فاز اول دفترچه راهنمای هویت بصری داتین منتشر شد

به گزارش روابط عمومی شرکت داتین در دهمین سال فعالیت این مجموعه و هم‌زمان با سال نو، لوگوی جدید و فاز اول دفترچه راهنمای هویت بصری داتین منتشر شد.

 

نشان تجاری داتین در سال ۱۳۹۱ و بر اساس الزامات برند، استراتژی‌ها و ماهیت کسب‌و‌کار آن زمان طراحی شده بود. پس از گذشت یک دهه از عمر این برند، با گسترش بازار هدف، مخاطبان و تغییر پاره‌ای از استراتژی‌های سازمانی، نیاز به تغییراتی درهویت برند از جمله هویت بصری بیش از پیش احساس شد.

 

مجموع موارد فوق تیم برندینگ داتین را بر آن داشت که مقارن با ۱۰ سالگی شرکت داتین و سال نو، فاز اول تغییرات در هویت بصری شرکت داتین را به انجام برساند.

 

لوگوی جدید داتین، نسخه بازطراحی‌شده لوگوی سابق شرکت بر اساس استانداردهای طراحی است. در طراحی جدید بر رعایت و حفظ تناسبات، پیکربندی منسجم‌تر، رفع نواقص و مشکلات فنی در استفاده از لوگو تاکید شده است.

 

در فازهای بعدی، دفترچه هویت بصری داتین به مرور تکمیل خواهد شد.

 

برای دریافت فایل هویت بصری، اینجا را کلیک کنید.

برای دریافت لوگوی جدید داتین، این لینک را کلیک کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

فناپ

اسمایلینو گزارش «هوش مصنوعی زاینده برای مدیران عامل» را با حمایت فناپ منتشر کرد

اسمایلینو آموزش و ترویج علم را مأموریت اصلی مسئولیت اجتماعی خود قرار داده و در این راستا فعالیت‌های گسترده‌ای را انجام می‌دهد. ازجمله این فعالیت‌ها تدوین و تهیه گزارش “هوش…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم