سامسونگ نیروهای ماهر حوزه خدمات موبایل تربیت می‌کند

ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی از محصولات، یکی از فعالیت‌های اصلی سامسونگ است که به منظور تکمیل چرخه طراحی، تولید و عرضه محصولات دیجیتالی الهام‌بخش و نوآور انجام می‌شود. به همین منظور، مراکز رسمی سامسونگ در سراسر جهان، مجموعه‌ کاملی از خدمات و سرویس‌ها شامل تعمیر محصولات، راهنمایی و آگاه‌سازی کاربران و پشتیبانی آنلاین و ۲۴ ساعته را به مشتریان و مخاطبان ارائه می‌دهند.  

 

آموزش‌ نیروی انسانی مستعد و ماهر یکی از فعالیت‌هایی است که به تازگی بخش خدمات و پشتیبانی سامسونگ در ایران آن را بر عهده گرفته و با برگزاری دوره‌های آموزشی قصد دارد تا نیروهای مستعد را برای ورود به بازار کار آماده کند.

 

اشتغال‌زایی و حمایت از ایده‌های کارآفرین یکی از بخش‌های اصلی فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی سامسونگ را هم در بر می‌گیرد و سامسونگ ایران در این بخش با راه‌اندازی مراکزی مثل «آکادمی مهندسی سامسونگ» و «مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر» گام‌های موثری را برداشته است.

 

برگزاری دوره‌های آموزشی و کارآموزی خدمات پس از فروش موبایل، یکی از جدیدترین فعالیت‌های سامسونگ در حوزه اشتغال‌زایی و آموزش نیروی انسانی در ایران است. براین اساس مرکز خدمات سامسونگ دوره‌های آموزشی و کارآموزی ویژه‌ای را برای علاقه‌مندان به خدمات پس از فروش موبایل برگزار می‌کند. در این دوره‌ها مباحثی همچون کنترل کیفیت و عیب‌یابی دستگاه، ثبت و پذیرش درخواست تعمیرات، تکنسین تعمیرات تلفن همراه، کارشناس پاسخگویی مرکز تماس، اصول و استانداردهای خدمات پس از فروش به شرکت‌کنندگان آموزش داده می‌شود.

 

علاقه‌مندان پس از ثبت‌نام و احراز شرایط لازم، ۵ جلسه آموزشی به مدت ۳۰ ساعت را پشت سر می‌گذرانند و به طور همزمان نیز به مدت ۳ ماه در مراکز خدمات سامسونگ مشغول به کارآموزی می‌شوند. نفرات برگزیده این دوره‌ها پس از پایان کارآموزی خود گواهینامه آموزشی سامسونگ را دریافت می‌کنند و در صورت علاقه‌مندی و کسب شرایط لازم، در مراکز خدمات مجاز سامسونگ استخدام خواهند شد.

 

دوره‌های آموزشی مرکز خدمات سامسونگ از ۱۸ تا ۲۲ اردیبهشت امسال برگزار می‌شود. برای ثبت‌نام و کسب‌ اطلاعات بیشتر در مورد این دوره‌ها لطفا به صفحه ویژه این رویداد در وبسایت سامسونگ به نشانی www.samsung.com/iran/campaign/svc/training-school مراجعه کنید.  

link

مطالب مرتبط

تپسی

معطل کردن راننده‌ها توسط مسافر، پرتکرارترین شکایت ثبت‌شده در مرکز تماس تپسی

با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده‌ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی پرده برداشت. شرکت تپسی با انتشار گزارشی به نام «رفتار سفر کاربران در
با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده‌ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی…
دیجی‌کالا

دیجی‌کالا ارزان‌تر ارسال می‌کند یا فروشگاه‌های دیگر؟

هزینه ارسال یکی از دغدغه‌های کسانی است که خرید اینرنتی می‌کنند. در واقع به نظر بیشتر کاربران این هزینه بالاست و خریدشان را کم‌صرفه می‌کند. معمولا فروشگاه‌های
هزینه ارسال یکی از دغدغه‌های کسانی است که خرید اینرنتی می‌کنند. در واقع به نظر بیشتر…
فناپ

شانزدهم اسفند در آپارات؛ پنل تخصصی رویداد InnoPos با حضور فعالان صنعت فین‌تک برگزار می‌شود

پنل تخصصی یکی از مهم‌ترین بخش‌های «رویداد نوآوری در کارت‌خوان‌های اندرویدی فناپ‌تک» است که با حضور جمعی از صاحب‌نظران و فعالان صنعت فین‌تک کشور برگزار می‌شود.
پنل تخصصی یکی از مهم‌ترین بخش‌های «رویداد نوآوری در کارت‌خوان‌های اندرویدی فناپ‌تک» است که با حضور…
خبرها

چارگون اعلام کرد که «امن» است

چارگون با صدور بیانیه‌ای هر گونه هک، نشت داده، از دست رفتن داده یا دیفیس را در سامانه‌های مشتریان این شرکت رد کرد. پلیس فتا هفته گذشته با ارسال پیامکی به کاربران
چارگون با صدور بیانیه‌ای هر گونه هک، نشت داده، از دست رفتن داده یا دیفیس را…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم