خدمات تپسی به افراد دارای معلولیت در سال گذشته 

تپسی اولین اپلیکیشن حمل و نقل و یکی از اولین‌های اکوسیستم استارتاپی است که دسترس‌پذیری خدماتش را برای تمام گروه‌های دارای معلولیت شامل معلولیت بینایی، شنوایی و حرکتی فراهم کرده است. همچنین رانندگان تپسی در صورتی که مسافر دارای معلولیت داشته باشند از پرداخت کمیسیون معاف هستند؛ به گفته روابط عمومی تپسی تا کنون این اقدام تاثیر به‌سزایی در تشویق رانندگان به قبول درخواست سفر افراد دارای ویلچر، داشته‌است. حالا پس از دوسال از ارائه این امکانات به کاربران، این شرکت گزارشی از خدمات خود در سال گذشته را منتشر کرده‌است. 

 

۹۰ هزار سفر بدون دریافت کمیسیون در یک سال 

 

به گفته روابط عمومی تپسی، دست کم ۹۰ هزار سفر در یک سال بدون دریافت کمیسیون انجام شده است؛ عدم دریافت کمیسیون از رانندگانی که درخواست مسافران دارای معلولیت را قبول می‌کنند علاوه بر تشویق راننده به قبول این سفرها به مسافر این امکان را می‌دهد تا برای سوار و پیاده شدن از راننده کمک بگیرد.

 

 با توجه به اینکه برنامه تپسی امکان صوت و خوانده شدن صفحه برای افراد نابینا را دارد از این نظر در دسترس‌ترین گزینه حمل و نقل برای این گروه است. همچنین در بحث اشتغال افراد دارای معلولیت همواره موانعی وجود دارد که با دسترس‌پذیری بیشتر برای هر دو گروه مسافر و راننده، در حال حاضر هزاران نفر از افراد ناشنوا به عنوان سفیر مشغول به کار هستند.

 

روابط عمومی تپسی درباره چشم انداز این کسب‌وکار در مسیر دسترس‌پذیری گفت: ما معتقدیم افراد دارای معلولیت و افرادی که به هر دلیلی استفاده از اپلیکیشن برای آنها راحت نیست؛ گروه بزرگی هستند طبق آمار حدود ۱۵ درصد جمعیت کشور به نوعی دارای معلولیت هستند و ما باید به عنوان شرکت‌های پیشرو به بهبود وضعیت زندگی آنها کمک کنیم. در این راستا خط مستقیم ۱۶۳۰ تپسی نیز یک اقدام برای ساده شدن درخواست سفر برای افرادی است که به دلایل مختلف امکان استفاده از اپلیکیشن را ندارند. امیدوارم سال آینده با ویژگی‌های متفاوت‌تری به این گروه خدمت‌رسانی کنیم. 

link

مطالب مرتبط

دیجی‌پیرمزارزها و فین‌تک

همکاری دیجی‌پی و دیجی‌فای برای فعالسازی درگاه پرداخت اقساطی فروشگاه‌ها

با همکاری دیجی‌پی و دیجی‌فای، کسب‌و‌کارهایی که برای دریافت خدمات در دیجی‌فای ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند در کمتر از ۲۴ ساعت، درگاه پرداخت اقساطی دیجی‌پی را روی سایت خود فعال کنند.
خبرها

پیروزی زودکس در برابر اسنپ‌فود؛ شورای رقابت رویه‌های انحصارطلبانه را محکوم کرد

شرکت زودکس موفق شد رای ضدرقابتی علیه اسنپ‌فود از شورای رقابت دریافت کند. این رای به دلیل رفتارهای انحصارطلبانه اسنپ‌فود صادر شده و نقطه عطفی در مسیر رقابت سالم در…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم