شارژ سریع انواع سیم‌کارت در اپلیکیشن دیجی‌پی

اپراتورهای تلفن همراهِ کشور: همراه اول، ایرانسل و رایتل در مجموع ۱۳۱ میلیون سیم‌کارت اعتباری واگذار کرده‌اند که ۷۴ میلیون از این سیم‌کارت‌ها فعال هستند. این آمار مربوط به گزارشی‌ست که در شش ماهه‌ی دوم سال ۱۳۹۸ منتشر شده است. قطعا تا به امروز این آمار افزایش داشته است.

با این حساب حتی بدون اطلاع از آمارهای معتبر و محاسبات علمی می‌توانیم حدس بزنیم، هر کدام از ما یا نزدیکان‌مان، حداقل یک سیم‌کارت اعتباری داریم که نیاز به خرید شارژ مداوم دارد.

شما سیم‌کارت اعتباری‌تان را چه‌طور شارژ می‌کنید؟ از طریق درگاه و یا اپلیکیشن اختصاصی اپراتور سیم‌کارت‌تان؟ کدهای USSD؟ یا اپلیکیشین‌های بانکی و متفرقه؟ کدام یک از این روش‌ها راحت‌تر است؟ اگر چند سیم‌‌کارت از اپراتورهای مختلف داشته باشید چه‌طور؟

در این نوشته با سوپر اپلیکیشنی آشنا خواهیم شد که روند خرید شارژ برای سیم‌کارت‌های اعتباری تمام اپراتورها را آسان خواهد کرد و ما را از نصب تعداد زیادی اپلیکیشن نجات خواهد داد. سوپر اپلیکیشن دیجی‌پی.

 

خرید شارژ با دیجی‌پی، ساده‌تر از همیشه

 وقتی روش‌های متفاوتی برای خرید شارژ وجود دارد و هر اپلیکیشنی سعی دارد با برجسته کردن نقاط قوتش، شما را به استفاده از امکاناتش ترغیب کند، دیجی‌پی باید برگ برنده‌ای داشته باشد تا بتواند برنده‌ی این میدان باشد مثلا اینکه:

  • سیم‌کارت‌تان مربوط به هر اپراتوری که باشد، دیجی‌پی شارژش می‌کند.
  • شما سر کار و حسابی مشغول هستید، اما پدر یا مادرتان که از قضا با فضای دیجیتال میانه‌ی خوبی ندارند، نیاز به خرید شارژ دارند، به راحتی با دیجی‌پی سیم‌کارت ایشان و هر شخص دیگری را بدون نیاز به دستگاه موبایل‌شان شارژ کنید.
  • سرتان شلوغ است و حتی چند ثانیه هم برایتان حکم طلا را دارد؟ دیجی‌پی در سریع‌ترین زمان ممکن سیم‌کارت‌تان را شارژ می‌کند و ثانیه‌ها را برای‌تان ذخیره می‌کند.
  • دنیا هر چه بیشتر به سمت دیجیتالی شدن پیش می‌رود، ما بیشتر به یادآورها نیاز داریم. کافی‌ست یک بار دیجی‌پی را از زمان دلخواه‌تان برای خرید شارژ باخبر کنید. درست سر وقت یادتان می‌اندازد که وقت تغذیه سیم‌کارت‌تان رسیده است.
  • رابط کاربری دیجی‌پی، ساده و به اصطلاح کاربرپسند است، هر کاربری در هر سطحی از اطلاعات دیجیتال و توانایی کار با دستگاه‌های هوشمند به راحتی می‌تواند، سیم‌کارتش را شارژ کند.
  • دیجی‌پی کاربرانی را که از قابلیت ترابرد یا انتقال شماره همراه استفاده می‌کنند هم فراموش نکرده است، این کاربران کافی‌ست، در همان بخشِ اولِ انجامِ سفارش، اپراتور پذیرای خود را وارد کنند. اپراتور پذیرا، اپراتور دیگری‌ به غیر از اپراتور اصلی کاربر است که او قصد استفاده از سرویس‌های آن را دارد.
  • در دیجی‌پی، امکان خرید شارژ مستقیم (شارژ سیم‌کارت خودتان یا دیگری بدون نیاز به واردکردن کد دستوری)، غیر مستقیم (پس از انجام تراکنش، کد دستوری خرید شارژ اپراتور مربوط، برای شما نمایش داده می‌شود) و رمزدار (کد ۱۲ تا ۱۶ رقمی برای کاربر ارسال می‌شود. فعال‌سازی این کد، با شماره‌گیری کد دستوری مخصوص هر اپراتور انجام می‌شود) وجود دارد.
  • دیجی‌پی با این همه امکانات شگفت‌انگیز قطعا شارژ شگفت‌انگیز هم دارد (سیم‌کارت، بیش از مبلغ انتخاب شده، شارژ می‌شود، ولی مدت زمان استفاده از آن محدود است.)
  • شما مشتری کدام بانک هستید؟ مهم نیست، پرداخت هزینه در دیجی‌پی از طریق تمام کارت‌های عضو شبکه‌شتاب امکان‌پذیر است. کافی‌ست رمز دوم، تاریخ انقضا و کد اعتبارسنجی (Card Validation Value به‌اختصار CVV2) کارت بانکی خود را داشته باشید.
  • بالاخره ممکن است، تراکنش ناموفق برای شما هم اتفاق بیفتد، نگران نباشید، اگر مبلغ تا ۷۲ ساعت به حساب‌تان بازنگشت، همکاران دیجی‌پی مشتاقانه آماده‌اند تا کمک‌تان کنند.

چه‌طور از دیجی‌پی شارژ بخریم؟

اپلیکیشن را که نصب کرده‌اید؟ اگر پاسخ‌تان خیر است، از این‌جا دانلود کنید و برگردید تا با هم هشت مرحله‌ی ساده خرید شارژ را مرور کنیم.

  1. وارد شوید

همان اول کار که قدم بر چشمان دیجی‌پی بگذارید و وارد شوید، سمت راست صفحه‌ی اصلی، بخش “خرید شارژ” به رویتان لبخند می‌زند، با کلیک روی آن، لبخندش را پاسخ دهید.

  1. شماره همراه‌تان را وارد کنید

برای خودتان می‌خواهید شارژ بخرید یا دیگری؟ همان شماره را وارد کنید. شماره دیگران را از بخش مخاطبین هم می‌توانید انتخاب کنید. حواستان باشد بخش “شماره‌های من” از پیش چشمانتان دور نماند، تمام شماره‌هایی که سیم‌کارت‌شان را شارژ کنید اینجا ذخیره می‌شوند. مشاهده کنید، انتخاب کنید یا حتی به لیست پرکاربردها اضافه‌شان کنید.

  1. چه‌قدر می‌خواهید شارژ بخرید؟

در بخش “انتخاب مبلغ شارژ” باید مبلغ شارژ را انتخاب کنید، یا مبلغ دلخواه‌تان را وارد کنید یا از گزینه‌های پیش‌فرض استفاده کنید.

  1. اعتباری یا دائمی

از اصالت سیم‌کارت‌تان در بخش “انتخاب نوع سیم کارت” بگویید: دائمی‌ست یا اعتباری؟ گزینه درست را انتخاب کنید.

  1. یادت باشد که یادم بیندازی که…

اگر دوست دارید کسی باشد که یادتان بیندازد، زمان خرید شارژ بعدی‌تان رسیده است، در بخش “تنظیم یادآور” تاریخ، ساعت و تعداد تکرارِ یادآوری را تنظیم کنید تا دیجی‌پی یادتان بیندازد.

  1. درخواست ویدیوچک بدهید

تقریبا به آخر ماجرا رسیدیم، اما اگر شک دارید و فکر می‌کنید ممکن است تعداد یا مبلغ شارژ یا حتی شماره مدنظر را اشتباه وارد کرده باشید، بخش ” مشاهده جزئیات شارژ” نقش ویدیوچک را برایتان ایفا می‌کند، تمام جزییات را مرور کنید و بعد گزینه تایید و پرداخت را انتخاب کنید.

  1. زمان پرداخت رسیده

در بخش “وارد کردن اطلاعات کارت” مشخصات کارت بانکی‌تان را وارد کنید: رمز دوم، تاریخ انقضا، کد اعتبارسنجی (Card Validation Value به‌اختصار CVV2).

  1. پله‌ی آخر

بالارفتن از این پله کار دیجی‌پی است، پس از انجام تراکنش، رسید پرداخت شارژ که شامل کد رهگیری‌ست، برای شما نمایش داده می‌شود. خاطرتان باشد ۹ درصد از مبلغ شارژ خریداری شده، به عنوان مالیات بر ارزش افزوده کسر می‌شود.

حالا نوبت شماست که بعد از آگاهی نسبت به امکانات دیجی‌پی بگویید، چه روش و اپلیکیشنی را برای خرید شارژ انتخاب می‌کنید؟

link

مطالب مرتبط

تپسی

تپسی در اسفند ۱۴۰۲ رکورد درآمد ماهانه خود را شکست

گزارش عملکرد منتشر شده‌ی تپسی در کدال بیانگر این است که این شرکت در اسفند ماه ۱۴۰۲ بیش از ۱۰۹ میلیارد تومان درآمد داشته و رکورد درآمد ماهانه خود را شکسته است. درآمد
گزارش عملکرد منتشر شده‌ی تپسی در کدال بیانگر این است که این شرکت در اسفند ماه…
آپارات

قطع همکاری سینما کوروش با سینماتیکت

پردیس سینمایی کوروش که در مجتمع تجاری کوروش قرار دارد و خود را پرفروش‌ترین و بزرگترین پردیس سینمایی ایران معرفی کرده است، اعلام کرد فروش بلیت خود از طریق پلتفرم
پردیس سینمایی کوروش که در مجتمع تجاری کوروش قرار دارد و خود را پرفروش‌ترین و بزرگترین…
دیجی‌پیرمزارزها و فین‌تک

گزارش ۲۰۲۳ دیجی‌پی منتشر شد

دیجی‌پی چهارمین گزارش سالانه خود را منتشر کرد. داده‌های این گزارش مربوط به بازه‌ی دی ۱۴۰۱ تا دی ۱۴۰۲ (سال ۲۰۲۳ میلادی) است. دیجی‌پی در این گزارش اعلام کرده در سال
دیجی‌پی چهارمین گزارش سالانه خود را منتشر کرد. داده‌های این گزارش مربوط به بازه‌ی دی ۱۴۰۱…
خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از برخورد با پلتفرم‌های سفر تا تغییر در هیات‌مدیره تپسی

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۳۷ این پادکست، از
پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم