حرکت اول در استارتاپ نبض سرمایه‌گذاری کرد

حرکت اول با انتشار خبری اعلام کرد که در استارتاپ نبض فعال در حوزه سلامت الکترونیک، سرمایه‌گذاری کرده است.

 

حرکت اول به عنوان بازوی خطرپذیر گروه همراه اول در سال ۹۷ تاسیس شده و تاکنون بیش از ۲۰۰میلیارد تومان در کسب و کارهای مرحله میانی و بالاتر سرمایه گذاری کرده است.

 

همانگونه که انتظار می‌رفت این هلدینگ سرمایه‌گذاری در سال جاری، نگاه ویژه به سلامت الکترونیک داشته و اولین سرمایه‌گذاری خود را در این حوزه در اردیبهشت ماه امسال انجام داد.

 

استارتاپ نبض در سال  ۱۳۹۵ توسط جمعی چهار نفره از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف و علم و صنعت پایه‌گذاری شد. فعالیت ابتدایی نبض در زمینه ساخت تجهیزات توان‌بخشی بود اما در مرداد ماه سال ۹۶ تغییر مسیر داده و در زمینه طراحی و ساخت ابزارها و گجت های هوشمند حوزه سلامت فعال است.

 

نبض همچنین موفق به کسب مقام اول حوزه سلامت در چهارمین گنگره بین المللی سلامت کشورهای اسلامی شده است.

 

آرمین کریمی مدیرعامل و هم بنیانگذار نبض، اظهار امیدواری کرد که این همکاری استراتژیک منجر به تحولات جدی در بازار سلامت الکترونیک کشور گردد.

 

او همچنین در مورد دلایل این همکاری اعلام کرد که از وی سی‌ها و حتی شرکت‌های مختلف پیشنهادات متنوعی داشتیم، اما رویکرد تیم جوان و حرفه‌ای حرکت اول برای نبض می‌تواند معنای واقعی اسمارت مانی باشد.

 

به گفته روابط عمومی حرکت اول طی روزهای آینده جزییات دقیق‌تر این سرمایه‌گذاری در یک نشست خبری اعلام خواهد شد.

link

مطالب مرتبط

خبرها

کمپین محیطی متفاوت دکتردکتر؛ مروری بر اولین قدم‌های بلند یک برند فعال در حوزه سلامت

از جاده قدیم نرو! احتمالا شما هم بنرهای جدید دکتردکتر را که با روبان از آیینه بغل خودرویتان وصل شده را به‌تازگی دیده‌اید؛ پیامی از یکی برندهای فعال در صنعت پزشکی که
از جاده قدیم نرو! احتمالا شما هم بنرهای جدید دکتردکتر را که با روبان از آیینه…
دیجی‌کالا

دیجی‌کالا از امکان خرید چکی خبر داد

امکان خرید از طریق چک در دیجی‌کالا فراهم شد. کاربران دیجی‌کالا از سراسر ایران در این کمپین جدید، از طریق دیجی‌پی اعتبار کسب کرده و با استفاده از آن خرید می‌کنند.
امکان خرید از طریق چک در دیجی‌کالا فراهم شد. کاربران دیجی‌کالا از سراسر ایران در این…
ایرانسل

تندیس زرین ۶ ستاره روابط عمومی سرآمد به ایرانسل رسید

دهمین دوره «آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی» را به دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل اعطا کرد. ایرانسل در این
دهمین دوره «آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی» را به…
تپسی

معطل کردن راننده‌ها توسط مسافر، پرتکرارترین شکایت ثبت‌شده در مرکز تماس تپسی

با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده‌ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی پرده برداشت. شرکت تپسی با انتشار گزارشی به نام «رفتار سفر کاربران در
با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده‌ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم