ام‌تی‌ان، دومین اپراتور ارتباطی در بین کارفرمایان برتر جهان شناخته شد

گروه ام‌تی‌ان، دارندۀ ۴۹ درصد از سهام «ام‌تی‌ان ایرانسل»، جایگاه دومین اپراتور ارتباطی در فهرست کارفرمایان برتر جهان را به دست آورد.

 

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در رتبه‌بندی جدید مجلۀ اقتصادی «فوربز (Forbes)» از برترین کارفرمایان جهان در سال ۲۰۲۱ میلادی، گروه ام‌تی‌ان (MTN Group) موفق شده تا در میان اپراتورهای ارتباطی، در مقام دوم و در میان شرکت‌های ارائه‌دهندۀ خدمات ارتباطی (Telecommunications Services, Cable Supplier)، در جایگاه سوم جهانی قرار گیرد.

 

ام‌تی‌ان در این فهرست، که شامل رتبه‌بندی ۷۵۰ شرکت بین‌المللی حائز بیشترین امتیاز در زمینه‌های کاری مختلف است، با ۹ پله صعود نسبت به رده‌بندی قبلی، در میان اپراتورهای ارتباطی، پس از شرکت «دویچه تله‌کام» و بالاتر از شرکت‌هایی مانند «اورنج»، «گروه تیم»، «کی‌تی»، «ورایزن»، «وودافون»، «گروه بی‌تی» و… قرار گرفته است.

 

در میان شرکت‌های ارائه‌دهندۀ خدمات ارتباطی حاضر در این فهرست نیز، ام‌تی‌ان، پس از شرکت‌های «هوآوی» و «دویچه تله‌کام»، در رتبۀ سوم قرار گرفته و جایگاهی بالاتر از شرکت‌هایی مانند «نوکیا» و «اریکسون» را به دست آورده است.

 

رتبه‌بندی مجلۀ فوربز، بر اساس نظرسنجی از ۱۵۰هزار نفر از کارکنان تمام وقت و پاره وقت شرکت‌های بین‌المللی به دست آمده است. در این نظرسنجی، با توجه به همه‌گیری بیماری کرونا و نوع مواجهۀ شرکت‌ها با این پدیدۀ جهانی، از کارمندان شرکت‌های مختلف، در ۵۸ کشور جهان، خواسته شده بود تا مؤسسه‌ها و شرکت‌های بین‌المللی را بر اساس جنبه‌هایی مانند وجهه، تأثیرگذاری اقتصادی، توسعۀ استعدادها، مسؤولیت اجتماعی، ایجاد فرصت‌های برابر برای همۀ کارکنان و… ارزیابی کنند. ۷۵۰ شرکتی که بالاترین امتیاز را در نظرسنجی به دست آوردند، در این رتبه‌بندی قرار گرفتند.

 

ام‌تی‌ان، سهامدار ۴۹ درصدی «ام‌تی‌ان ایرانسل» که در حال حاضر در ۲۱ کشور جهان رسماً در حال فعالیت است، طی سال اخیر میلادی، با اجرای استراتژی جدید خود، موسوم به «Ambition 2025»، تلاش کرده تا با انجام اقداماتی مانند ارائۀ مهارت‌های مختلف به کارکنان، ایجاد یک محل کار دلپذیر و منعطف با توجه به شرایط کرونایی، کمک به ایجاد محیطی پایدار و… کیفیت خدمات خود را ارتقا دهد. همچنین از آنجا که ارتباطات حضوری مردم در زمانۀ حاضر، دچار محدودیت شده است، سعی کرده تا بتواند مردم را بیش از پیش و بهتر از قبل، با یکدیگر مرتبط کند، ارتباط شرکت‌ها را با مشتریانشان حفظ کند و ضمن تداوم ارائۀ خدمات ضروری، نوآوری و عرضۀ خدمات جدید را نیز امکان‌پذیر سازد.

link

مطالب مرتبط

رمزارزها و فین‌تکنوبیتکس

نگاهی به آلت‌کوین‌ها در سالروز خلق «نیم کوین»

دو سال پس از آنکه بیت کوین پا  به عرصه گذاشت، ظرفیت‌های بلاکچین و محدودیت‌های بیت‌کوین باعث شد شبکه‌های بلاکچینی با قابلیت‌های جدیدتر و کوین‌های خود وارد میدان
دو سال پس از آنکه بیت کوین پا  به عرصه گذاشت، ظرفیت‌های بلاکچین و محدودیت‌های بیت‌کوین…
خبرها

مشتریان منحصر بفرد سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید

سامانه فروش بلیت آنلاین «سینماتیکت» اعلام کرد در فروردین ۱۴۰۳ به بیش از ۵ میلیون مخاطب منحصر به فرد رسیده است. این پلتفرم از ابتدای فروردین ۱۴۰۳، ۸۷۰ هزار بلیت به
سامانه فروش بلیت آنلاین «سینماتیکت» اعلام کرد در فروردین ۱۴۰۳ به بیش از ۵ میلیون مخاطب…
تخفیفان

احتمال سرمایه‌گذاری گلرنگ در تخفیفان

نازنین دانشور اعلام کرد که پس از همکاری تخفیفان با تپسی، احتمال دارد گلرنگ در تخفیفان نیز سرمایه‌گذاری کند. نازنین دانشور، هم‌موسس و مدیرعامل اسبق تخفیفان در
نازنین دانشور اعلام کرد که پس از همکاری تخفیفان با تپسی، احتمال دارد گلرنگ در تخفیفان…
ایرانسل

آغاز فاز دوم عملیات توسعه فیبر نوری ایرانسل در قائم‌شهر

با امضای قرارداد پروژه توسعه زیرساخت شهر هوشمند بین اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و فرمانداری و شهرداری شهرستان قائمشهر، فاز دوم عملیات اجرایی شبکه
با امضای قرارداد پروژه توسعه زیرساخت شهر هوشمند بین اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم