالگی خود را جشن گرفت، تلاش می‌کند در شرایطی که به دلیل شیوع ویروس کرونا دسترسی به خدمات پزشکی از راه دور اهمیت زیادی پیدا کرده، تسهیلگر ارائه خدمات و سرویس‌های متنوع پزشکی باشد. خدمات این سامانه در قالب سرویس «پزشک و مشاور» در سوپر اپلیکیشن اسنپ نیز ارائه می‌شود تا به این ترتیب کاربران زیادی به آسانی به خدمات پزشکی آنلاین دسترسی داشته باشند. در ادامه مسیر یکساله اسنپ‌دکتر و دستاوردهایش را با هم مرور می‌کنیم:

 

خدمات مشاوره اسنپ‎ دکتر

اسنپ‎دکتر در این یک سال تلاش کرده تا خدمات خود را در همه حوزه‌های مرتبط با سلامت گسترش بدهد و با پزشکان بیشتری برای ارائه خدمات همکاری کند. در حال حاضر بیش از ۳هزار پزشک، روانشناس و مشاور در حال همکاری با اسنپ‌دکتر هستند و امکان مشاوره با پزشکان عمومی و متخصص و مشاوره تلفنی با روانشناسان و مشاوران را برای کاربران فراهم کرده‌اند.

 

اسنپ دکتر و خدمت‌رسانی در دوران کرونا

یکی از اصلی‎ترین توصیه‌های پزشکان در دوران کرونا، ماندن در خانه است، خصوصا برای کسانی که مبتلا و یا مشکوک به این ویروس هستند. اسنپ‎دکتر در همین راستا تلاش کرده در روزهای سختِ پاندمی، با ارائه خدماتی چون مشاوره پزشکی کرونا و آزمایش کرونا در منزل کمک کند تا مبتلایان احتمالی به ویروس کمتر از خانه خارج شوند. از سوی دیگر اسنپ‎دکتر با ارائه مشاوره پزشکی ۲۴ ساعته به بیماران مبتلا به کرونا تلاش کرده تا در مسیر رسیدن به سلامتی در کنار این بیماران باشد. در سال گذشته اسنپ‎دکتر موفق شده با ارائه‌ی خدمات آنلاین از مراجعه حضوری حدود ۱۰۰ هزار نفر از کسانی که مبتلا یا مشکوک به کرونا بودند، به مراکز درمانی جلوگیری کند. همچنین اسنپ‎دکتر با ارائه خدمات مشاوره پزشکی و روانشناسی، خدمات پزشکی و پرستاری در منزل، آزمایش در منزل و سرویس تهیه دارو تلاش کرده تا رفت‌وآمد غیرضروری را به حداقل برساند.

 

ایمن کردن محیط‌های کاری با تست کرونای سازمانی

تست کرونای سازمانی یکی دیگر از خدمات اسنپ‎دکتر است که در جهت ایمنی فضای کار به سازمان‌ها و کسب‌و‌کارهای بسیاری ارائه شده است. با ارائه این خدمت در کوتاه‎ترین زمان بعد از درخواست سازمان‎ها و جواب‌دهی سریع به آزمایش‎ها تلاش شده تا از شیوع ویروس کرونا در محیط‎های کاری جلوگیری شود. اطمینان از کیفیت آزمایش و سرعت بالای پاسخ‌دهی و ارائه خدمات مشاوره پزشکی بعد از مشخص شدن نتیجه آزمایش از ویژگی‌های تست کرونای اسنپ‎دکتر است.

 

خدمات پزشکی و پرستاری در منزل

خدمات پزشکی و پرستاری در منزلِ اسنپ‌دکتر شامل ویزیت پزشک عمومی و متخصص در منزل و خدمات پرستاری مثل تزریقات، سرم‎تراپی، سونداژ، نوار قلب و غیره و همچنین خدمات فیزیوتراپی، رادیولوژی و سونوگرافی در منزل است. این خدمات در حال حاضر در شهرهای تهران، کرج، قم، مشهد، اصفهان، شیراز و کرمانشاه فعال است. اسنپ‎دکتر در یکسال گذشته به ۲۶ هزار نفر خدمات پزشکی در منزل ارائه داده و در واقع در شرایطی که خروج از خانه و حضور در مراکز درمانی می‌تواند خطر ابتلا به کرونا را همراه داشته باشد، سبب شده که این افراد برای دریافت خدمات پزشکی مجبور به خروج از منزل نباشند.

 

آزمایش‏ در منزل با اسنپ دکتر

اسنپ‎دکتر علاوه بر ارائه آزمایش‎های کرونا در منزل، انجام سایر آزمایش‎های پزشکی را هم در منزل فراهم کرده است. این خدمت کمک کرده افراد برای دریافت این خدمات به آزمایشگاه‎ها و بیمارستان‎ها که از مراکز با خطر بالای آلودگی هستد مراجعه نکنند و آزمایش‎های پزشکی و نمونه‌گیری آن‎ها در خانه انجام شود. این آزمایش‎ها شامل آزمایش تیروئید، آزمایش‎های هورمونی زنان، چکاپ کودکان، ایدز و هپاتیت، چکاپ زنان، کودکان و آقایان و تمام آزمایش‎هایی می‌شود که در منزل امکان نمونه‌گیری آنها وجود دارد. همچنین امکان استفاده از بیمه درمانی پایه و تکمیلی برای انجام این آزمایش‌ها در منزل وجود دارد.

 

تهیه آنلاین نسخه‎ دارو

به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، بر اساس مطالعات دانشکده بهداشت عمومی (School of Public Health) دانشگاه واشنگتن (University of Washington)، کار در داروخانه به عنوان دومین شغل پرخطر در دوران کرونا شناخته شده است و داروخانه‌ها یکی از مکان‌های پرخطر شیوع ویروس کرونا هستند. به همین دلیل اسنپ‎دکتر با ایجاد قابلیت تهیه نسخه دارو به صورت آنلاین تلاش کرده تا نیاز به مراجعه به داروخانه‌ها و قرار گرفتن در معرض ویروس کرونا را به حداقل برساند. این سرویس در حال حاضر در شهرهای تهران، مشهد، کرج، شیراز و اهواز فعال است و به زودی شهرهای دیگری هم به این فهرست اضافه می‌شوند.

 

اسنپ‎دکتر دوستدار حیوانات

از آنجا که اسنپ‎دکتر خود را دوستدار حیوانات می‌داند، سرویس مشاوره تلفنی و متنی دامپزشکی را هم به خدمات خود اضافه کرده، بنابراین کسانی که حیوانات خانگی دارند می‎توانند برای طرح مسائل و بیماری‌های مربوط به حیوانات خانگی خود شامل دام‎‌های کوچک و پرندگان خانگی از این امکان استفاده کنند.

همچنین اسنپ‎دکتر امکان سفارش محصولات دوستدار حیوانات یا کرولتی فری را هم به بخش سفارش دارو و محصولات آرایشی و بهداشتی خود اضافه کرده است. با این امکان، کاربرانِ اسنپ‎دکتر می‌توانند داروخانه را از ترجیح خود برای خرید محصولات دوستدار حیوانات آگاه ‎کنند و در صورتی که محصول دوستدار حیوانات مورد نیاز کاربر در داروخانه موجود باشد، کالا برای کاربر ارسال می‌شود. در صورت موجود نبودن کالاهای دوستدار حیوانات هم، با کاربر تماس گرفته و کالای جایگزینی به او پیشنهاد داده می‌شود.

دکتر یحیی تابش، استاد دانشگاه استنفورد
پادکست زوم قسمت بیست‌وسوم؛ گفت‌و‌گو با دکتر یحیی تابش، استاد دانشگاه استنفورد
پادکست زوم قسمت بیست‌ودوم؛ گفت‌و‌گو با امیرحسین فقیهی، مدیرعامل لحظه‌نگار
پادکست زوم قسمت بیست‌ویکم؛ گفت‌و‌گو با سینا مومنی، مدیرعامل یکتانت
پادکست زوم قسمت بیست‌ویکم؛ گفت‌و‌گو با سینا مومنی، مدیرعامل یکتانت
پادکست زوم قسمت بیستم؛ گفت‌و‌گو با علی الیاسی، مدیرعامل ابرآمد
پادکست زوم قسمت نوزدهم؛ گفت‌و‌گو با آرین اوهانیان، برند دیزاینر
پادکست زوم قسمت نوزدهم؛ گفت‌و‌گو با آرین اوهانیان، برند دیزاینر
پادکست زوم قسمت هجدهم؛ گفت‌و‌گو با محمدرضا آقایا، مدیرعامل شرکت باسلام
پادکست زوم سئو 24 رضا شیرازی
پادکست زوم قسمت هفدهم؛ گفت‌و‌گو با رضا شیرازی، مدیرعامل شرکت سئو۲۴
پادکست زوم قسمت شانزدهم؛ گفت‌و‌گو با حمیدرضا احمدی، مدیرعامل شرکت ایوند
پادکست زوم قسمت پانزدهم؛ گفت‌و‌گو با دکتر علیرضا توکلی کاشی، متخصص بازار سرمایه
پادکست زوم تخفیفان
پادکست زوم قسمت چهاردهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل تخفیفان
پادکست زوم قسمت سیزدهم؛ گفت‌و‌گو با دکتر سعید باجلان، عضو هیات علمی و متخصص بازار سرمایه
پادکست زوم قسمت دوازدهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل سهام‌یاب
پادکست زوم قسمت یازدهم؛ گفت‌و‌گو با مدیران ارشد اجرایی اسنپ‌تریپ
پادکست زوم قسمت دهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل میاره
پادکست زوم قسمت نهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل ابرآروان
پادکست زوم قسمت هشتم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل پینکت
پادکست زوم همکاران سیستم
پادکست زوم قسمت هفتم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل همکاران سیستم
اسنپ فود
پادکست زوم قسمت ششم؛ گفت‌و‌گو با رییس هیات مدیره اسنپ‌فود
پادکست زوم، قسمت پنجم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل تپسی