نمایشگاه الکامپ بهمن ۱۴۰۰ منتشر می‌شود

بیست و ششمین نمایشگاه الکترونیک و کامپیوتر (الکامپ) در بهمن ماه ۱۴۰۰ برگزار می شود.

 

محمد ثروتی، مدیر اجرایی الکامپ امروز در نشست خبری آنلاین گفت: نمایشگاه ۱۴۰۰ از ۲۷ تا ۳۰ بهمن ماه امسال برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه زمان برگزاری الکامپ در تیرماه امسال به دلیل وضعیت کرونا به تعویق افتاد، گفت: هم اکنون با کاهش شیوع کرونا ، امیدوار هستیم که بتوانیم الکامپ را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در بهمن ماه در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار کنیم.
ثروتی افزود: با وجود اینکه کرونا برگزاری الکامپ را در تیرماه تحت تأثیر قرار داد و علاوه بر هزینه‌هایی که سازمان نظام صنفی رایانه‌ای به دلیل عدم برگزاری این نمایشگاه، متحمل شد، شرکت‌هایی که در این نمایشگاه ثبت نام کرده بودند نیز متضرر شدند. از این رو در حال برنامه ریزی هستیم تا امتیازات خوبی در جانمایی غرفه و سایر تسهیلات جانبی برای شرکت‌هایی که قبلاً در این نمایشگاه ثبت نام کردند قائل شویم.

 

وی گفت: تاکنون فضای مفیدی بالغ بر ۱۵ هزار متر مربع به به شرکت ها اختصاص یافته و تعرفه حضور در نمایشگاه الکامپ برای متقاضیان حوزه ICT نسبت به تعرفه‌ای که پیش از این برای نمایشگاه تیرماه اعلام شده بود، تغییری نیافته و با همان تعرفه‌های قبلی از شرکت‌ها برای ثبت نام و حضور در این نمایشگاه دعوت می‌کنیم.

 

ثروتی با تاکید بر اینکه بخشی از نمایشگاه الکامپ امسال به صورت آنلاین هم برگزار می‌شود، ادامه داد: در این نمایشگاه سالن دولت الکترونیک توسط وزارت ارتباطات برپا می‌شود و این وزارتخانه برنامه‌های جدیدی برای عرضه شبکه ملی اطلاعات و سایر پروژه‌ها در این نمایشگاه خواهد داشت.

 

وی با بیان اینکه هماهنگی‌هایی برای حضور کشورهای منطقه به عنوان بازدیدکننده از نمایشگاه الکامپ در جریان است، گفت: هیأت تخصصی از سوریه و عراق برای بازدید از نمایشگاه الکامپ به تهران می آیند و تمامی تلاش این است که امکان تعامل بخش دولتی و خصوصی کشورهای منطقه با شرکت‌های ICT ایرانی فراهم شود.

 

ثروتی در پاسخ به سوالی مبنی بر مقایسه دو نمایشگاه فناوری اطلاعات الکامپ و جیتکس تاکید کرد: ما به دنبال رقابت نیستیم. ما بازیگر مهم منطقه در حوزه ICT هستیم و به دنبال این هستیم که سهممان را از بازار فناوری اطلاعات منطقه حفظ کنیم. این موضوع ممکن نخواهد بود مگر اینکه یک برنامه ریزی بلندمدت برای برگزاری رویدادی مانند الکامپ داشته باشیم. تفاوت الکامپ با جیتکس این است که آنها از سال قبل حتی زمان برگزاری نمایشگاه سال بعد خود را می‌دانند اما در کشور ما تکلیف تاریخ برگزاری نمایشگاه و مجری برگزارکننده آن تا ۳ ماه قبل از برگزار نمایشگاه مشخص نیست

link

مطالب مرتبط

خبرها

کمپین محیطی متفاوت دکتردکتر؛ مروری بر اولین قدم‌های بلند یک برند فعال در حوزه سلامت

از جاده قدیم نرو! احتمالا شما هم بنرهای جدید دکتردکتر را که با روبان از آیینه بغل خودرویتان وصل شده را به‌تازگی دیده‌اید؛ پیامی از یکی برندهای فعال در صنعت پزشکی که
از جاده قدیم نرو! احتمالا شما هم بنرهای جدید دکتردکتر را که با روبان از آیینه…
دیجی‌کالا

دیجی‌کالا از امکان خرید چکی خبر داد

امکان خرید از طریق چک در دیجی‌کالا فراهم شد. کاربران دیجی‌کالا از سراسر ایران در این کمپین جدید، از طریق دیجی‌پی اعتبار کسب کرده و با استفاده از آن خرید می‌کنند.
امکان خرید از طریق چک در دیجی‌کالا فراهم شد. کاربران دیجی‌کالا از سراسر ایران در این…
ایرانسل

تندیس زرین ۶ ستاره روابط عمومی سرآمد به ایرانسل رسید

دهمین دوره «آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی» را به دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل اعطا کرد. ایرانسل در این
دهمین دوره «آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی» را به…
تپسی

معطل کردن راننده‌ها توسط مسافر، پرتکرارترین شکایت ثبت‌شده در مرکز تماس تپسی

با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده‌ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی پرده برداشت. شرکت تپسی با انتشار گزارشی به نام «رفتار سفر کاربران در
با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده‌ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم