سرویس مدیریت جلسات «هماهنگ» راه‌اندازی شد

هماهنگ یک محصول جدید به‌منظور مدیریت جلسات است که توسط تیم «پاکت» راه‌اندازی شده است. پاکت سرویس ایمیل مارکتینگ ایرانی است که بتازگی هماهنگ را خلق کرده است.

 

به گفته هادی فرنود مدیرعامل مجموعه پاکت و هماهنگ، آنها به دلیل نیازی که در فروش محصول پاکت به مشتریان‌شان پیدا کرده‌اند، دست به خلق محصولی جدید بنام هماهنگ زده‌اند و قصد داشته‌اند تا کل پروسه به صورت خودکار باشد. فرنود می‌گوید به ذهن‌مان رسید این موضوعی است که ممکن است دیگران هم به آن نیاز داشته باشند.

 

هماهنگ با همکاری «دیزاین استودیو» طراحی شده و به تنظیم جلسات با وصل شدن به کلندر شخصی افراد کار می‌کند. افراد می‌توانند توسط هماهنگ جلسه مورد نظر خود را با دیگران تنظیم و لینکی برای مخاطب ارسال کنند. این سرویس به مدیریت زمان کمک می‌کند و ایمیل جلسات متناوب را حتی برای بازه‌های بلندمدت در آینده ارسال می‌کند.

 

به گفته مدیرعامل هماهنگ یک تیم هفت نفره ۶ ماه روی این محصول کار کرده‌اند. فرنود می‌گوید فعلا شرکت‌های B2B را هدف گرفته‌اند و در آینده نزدیک ابزارهای دیگری هم به هماهنگ اضافه خواهند کرد.

link

مطالب مرتبط

خبرها

کمپین محیطی متفاوت دکتردکتر؛ مروری بر اولین قدم‌های بلند یک برند فعال در حوزه سلامت

از جاده قدیم نرو! احتمالا شما هم بنرهای جدید دکتردکتر را که با روبان از آیینه بغل خودرویتان وصل شده را به‌تازگی دیده‌اید؛ پیامی از یکی برندهای فعال در صنعت پزشکی که
از جاده قدیم نرو! احتمالا شما هم بنرهای جدید دکتردکتر را که با روبان از آیینه…
دیجی‌کالا

دیجی‌کالا از امکان خرید چکی خبر داد

امکان خرید از طریق چک در دیجی‌کالا فراهم شد. کاربران دیجی‌کالا از سراسر ایران در این کمپین جدید، از طریق دیجی‌پی اعتبار کسب کرده و با استفاده از آن خرید می‌کنند.
امکان خرید از طریق چک در دیجی‌کالا فراهم شد. کاربران دیجی‌کالا از سراسر ایران در این…
ایرانسل

تندیس زرین ۶ ستاره روابط عمومی سرآمد به ایرانسل رسید

دهمین دوره «آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی» را به دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل اعطا کرد. ایرانسل در این
دهمین دوره «آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی» را به…
تپسی

معطل کردن راننده‌ها توسط مسافر، پرتکرارترین شکایت ثبت‌شده در مرکز تماس تپسی

با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده‌ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی پرده برداشت. شرکت تپسی با انتشار گزارشی به نام «رفتار سفر کاربران در
با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده‌ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم