برای مشاهده نتایج کلید Enter را بزنید

ام‌تی‌ان، دومین اپراتور ارتباطی در بین کارفرمایان برتر جهان شناخته شد

گروه ام‌تی‌ان، دارندۀ ۴۹ درصد از سهام «ام‌تی‌ان ایرانسل»، جایگاه دومین اپراتور ارتباطی در فهرست کارفرمایان برتر جهان را به دست آورد.

 

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در رتبه‌بندی جدید مجلۀ اقتصادی «فوربز (Forbes)» از برترین کارفرمایان جهان در سال ۲۰۲۱ میلادی، گروه ام‌تی‌ان (MTN Group) موفق شده تا در میان اپراتورهای ارتباطی، در مقام دوم و در میان شرکت‌های ارائه‌دهندۀ خدمات ارتباطی (Telecommunications Services, Cable Supplier)، در جایگاه سوم جهانی قرار گیرد.

 

ام‌تی‌ان در این فهرست، که شامل رتبه‌بندی ۷۵۰ شرکت بین‌المللی حائز بیشترین امتیاز در زمینه‌های کاری مختلف است، با ۹ پله صعود نسبت به رده‌بندی قبلی، در میان اپراتورهای ارتباطی، پس از شرکت «دویچه تله‌کام» و بالاتر از شرکت‌هایی مانند «اورنج»، «گروه تیم»، «کی‌تی»، «ورایزن»، «وودافون»، «گروه بی‌تی» و… قرار گرفته است.

 

در میان شرکت‌های ارائه‌دهندۀ خدمات ارتباطی حاضر در این فهرست نیز، ام‌تی‌ان، پس از شرکت‌های «هوآوی» و «دویچه تله‌کام»، در رتبۀ سوم قرار گرفته و جایگاهی بالاتر از شرکت‌هایی مانند «نوکیا» و «اریکسون» را به دست آورده است.

 

رتبه‌بندی مجلۀ فوربز، بر اساس نظرسنجی از ۱۵۰هزار نفر از کارکنان تمام وقت و پاره وقت شرکت‌های بین‌المللی به دست آمده است. در این نظرسنجی، با توجه به همه‌گیری بیماری کرونا و نوع مواجهۀ شرکت‌ها با این پدیدۀ جهانی، از کارمندان شرکت‌های مختلف، در ۵۸ کشور جهان، خواسته شده بود تا مؤسسه‌ها و شرکت‌های بین‌المللی را بر اساس جنبه‌هایی مانند وجهه، تأثیرگذاری اقتصادی، توسعۀ استعدادها، مسؤولیت اجتماعی، ایجاد فرصت‌های برابر برای همۀ کارکنان و… ارزیابی کنند. ۷۵۰ شرکتی که بالاترین امتیاز را در نظرسنجی به دست آوردند، در این رتبه‌بندی قرار گرفتند.

 

ام‌تی‌ان، سهامدار ۴۹ درصدی «ام‌تی‌ان ایرانسل» که در حال حاضر در ۲۱ کشور جهان رسماً در حال فعالیت است، طی سال اخیر میلادی، با اجرای استراتژی جدید خود، موسوم به «Ambition 2025»، تلاش کرده تا با انجام اقداماتی مانند ارائۀ مهارت‌های مختلف به کارکنان، ایجاد یک محل کار دلپذیر و منعطف با توجه به شرایط کرونایی، کمک به ایجاد محیطی پایدار و… کیفیت خدمات خود را ارتقا دهد. همچنین از آنجا که ارتباطات حضوری مردم در زمانۀ حاضر، دچار محدودیت شده است، سعی کرده تا بتواند مردم را بیش از پیش و بهتر از قبل، با یکدیگر مرتبط کند، ارتباط شرکت‌ها را با مشتریانشان حفظ کند و ضمن تداوم ارائۀ خدمات ضروری، نوآوری و عرضۀ خدمات جدید را نیز امکان‌پذیر سازد.

دکتر یحیی تابش، استاد دانشگاه استنفورد
پادکست زوم قسمت بیست‌وسوم؛ گفت‌و‌گو با دکتر یحیی تابش، استاد دانشگاه استنفورد
پادکست زوم قسمت بیست‌ودوم؛ گفت‌و‌گو با امیرحسین فقیهی، مدیرعامل لحظه‌نگار
پادکست زوم قسمت بیست‌ویکم؛ گفت‌و‌گو با سینا مومنی، مدیرعامل یکتانت
پادکست زوم قسمت بیست‌ویکم؛ گفت‌و‌گو با سینا مومنی، مدیرعامل یکتانت
پادکست زوم قسمت بیستم؛ گفت‌و‌گو با علی الیاسی، مدیرعامل ابرآمد
پادکست زوم قسمت نوزدهم؛ گفت‌و‌گو با آرین اوهانیان، برند دیزاینر
پادکست زوم قسمت نوزدهم؛ گفت‌و‌گو با آرین اوهانیان، برند دیزاینر
پادکست زوم قسمت هجدهم؛ گفت‌و‌گو با محمدرضا آقایا، مدیرعامل شرکت باسلام
پادکست زوم سئو 24 رضا شیرازی
پادکست زوم قسمت هفدهم؛ گفت‌و‌گو با رضا شیرازی، مدیرعامل شرکت سئو۲۴
پادکست زوم قسمت شانزدهم؛ گفت‌و‌گو با حمیدرضا احمدی، مدیرعامل شرکت ایوند
پادکست زوم قسمت پانزدهم؛ گفت‌و‌گو با دکتر علیرضا توکلی کاشی، متخصص بازار سرمایه
پادکست زوم تخفیفان
پادکست زوم قسمت چهاردهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل تخفیفان
پادکست زوم قسمت سیزدهم؛ گفت‌و‌گو با دکتر سعید باجلان، عضو هیات علمی و متخصص بازار سرمایه
پادکست زوم قسمت دوازدهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل سهام‌یاب
پادکست زوم قسمت یازدهم؛ گفت‌و‌گو با مدیران ارشد اجرایی اسنپ‌تریپ
پادکست زوم قسمت دهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل میاره
پادکست زوم قسمت نهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل ابرآروان
پادکست زوم قسمت هشتم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل پینکت
پادکست زوم همکاران سیستم
پادکست زوم قسمت هفتم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل همکاران سیستم
اسنپ فود
پادکست زوم قسمت ششم؛ گفت‌و‌گو با رییس هیات مدیره اسنپ‌فود
پادکست زوم، قسمت پنجم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل تپسی