برای مشاهده نتایج کلید Enter را بزنید

تریبون از ابزار رصد جایگاه های کلمات کلیدی خود با نام نردبون رونمایی کرد

پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی «تریبون» از جدیدترین محصول خود در حوزه سئو با نام نردبون که ابزاری برای رصد جایگاه های کلمات کلیدی است رونمایی کرد.

 

آگاهی از جایگاه خود و رقبا در نتایج جست و جوی گوگل برای کلمات کلیدی مختلف، یکی از دغدغه های امروزی وب سایت های گوناگون در دنیای پر از خبر و مطلب اینترنت به شمار می رود.

امروزه این جمله که تولید محتوا پادشاهی است از زبان کارشناسان و متخصصان مختلف به گوش می رسد اما سوال مهمی که درباره این جمله و در بازاری پر از رقبای مختلف در این زمینه وجود  دارد این است که در میان پادشاهان مختلف، کدام یک سرزمین پهناورتری را در اختیار دارد؟

برای پاسخ به این سوال، ابزارهای مختلفی در گستره جهانی وجود دارد که به کمک آنها می توان دریافت که محصولات کدام پادشاهی، در جایگاه بالاتری نزد مخاطب قرار دارند. با وجود این ابزارها اما کسب و کارهای فعال در ایران با یک مشکل بزرگ مواجه هستند و  آن، ضعف عمده‌ی ابزارهای موجود در نمایش نتایج جستجو برای موقعیت ایران است. ضعفی که تریبون به عنوان بزرگترین پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی در ایران با محصول جدید خود با نام نردبون در پی رفع آن برآمده است.

به عبارتی دیگر، نردبون، ابزاری برای اطلاع از جایگاه وب‌سایت‌ها در نتایج جستجوی گوگل برای کلمات کلیدی مختلف بوده که برای هر کلمه کلیدی، گزارش دقیقی از جایگاه دامنه‌ی مورد نظر در نتایج جستجوی گوگل، در طول زمان  ارائه می‌دهد.

نردبون علاوه بر این خدمات برای وب سایت استفاده کننده از آن، امکان رصد دائمی جایگاه وبسایت‌‎های دیگر برای کلمات کلیدی مختلف را فراهم کرده تا کسب و کارها بتوانند رقبای خود را شناسایی کرده و  کلمات کلیدی مختلف جایگاه های خود و رقبایشان را به کمک آن رصد کنند.

 

مزایای استفاده از نردبون در مقایسه با ابزارهای مشابه داخلی و خارجی

 

نردبون توانسته این امکان را ایجاد کند تا کسب‌وکارهای داخلی بتوانند به نتایج دقیق‌تری بر اساس موقعیت ایران و به تفکیک موبایل و دسکتاپ با حفظ همیشگی تاریخچه آنها دسترسی داشته و در نهایت گزارش‌ها و خروجی‌های جامعی را دریافت کنند.

 

آشنایی با نحوه ی بالا رفتن از نردبون

 

نردبون از دو قسمت اصلی یعنی پیشنهاد رقبا و مقایسه دامنه‌های مشابه تشکیل شده است که بر اساس دامنه مورد نظر و کلمات کلیدی انتخابی، کاربر می‌تواند رقبای خود را از لیست پیشنهادی نردبون انتخاب کرده و یا به‌صورت دستی آنها را وارد کند و گزارش‌های مورد نیاز خود را در رابطه با وضعیت دامنه‌های انتخاب شده و نتایج کلمات کلیدی مورد نظر، دریافت کند. استفاده از این ابزار تا ۶ کلمه کلیدی برای یک دامنه اصلی و یک دامنه مقایسه‌ای بدون محدودیت و رایگان است. برای آشنایی بیشتر با این ابزار جدید می توانید به پنل تریبون خود مراجعه کرده و در قسمت نردبون از امکانات این ابزار به رایگان استفاده کنید و جایگاه کلمات کلیدی خود و کسب‌وکارهای مشابه‌تان را رصد کنید.

دکتر یحیی تابش، استاد دانشگاه استنفورد
پادکست زوم قسمت بیست‌وسوم؛ گفت‌و‌گو با دکتر یحیی تابش، استاد دانشگاه استنفورد
پادکست زوم قسمت بیست‌ودوم؛ گفت‌و‌گو با امیرحسین فقیهی، مدیرعامل لحظه‌نگار
پادکست زوم قسمت بیست‌ویکم؛ گفت‌و‌گو با سینا مومنی، مدیرعامل یکتانت
پادکست زوم قسمت بیست‌ویکم؛ گفت‌و‌گو با سینا مومنی، مدیرعامل یکتانت
پادکست زوم قسمت بیستم؛ گفت‌و‌گو با علی الیاسی، مدیرعامل ابرآمد
پادکست زوم قسمت نوزدهم؛ گفت‌و‌گو با آرین اوهانیان، برند دیزاینر
پادکست زوم قسمت نوزدهم؛ گفت‌و‌گو با آرین اوهانیان، برند دیزاینر
پادکست زوم قسمت هجدهم؛ گفت‌و‌گو با محمدرضا آقایا، مدیرعامل شرکت باسلام
پادکست زوم سئو 24 رضا شیرازی
پادکست زوم قسمت هفدهم؛ گفت‌و‌گو با رضا شیرازی، مدیرعامل شرکت سئو۲۴
پادکست زوم قسمت شانزدهم؛ گفت‌و‌گو با حمیدرضا احمدی، مدیرعامل شرکت ایوند
پادکست زوم قسمت پانزدهم؛ گفت‌و‌گو با دکتر علیرضا توکلی کاشی، متخصص بازار سرمایه
پادکست زوم تخفیفان
پادکست زوم قسمت چهاردهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل تخفیفان
پادکست زوم قسمت سیزدهم؛ گفت‌و‌گو با دکتر سعید باجلان، عضو هیات علمی و متخصص بازار سرمایه
پادکست زوم قسمت دوازدهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل سهام‌یاب
پادکست زوم قسمت یازدهم؛ گفت‌و‌گو با مدیران ارشد اجرایی اسنپ‌تریپ
پادکست زوم قسمت دهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل میاره
پادکست زوم قسمت نهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل ابرآروان
پادکست زوم قسمت هشتم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل پینکت
پادکست زوم همکاران سیستم
پادکست زوم قسمت هفتم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل همکاران سیستم
اسنپ فود
پادکست زوم قسمت ششم؛ گفت‌و‌گو با رییس هیات مدیره اسنپ‌فود
پادکست زوم، قسمت پنجم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل تپسی