آماری سریع از دیجی‌کالا جت؛ ثبت یک میلیون سفارش

«دیجی‌کالا جت» سرویس ارسال سریع محصولات سوپرمارکتی دیجی‌کالا است که که از مرداد ماه ۱۴۰۰ به‌منظور ارسال فوری و رایگان محصولات FMCG راه‌اندازی شد. اکنون دیجی‌کالا پس از گذشت ۶ ماه آمارهایی از این سرویس منتشر کرده است.

 

یک میلیون سفارش در ۵ ماه

«دیجی‌کالا جت» با سرعت قابل توجهی در بین استارت‌آپ‌هایی که در سال ۱۴۰۰ آغاز به کار کرده‌اند، در حال رشد است. با گسترش حوزه‌های خدمت رسانی جت در بازه پنج ماهه، تعداد سفارش‌های آن به یک میلیون رسیده است. سرویس جت ابتدا در شهرهای تهران و کرج با ارسال محصولات سوپرمارکتی آغاز به کار کرد و پس از آن در شهرهای قم، قزوین، اصفهان، مشهد و شیراز هم راه‌اندازی شد.

در حال حاضر امکان خریدهای نانوایی، میوه و سبزیجات، شیرینی، آبمیوه و بستنی، گل و گیاه، پروتئینی، پت شاپ و محصولات فرهنگی از ۴۵۵ فروشگاه، در این سرویس فراهم است.

 

شهرانِ تهران، پرسرعت‌ترین محله جت

براساس آمارها، در محله شهران پیک‌های دیجی‌کالا جت، با بیشترین سرعت نسبت به سایر محله‌ها و فقط در هشت دقیقه سفار‌ش‌ها را از فروشگاه به دست مشتریان می‌رسانند.  یکی از عوامل کلیدی در سرعت خدمت‌ رسانی این سرویس، «دارک ‌استورها» هستند. دارک استورها فروشگاه‌های فیزیکی با درهای بسته هستند که به خریدهای آنلاین اختصاص دارند، یعنی امکان خرید برای مشتریان حضوری فراهم نیست. این مراکز عمدتا در نقاط قابل دسترس تهران و چند شهر دیگر ساخته شده‌اند تا خرید آنلاین تمام نقاط آن شهر را تامین کنند. از زمان راه‌اندازی جت، ۱۷ دارک استور فعال در گسترش و بهبود سرویس دیجی‌کالا جت تاثیرگذار بوده‌اند و تعداد آن‌ها در آینده‌ای نزدیک به ۵۰ دارک استور خواهد رسید.

 

در سبدهای خرید مشتریان جت چه می‌گذرد؟

آیتم‌های پرفروش سبدهای دیجی‌کالا جت سیب زمینی، پیاز، موز لوکوما و سینه مرغ هستند.  در یک روز یکی از مشتریان با ۱۷۴ محصول و پرداخت مبلغ ۵ میلیون تومان، بزرگترین و گرانترین سبد خرید جت را داشته است. یکی دیگر از مشتریان در  ۳۰ آبان ماه، با ۶۲ سفارش، بیشترین تعداد سفارش در یک روز را ثبت و دریافت کرده است. مشتری دیگری تا به حال ۱.۹ میلیون تومان تخفیف گرفته است. وفادارترین مشتری جت تا به حال ۴۶۸ سبد خرید داشته ‌است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

فناپ

اسمایلینو گزارش «هوش مصنوعی زاینده برای مدیران عامل» را با حمایت فناپ منتشر کرد

اسمایلینو آموزش و ترویج علم را مأموریت اصلی مسئولیت اجتماعی خود قرار داده و در این راستا فعالیت‌های گسترده‌ای را انجام می‌دهد. ازجمله این فعالیت‌ها تدوین و تهیه گزارش “هوش…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱ دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم