آپارات سرویس تبلیغات خود را به روز کرد

به گزارش روابط عمومی آپارات، یک سال بعد از راه اندازی سرویس ادز، پلتفرم آپارات با افزودن ویژگی‌های جدید و بهینه کردن رابط کاربری، کار با این سرویس را برای کاربران راحت‌تر کرده است.

 

از جمله ویژگی‌های تازه سرویس ادز می‌توان به افزوده شدن جایگاه‌های تبلیغات، اضافه شدن افزونه‌‌های تبلیغ و بهینه‌سازی رابط کاربری اشاره کرد.

 

افزوده شدن جایگاه‌های تبلیغات

 

در آپدیت جدید ادز، تبلیغات ویدیویی در سه جایگاه (ویدیوهای مشابه، نتایج سرچ آپارات، هشتگ‌های آپارات) قرار می‌گیرد و این درحالی است که پیش از این، تبلیغات ویدیویی تنها در دو قسمت نمایش داده می‌شد.

 

یکی دیگر از قابلیت‌های جدید سرویس ادز آپارات، گزینه افزونه‌های تبلیغ است. کاربران آپارات می‌توانند برای تعامل بیشتر مخاطب با تبلیغ و افزایش بازدهی و دیده شدن تبلیغ، به صورت رایگان از قابلیت افزونه‌های تبلیغ (سینک بنر) استفاده کنند. این قابلیت به صورت یک آیتم جدید در منوی تبلیغاتِ حساب کاربری شما قابل مشاهده است.

 

بهینه‌سازی رابط کاربری (UI)

 

در آپدیت جدید سرویس تبلیغات آپارات، رابط کاربری پنل ادز نیز تغییرات مثبتی داشته است. هدف از این تغییرات، بهینه سازی فرایند هدایت کاربر برای ثبت و ایجاد تبلیغات است.

link

مطالب مرتبط

خبرها

کمپین محیطی متفاوت دکتردکتر؛ مروری بر اولین قدم‌های بلند یک برند فعال در حوزه سلامت

از جاده قدیم نرو! احتمالا شما هم بنرهای جدید دکتردکتر را که با روبان از آیینه بغل خودرویتان وصل شده را به‌تازگی دیده‌اید؛ پیامی از یکی برندهای فعال در صنعت پزشکی که
از جاده قدیم نرو! احتمالا شما هم بنرهای جدید دکتردکتر را که با روبان از آیینه…
دیجی‌کالا

دیجی‌کالا از امکان خرید چکی خبر داد

امکان خرید از طریق چک در دیجی‌کالا فراهم شد. کاربران دیجی‌کالا از سراسر ایران در این کمپین جدید، از طریق دیجی‌پی اعتبار کسب کرده و با استفاده از آن خرید می‌کنند.
امکان خرید از طریق چک در دیجی‌کالا فراهم شد. کاربران دیجی‌کالا از سراسر ایران در این…
ایرانسل

تندیس زرین ۶ ستاره روابط عمومی سرآمد به ایرانسل رسید

دهمین دوره «آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی» را به دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل اعطا کرد. ایرانسل در این
دهمین دوره «آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی» را به…
تپسی

معطل کردن راننده‌ها توسط مسافر، پرتکرارترین شکایت ثبت‌شده در مرکز تماس تپسی

با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده‌ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی پرده برداشت. شرکت تپسی با انتشار گزارشی به نام «رفتار سفر کاربران در
با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده‌ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم