علی‌بابا اعلام کرد: رکورد هر ثانیه یک خدمت گردشگری

شرکت سفرهای علی‌بابا طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد روز گذشته، هشتم اسفند ماه ۱۴۰۰ از رکورد هر ثانیه یک خدمت گردشگری عبور کرده است.

 

در شرایطی که به نظر می‌رسد بسیاری از مردم همچنان به دلیل شرایط موجود به رفتار سفر خود در گذشته بازنگشته‌اند، شرکت سفرهای علی‌بابا اعلام کرد که در روز گذشته با فروش ۱.۳۴ خدمت گردشگری در هر ثانیه، به یکی از اهداف بلندمدت خود دست یافته است.

 

مجید حسینی نژاد، بنیان‌گذار و مدیرعامل علی‌بابا دراین‌باره می‌گوید: «ما پس از گذراندن سال ۹۹ و عبور از بحران کرونا، در ابتدای سال مهم‌ترین هدف خود در سازمان را فراهم آوردن زیرساخت برای فروش یک خدمت در هر ثانیه تبیین کردیم. در این مسیر بیش از هزار نفر در طول سال و در واحدهای مختلف سازمان تلاش کردند تا هر یک به اهداف تعیین‌شده برسند که برآیندش شد چیزی که در ابتدای سال بسیار سخت‌گیرانه هدف‌گذاری شده بود.»

 

وی افزود: «این یک روز تاریخی برای علی‌بابا و حتی در صنعت گردشگری کشور است. شعار ما «توانمندسازی جامعه برای تجربه شایسته سفر» است و خوشحالیم که امروز علاوه بر جابجایی این رکورد که بخش اول این شعار را پوشش می‌دهد، در این هفت سال به‌عنوان رهبر بازار، به کیفیت در تجربه سفر تأکید کرده‌ایم تا جایی که امروز انتظارات مردم به طرز چشمگیری از ارائه خدمات در این صنعت بالا رفته است. از همه همکارانمان در تمامی این سال‌ها که در حصول این دستاورد بزرگ نقش داشتند تشکر می‌کنم و شک ندارم با بهتر شدن شرایط کرونا، به‌زودی اهداف بزرگتری را نشانه خواهیم گرفت.»

 

طبق آمار، در این روز بیش از ۱۱۶ هزار خدمت گردشگری در علی‌بابا به ثبت رسیده است. در این میان به دلیل همپوشانی با روز پیش‌فروش بلیط قطار برای تعطیلات نوروز، این محصول نقشی جدی در این رکورد روزانه را به خود اختصاص داده است. پرواز داخلی، هتل داخلی، پرواز خارجی، اتوبوس، هتل خارجی و تور در رتبه‌های بعدی تعداد فروش در این روز خاص قرار داشته‌اند.

link

مطالب مرتبط

خبرها

دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی، غیرقانونی است

انجمن تجارت الکترونیک تهران، در بیانیه‌ای اعلام کرد: اخذ مالیات بر ارزش افزوده از خدمات حمل‌ونقل درون‌شهری نه تنها تصمیمی خلاف قانون است که آثار زیان‌بار فراوانی
انجمن تجارت الکترونیک تهران، در بیانیه‌ای اعلام کرد: اخذ مالیات بر ارزش افزوده از خدمات حمل‌ونقل…
خبرهارمزارزها و فین‌تک

لندتک‌ها؛ بستری برای ایجاد فراگیری مالی

با وجود موانع فراوان، فناوری‌های نوین مالی نظیر لندتک‌ها نقش مهمی در دسترس‌پذیر کردن خدمات مالی برای تمامی اقشار جامعه دارند و فرصت‌های جدیدی را برای توسعهٔ
با وجود موانع فراوان، فناوری‌های نوین مالی نظیر لندتک‌ها نقش مهمی در دسترس‌پذیر کردن خدمات مالی…
فیلیمو

بیش از ۹۷ هزار نفر در جشنواره ولاگ فیلیمومدرسه رای دادند

دومین دوره «جشنواره ولاگ» فیلیمومدرسه، ویژه دانش‌آموزان پایه اول تا نهم با بیشتر از ۵۰۰ ولاگ ارسالی، به پایان رسید. جشنواره ولاگ این مدرسه کمک آموزشی با هدف ترویج و
دومین دوره «جشنواره ولاگ» فیلیمومدرسه، ویژه دانش‌آموزان پایه اول تا نهم با بیشتر از ۵۰۰ ولاگ…
اسنپ

تعرفه اسنپ و تپسی گران می‌شود؟

نماینده مردم تبریز از مخالفت مجلس با افزایش ۱۰ درصدی تعرفه تاکسی‌های اینترنتی در ازای دریافت غیرقانونی مالیات بر ارزش افزوده با امضای بیش از ۳۰ نماینده و ارجاع آن
نماینده مردم تبریز از مخالفت مجلس با افزایش ۱۰ درصدی تعرفه تاکسی‌های اینترنتی در ازای دریافت…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم