«وینداد» در دومین راند از بهمن و اسمارت‌آپ جذب سرمایه کرد

شرکت سرمایه‌گذاری اسمارت‌آپ روی استارتاپ وینداد به نشانی vindad.com سرمایه‌گذاری کرد. «وینداد » مرجع خدمــات حقوقــی آنلایــن اســت که فعالیت خود را از اسفند سال ۱۳۹۶ شروع کرده است.

 

محمدحسین امیری و مهسا جنتی زاده دو بنیان گذار وینداد هستند که با همراهی تیم خود در گام اول قالـب‌هـای آمـاده قـراردادی بـه کسـب و کارهـای کوچـک ارائه می‌‌کردند و اکنون بــا دریافــت بازخورد از بــازار و گسترش ســرویس‌هــا بــه صــورت کلــی وظیفــه «سـلامت حقوقـی» کسـب و کارهـا را بـه عهـده گرفته‌اند و تبدیل به مرجع آنلاین خدمات حقوقی کسب‌وکارها شده اند.

 

بانـک اسـناد حقوقـی و قـرارداد‌هـا، مشـاوره تخصصی آنلاین و تلفنی ، تنظیم و بررسی اختصاصی قراردادها و اسناد حقوقی و خدمات مربوط به ثبت و تغییرات شرکت، ثبت برند و محافظت از کسب‌وکار از جمله خدماتی است که وینداد برای کسب و کارها انجام می دهد.

 

پیش از این وینداد یکبار در سال ۹۸ از اسمارت‌آپ جذب سرمایه کرده بود و اکنون در راند دوم نیز جذب سرمایه خود را از اسمارت‌آپ و بهمن به صورت مشترک انجام داده است. وینداد قصد دارد با سرمایه‌ای که در این راند جذب کرده است بازار و محصول خود را توسعه دهد.

link

مطالب مرتبط

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم