سامسونگ نیروهای ماهر حوزه خدمات موبایل تربیت می‌کند

ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی از محصولات، یکی از فعالیت‌های اصلی سامسونگ است که به منظور تکمیل چرخه طراحی، تولید و عرضه محصولات دیجیتالی الهام‌بخش و نوآور انجام می‌شود. به همین منظور، مراکز رسمی سامسونگ در سراسر جهان، مجموعه‌ کاملی از خدمات و سرویس‌ها شامل تعمیر محصولات، راهنمایی و آگاه‌سازی کاربران و پشتیبانی آنلاین و ۲۴ ساعته را به مشتریان و مخاطبان ارائه می‌دهند.  

 

آموزش‌ نیروی انسانی مستعد و ماهر یکی از فعالیت‌هایی است که به تازگی بخش خدمات و پشتیبانی سامسونگ در ایران آن را بر عهده گرفته و با برگزاری دوره‌های آموزشی قصد دارد تا نیروهای مستعد را برای ورود به بازار کار آماده کند.

 

اشتغال‌زایی و حمایت از ایده‌های کارآفرین یکی از بخش‌های اصلی فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی سامسونگ را هم در بر می‌گیرد و سامسونگ ایران در این بخش با راه‌اندازی مراکزی مثل «آکادمی مهندسی سامسونگ» و «مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر» گام‌های موثری را برداشته است.

 

برگزاری دوره‌های آموزشی و کارآموزی خدمات پس از فروش موبایل، یکی از جدیدترین فعالیت‌های سامسونگ در حوزه اشتغال‌زایی و آموزش نیروی انسانی در ایران است. براین اساس مرکز خدمات سامسونگ دوره‌های آموزشی و کارآموزی ویژه‌ای را برای علاقه‌مندان به خدمات پس از فروش موبایل برگزار می‌کند. در این دوره‌ها مباحثی همچون کنترل کیفیت و عیب‌یابی دستگاه، ثبت و پذیرش درخواست تعمیرات، تکنسین تعمیرات تلفن همراه، کارشناس پاسخگویی مرکز تماس، اصول و استانداردهای خدمات پس از فروش به شرکت‌کنندگان آموزش داده می‌شود.

 

علاقه‌مندان پس از ثبت‌نام و احراز شرایط لازم، ۵ جلسه آموزشی به مدت ۳۰ ساعت را پشت سر می‌گذرانند و به طور همزمان نیز به مدت ۳ ماه در مراکز خدمات سامسونگ مشغول به کارآموزی می‌شوند. نفرات برگزیده این دوره‌ها پس از پایان کارآموزی خود گواهینامه آموزشی سامسونگ را دریافت می‌کنند و در صورت علاقه‌مندی و کسب شرایط لازم، در مراکز خدمات مجاز سامسونگ استخدام خواهند شد.

 

دوره‌های آموزشی مرکز خدمات سامسونگ از ۱۸ تا ۲۲ اردیبهشت امسال برگزار می‌شود. برای ثبت‌نام و کسب‌ اطلاعات بیشتر در مورد این دوره‌ها لطفا به صفحه ویژه این رویداد در وبسایت سامسونگ به نشانی www.samsung.com/iran/campaign/svc/training-school مراجعه کنید.  

link

مطالب مرتبط

خبرها

شیوه‌نامه فروش اینترنتی نان به زودی ابلاغ می‌شود

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (مرکز تتا) اعلام کرد: پیش‌نویس شیوه‌نامه فروش نان مسطح (سنتی/ صنعتی) به‌صورت غیرحضوری توسط سکوها و فروشگاه‌های اینترنتی، فروش تلفنی و
مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (مرکز تتا) اعلام کرد: پیش‌نویس شیوه‌نامه فروش نان مسطح (سنتی/ صنعتی) به‌صورت…
خبرها

گزارش سال ۱۴۰۲ همراه مکانیک منتشر شد

همراه مکانیک گزارش سال ۱۴۰۲ خود را منتشر کرد. در این گزارش بیان شده حجم معاملات این پلتفرم نسبت به سال ۱۴۰۱، هشتاد درصد رشد داشته و فروش قسطی خودرو در همراه مکانیک
همراه مکانیک گزارش سال ۱۴۰۲ خود را منتشر کرد. در این گزارش بیان شده حجم معاملات…
خبرها

گزارش کمپین دیجی‌فای کلیک ۱۴۰۲

دیجی‌فای یک سامانه برای ساختن سایت فروشگاهی است که هر صاحب کسب‌وکاری می‌تواند به کمک آن، برای خود یک سایت بسازد، آن را سئو کند و با تبلیغات مختلف، مخاطب جذب کند.
دیجی‌فای یک سامانه برای ساختن سایت فروشگاهی است که هر صاحب کسب‌وکاری می‌تواند به کمک آن،…
بلوبانک

سهراب پورناظری «سیصد» را به صحنه می‌برد

سهراب پورناظری که در سال ۱۴۰۱ کنسرت نمایش سیصد را با داستانی درباره کتاب سوزیِ نیشابور و نجات شاهنامه‌ها روی صحنه برده بود، این بار این رویداد را با داستانی تازه
سهراب پورناظری که در سال ۱۴۰۱ کنسرت نمایش سیصد را با داستانی درباره کتاب سوزیِ نیشابور…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم