هدیۀ ایرانسل برای مشترکان ناشنوا اعلام شد

ایرانسل، به مناسبت روز و هفتۀ جهانی ناشنوایان، به مشترکان ناشنوای خود، بستۀ اینترنت هدیه می‌دهد. همچنین در یک‌سالگی راه‌اندازی خدمت «ارتباط با مشتریان ایرانسل ویژۀ ناشنوایان»، مشترکانِ ناشنوا و کم‌شنوا می‌توانند به صورت پیامکی، درخواست دسترسی به این خدمت را ارسال کنند.

 

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، به مناسبت ۸ مهر ماه (مصادف با ۳۰ سپتامبر)، روز جهانی ناشنوایان، بستۀ اینترنت هدیۀ ایرانسل، برای حدود ۸۰۰۰ نفر از مشترکان ناشنوا فعال می‌شود.

 

این بستۀ هدیه ۱۰ گیگابایتیِ یک ماهه، برای مشترکانی فعال می‌شود که فهرست آنها، پیشتر از طرف انجمن‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد مربوطه، به ایرانسل ارسال شده است.

 

همچنین همزمان با یک‌سالگی راه‌اندازی خدمت «ارتباط با مشتریان ایرانسل ویژۀ ناشنوایان»، مشترکان ناشنوا می‌توانند به صورت پیامکی، دسترسی به این خدمت را فعال کنند.

 

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، ۹ مهر ماه ۱۳۹۹، همزمان با روز جهانی ناشنوایان، طی مراسمی با حضور دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل و جمعی از اعضای هیأت‌مدیره، معاونان و مدیران ایرانسل و نیز نمایندگان انجمن‌های مردم‌نهاد فعال در حوزۀ ناشنوایان و جمعی از اصحاب رسانه، ‌در راستای مسؤولیت اجتماعی خود، برای نخستین بار در ایران این امکان را فراهم کرده بود تا مشترکان ناشنوا بتوانند از طریق ارتباط ویدیویی با کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان، با استفاده از «زبان اشاره»، پشتیبانی لازم را دریافت کنند.

 

در فاز نخست این طرح، این امکان برای مشترکانی که فهرست اسامی آنها توسط سازمان‌های مربوطه به ایرانسل ارسال شده بود، در دسترس قرار داشت. پس از یک سال و با دریافت بازخوردهای مثبت، ایرانسل این امکان را برای تمام مشترکان ناشنوا و کم‌شنوای خود فراهم کرده تا بتوانند به صورت پیامکی، این خدمت را فعال کنند.

 

ایرانسلی‌هایی که متقاضی دریافت خدمت تصویری ارتباط با مشتریان با زبان اشاره هستند، می‌توانند از خط ایرانسلی خود، عدد ۱ را به شمارۀ ۲۴۶۰ پیامک کنند تا به این ترتیب، درخواستشان ثبت و امکان برقراری تماس تصویری با مرکز شبانه‌روزی ارتباط با مشتریان ایرانسل، از طریق وب‌سایت ایرانسل و اپلیکیشن ایرانسل‌من، روی شماره آن‌ها فعال شود.

link

مطالب مرتبط

دیجی‌پیرمزارزها و فین‌تک

لندتک‌ها؛ بستری برای ایجاد فراگیری مالی

با وجود موانع فراوان، فناوری‌های نوین مالی نظیر لندتک‌ها نقش مهمی در دسترس‌پذیر کردن خدمات مالی برای تمامی اقشار جامعه دارند و فرصت‌های جدیدی را برای توسعهٔ
با وجود موانع فراوان، فناوری‌های نوین مالی نظیر لندتک‌ها نقش مهمی در دسترس‌پذیر کردن خدمات مالی…
فیلیمو

بیش از ۹۷ هزار نفر در جشنواره ولاگ فیلیمومدرسه رای دادند

دومین دوره «جشنواره ولاگ» فیلیمومدرسه، ویژه دانش‌آموزان پایه اول تا نهم با بیشتر از ۵۰۰ ولاگ ارسالی، به پایان رسید. جشنواره ولاگ این مدرسه کمک آموزشی با هدف ترویج و
دومین دوره «جشنواره ولاگ» فیلیمومدرسه، ویژه دانش‌آموزان پایه اول تا نهم با بیشتر از ۵۰۰ ولاگ…
اسنپ

تعرفه اسنپ و تپسی گران می‌شود؟

نماینده مردم تبریز از مخالفت مجلس با افزایش ۱۰ درصدی تعرفه تاکسی‌های اینترنتی در ازای دریافت غیرقانونی مالیات بر ارزش افزوده با امضای بیش از ۳۰ نماینده و ارجاع آن
نماینده مردم تبریز از مخالفت مجلس با افزایش ۱۰ درصدی تعرفه تاکسی‌های اینترنتی در ازای دریافت…
دیوار

۳۹۵ میلیون بار جستجو برای کار در دیوار

کاربران دیوار طی سال گذشته در دسته‌های «خدمات» و «استخدام و کاریابی» بیش از ۷۱۰ میلیون بار به جستجوی نیازمندی‌هایشان پرداخته‌اند. دسته‌های «خدمات» و «استخدام و
کاربران دیوار طی سال گذشته در دسته‌های «خدمات» و «استخدام و کاریابی» بیش از ۷۱۰ میلیون…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم