کمپین پاییزی آپارات؛ بدون پرداخت سهم، بلیت بفروش

آپارات در فصل پاییز کمپینی را طراحی کرده است تا کاربران بتوانند بدون پرداخت سهم آپارات در فروش بلیت، رویداد خود را برگزار کنند.

 

به گزارش روابط عمومی آپارات، سهم آپارات از فروش بلیت رویدادهای آنلاین در فصل پاییز برای کاربران رایگان شد.

 

آپارات در نظر دارد با هدف حمایت از ایجاد رویدادهای زنده، در جشنواره پاییزی خود این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا «بدون پرداخت حق سهم فروش بلیت» از سرویس پخش زنده آپارات استفاده کنند.

 

آپارات در بخش رویداد زنده خود، این امکان را در اختیار مخاطبان خود گذاشته است که بلیت فروشی کنند. با این ویژگی تنها افرادی می‌توانستند پخش زنده را تماشا کنند که بلیت تهیه کرده باشند.

 

در این بخش امکان ایجاد رویدادهای آنلاین مختلف، تعریف بلیت‌های متنوع، تخصیص کدهای تخفیف و ابزار اطلاع‌رسانی نیز در اختیار کاربران آپارات قرار می‌گیرد.

کاربران که از این امکان استفاده می‌کنند و درآمدزایی دارند، کمیسیون فروش بلیت را به آپارات پرداخت می‌کنند که با کمپین پاییزی آپارات، دیگر احتیاجی به این کمیسیون نیست و اعضا می‌توانند از سرویس پخش زنده آپارات استفاده کنند.
امکان بحث و تبادل نظر بر روی پخش زنده، امکان فروش بلیت، پخش با کیفیت HD، جامعه مخاطبین گسترده، رایگان بودن و ارائه‌ی آمار دقیق از ویژگی‌های پخش زنده آپارات است.

link

مطالب مرتبط

خبرها

پیروزی زودکس در برابر اسنپ‌فود؛ شورای رقابت رویه‌های انحصارطلبانه را محکوم کرد

شرکت زودکس موفق شد رای ضدرقابتی علیه اسنپ‌فود از شورای رقابت دریافت کند. این رای به دلیل رفتارهای انحصارطلبانه اسنپ‌فود صادر شده و نقطه عطفی در مسیر رقابت سالم در…
خبرها

امیدواری محتاطانه سرمایه‌گذاران به مذاکرات تجاری آمریکا و چین؛ جنگ تعرفه‌ها در هاله‌ای از ابهام

سرمایه‌گذاران امیدوارند که مذاکرات تجاری ایالات متحده و چین بتواند از شدت جنگ تجاری میان دو اقتصاد بزرگ جهان بکاهد و بخشی از عدم قطعیتی را که بازارهای مالی را…
خبرها

شهادت مدیرعامل اینستاگرام در دادگاه ضد انحصار متا؛ اختلافات با زاکربرگ و نبرد سخت با تیک‌تاک فاش شد

در جریان دادگاه رسیدگی به پرونده ضد انحصار کمیسیون تجارت فدرال آمریکا (FTC) علیه متا، آدام موسری، مدیرعامل اینستاگرام، شهادت داد و جزئیات مهمی از تنش‌ها با مارک زاکربرگ، رقابت…
خبرها

سروش پلاس با تاک‌بک فارسی، دسترسی نابینایان به دنیای دیجیتال را تسهیل کرد

پیام‌رسان بومی سروش پلاس با معرفی و ارتقای قابلیت تاک‌بک فارسی، گامی مهم در جهت افزایش دسترسی‌پذیری دیجیتال برای کاربران نابینا و کم‌بینا برداشته است. این اقدام، تجربه استفاده از…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم