کمپین کیف مهربانی دیجیتال: دیجی‌ کالامهر و مؤسسه مهر گیتی برای تأمین لوازم مورد نیاز دانش آموزان همکاری می‌کنند

چیزی تا آغاز سال نو تحصیلی نمانده و همیشه هستند دانش آموزانی که شیرینی داشتن یک دفتر نو، کیف جدید یا مدادی با کیفیت را نمی‌چشند؛ دانش آموزانی که در روزهای کرونا از آموزش آنلاین بی‌بهره هستند. راهکار دیجی‌کالا برای کمک به این شرایط، تجمیع تمام نیازهای مؤسسات خیریه در یک بستر به نام دیجی‌ کالامهر است. مؤسسه مردم نهاد مهر گیتی یکی از این مؤسسات است که در کمپین کیف مهربانی دیجیتال، اقلام مورد نیاز دانش آموزان را در بستر دیجی‌ کالامهر معرفی کرده است. این کمپین، بخشی از جشنواره بزرگ بازگشت به مدرسه دیجی‌کالاست و در حوزه مسؤولیت اجتماعی این جشنواره فعالیت می‌کند.

کمپین کیف مهربانی دیجیتال با همکاری دیجی‌ کالامهر و مؤسسه مهر گیتی

در آستانه آغاز سال نو تحصیلی، دیجی‌کالا در بستر سرویس جدید خود با نام دیجی‌ کالامهر امکان خرید لوازم مورد نیاز دانش آموزان را از مؤسسه مردم نهاد مهر گیتی فراهم کرده است.

کمپین «کیف مهربانی دیجیتال» نام طرحی نیکوکارانه است که پیش از شیوع ویروس کرونا با نام «کیف مهربانی»  از سوی مؤسسه مهر گیتی که در زمینه ایجاد فرصت‌های برابر تحصیلی و کاهش نابرابری‌ها  فعالیت می‌کند برای دعوت از مردم و خیرین به منظور تأمین مایحتاج مورد نیاز مدرسه برای دانش آموزان مناطق کمتر برخوردار  اجرا می‌شد. حالا با وجود کرونا و ضرورت آموزش آنلاین، این طرح در سبد ارزش خود، تبلت را نیز به عنوان کالای دیجیتال و مورد نیاز برای آموزش‌های غیر حضوری مدارس در روزهای کرونا اضافه کرده است. در این طرح، تأمین و ارسال تبلت به این دانش آموزان نیز در کنار تأمین و ارسال کیف، لوازم تحریر و دیگر اقلام مورد نیاز انجام می‌شود.

 

 

مشارکت در کمپین کیف مهربانی دیجیتال

در پویش کیف مهربانی دیجیتال، شما نیکوکاران می‌توانید با دیجی‌کالا همراه شوید و از طریق صفحه مؤسسه مهر گیتی در دیجی کالامهر با خرید لوازم تحریر به دانش آموزان مناطق کمتر برخوردار ایران شادی هدیه کنید. دیجی‌کالا از طریق این زیرساخت اقلام کیف مهربانی را به صورت رایگان به دست مهرگیتی می‌رساند تا برای دانش‌آموزان مناطق کمتربرخوردار کشور ارسال شود.

دیجی‌کالا با راه‌اندازی سرویس دیجی‌ کالامهر به منظور هدفمند و شفاف کردن امور خیریه و نیکوکارانه از یک سو فرصتی برای مؤسسات نیکوکاری و انجمن‌های مردم نهاد و از سوی دیگر امکانی برای افراد نیکوکار فراهم کرده است تا در بستر این پلتفرم، نیازهای مورد نیاز مخاطبان شناسایی و اعلام شود و فعالیت‌های انسان دوستانه با هدفمندی و شفافیت بیشتری انجام شود. گفتنی ست سود کالاهای خریداری شده در بستر دیجی‌ کالامهر مستقیما به صندوق مهر دیجی‌کالا واریز و به صورت فصلی صرف امور نیکوکاری خواهد شد.

شما می‌توانید برای مشارکت در کمپین کیف مهربانی دیجیتال با ورود به صفحه‌ی موسسه مهرگیتی در دیجی‌ کالامهر، نیاز کالاهای دانش آموزان را ببینید و هر کدام از اقلام پیشنهاد شده را به سبد خرید خود اضافه کنید. مؤسسه مهر گیتی پس از خرید شما و تأمین کالاهای خریداری شده از طریق دیجی‌کالا آنها را در مناطق کم برخوردار توزیع می‌کند.

 

از اینجا می‌توانید به این کمپین دیجی‌کالا وارد شوید

link

مطالب مرتبط

رمزارزها و فین‌تکنوبیتکس

نگاهی به آلت‌کوین‌ها در سالروز خلق «نیم کوین»

دو سال پس از آنکه بیت کوین پا  به عرصه گذاشت، ظرفیت‌های بلاکچین و محدودیت‌های بیت‌کوین باعث شد شبکه‌های بلاکچینی با قابلیت‌های جدیدتر و کوین‌های خود وارد میدان
دو سال پس از آنکه بیت کوین پا  به عرصه گذاشت، ظرفیت‌های بلاکچین و محدودیت‌های بیت‌کوین…
خبرها

مشتریان منحصر بفرد سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید

سامانه فروش بلیت آنلاین «سینماتیکت» اعلام کرد در فروردین ۱۴۰۳ به بیش از ۵ میلیون مخاطب منحصر به فرد رسیده است. این پلتفرم از ابتدای فروردین ۱۴۰۳، ۸۷۰ هزار بلیت به
سامانه فروش بلیت آنلاین «سینماتیکت» اعلام کرد در فروردین ۱۴۰۳ به بیش از ۵ میلیون مخاطب…
تخفیفان

احتمال سرمایه‌گذاری گلرنگ در تخفیفان

نازنین دانشور اعلام کرد که پس از همکاری تخفیفان با تپسی، احتمال دارد گلرنگ در تخفیفان نیز سرمایه‌گذاری کند. نازنین دانشور، هم‌موسس و مدیرعامل اسبق تخفیفان در
نازنین دانشور اعلام کرد که پس از همکاری تخفیفان با تپسی، احتمال دارد گلرنگ در تخفیفان…
ایرانسل

آغاز فاز دوم عملیات توسعه فیبر نوری ایرانسل در قائم‌شهر

با امضای قرارداد پروژه توسعه زیرساخت شهر هوشمند بین اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و فرمانداری و شهرداری شهرستان قائمشهر، فاز دوم عملیات اجرایی شبکه
با امضای قرارداد پروژه توسعه زیرساخت شهر هوشمند بین اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم